Iedereen die regelmatig hier in de thread komt of deelneemt aan de competitie weet dat het de laatste tijd steeds drukker wordt en aardig draait. Of het komt omdat iedereen voor Forza aan het trainen is of andere redenen, het blijft gewoon een topspel. Helaas staat er wel eens iets tussen gezelligheid en concurrentie in: Trots. We gaan er vanuit dat iedereen gewoon eerlijk is in het posten van zijn tijden en zo de competitie op zijn eigen manier hoog weet te houden.
Deze mededeling komt eigenlijk nadat we er achter zijn gekomen dat er iemand tijden loopt te verzinnen, oftewel valsspeelt, cheat. Harde bewijzen zijn er niet voor, maar de persoon weigerd om een fotootje van zijn tijden te geven en we zijn hierop geattendeerd door een andere veelvuldig deelnemer van de competitie. De persoon vond het te lastig om even een foto van één of meerdere van zijn tijden te nemen, en daarom is besloten om hem verder uit te sluiten van deelname binnen deze competitie, met zijn eigen ingeven.
Het lijkt me duidelijk dat Metal Mark en ik, en jullie uiteraard ook, hier niet op zitten te wachtten. Hierbij gewoon nogmaals de oproep om gewoon je echte tijden te posten, want je bereikt er echt helemaal niets mee om tijden te verzinnen en het zo voor anderen alleen maar moeilijker te maken om in de top van de competitie mee te draaien.
Ga verder niet zitten gissen wie deze persoon was, want dat verpest de thread voor de rest helemaal. Ik wil wel de persoon bedanken die alles via de thread om heeft doorgegeven door PM. Als je denkt dat er iemand anders is die de boel loopt te f.ucken doe het dan op deze zelfde manier door Metal Mark of mij ff een PM te sturen, dan rolt het balletje vanzelf wel.
Na deze serieuze mededeling heb ik nog een f.uck opmerking: rij ik gewoon gisteren 2 keer dezelfde tijd als mn toptijd..oftewel ik ben weer zeldzaam bezig door 3 keer mn toptijd te noteren
Verder wil ik zeggen dat als er een keertje om een foto gevraagd wordt, om die gewoon even 1 keer te plaatsen zodat we nooit meer hoeven te twijfelen. Dit is al meerdere malen voorgekomen en er is nooit een probleem geweest. En nu allemaal weer verder met rijden...en doe het met plezier!! _0/
Laatst bewerkt: 19 apr 2005