1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Om niet eeuwig op die post hierboven te blijven editten :p. Die tijd van 0:31.035 is ineens wel ge-upload staat hier...vage poep. Maar ik zie nu dat ik Rank 6 op Xbox Live heb. Nog een scheetje harder en ik sta in de top 3 :).

2. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ben ook weer begonnen, na weer een stuk of 30 rondjes kom ik op 0:31;219. Weer met manual overigens. Denk niet dat ik er nog wat af kan krijgen, maar blijf het natuurlijk proberen :D. Lekkere baan, alleen die auto is wel erg "tricky". Toch is dat lekker uitdagend --> I like it!

3. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ok, ik heb ook weer een tijd :)

0:32.715 (Rank 174 op Xbox Live)

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heb er wat vanaf gehaald, mijn tijd is nu:

00:31;132 Heb er een ruime sec. afgehaald. Ben er echt blij mee. Heb me xboxje toch de huid volgescholden toen het weer eens misging :D. Heb nog een paar puntjes van verbetering kunnen ontdekken voor de volgende keer. Met name de eerste bocht. Zal vanmiddag nog eens 30 rondes maken.

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jij al met je 30 rondjes :+, man ik rij wel 100 rondjes en rij dan nog hardstikke scheef 8). Lekker tijd trouwens ;). Kheb vanmiddag nog is geprobeert maar twou niet helemaal lukken, de eerste bocht lukte al niet eens en toen werd ik toch al wat aardig pissig naar een stuk of 15 rondjes. Vanavond maar weer is proberen want der kan echt een 0.00.200 af. Toen ik mijn tijd nml reed was bij de 2de checkpoint -0.00.5xx en kwam op een tijd van -0.00.371 uit dus der kan nog wat af :cool:

Ennuh je had eerst 0:31;219 en nu 0:31;132. Toen geen ruime sec :+ meer een paar hondersten O-)

Laatst bewerkt: 19 apr 2005
  6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Haha je hebt gelijk. Dacht even dat ik 00:32;219 had. Klinkt nogal stom, sorry.

7. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen die regelmatig hier in de thread komt of deelneemt aan de competitie weet dat het de laatste tijd steeds drukker wordt en aardig draait. Of het komt omdat iedereen voor Forza aan het trainen is of andere redenen, het blijft gewoon een topspel. Helaas staat er wel eens iets tussen gezelligheid en concurrentie in: Trots. We gaan er vanuit dat iedereen gewoon eerlijk is in het posten van zijn tijden en zo de competitie op zijn eigen manier hoog weet te houden.

Deze mededeling komt eigenlijk nadat we er achter zijn gekomen dat er iemand tijden loopt te verzinnen, oftewel valsspeelt, cheat. Harde bewijzen zijn er niet voor, maar de persoon weigerd om een fotootje van zijn tijden te geven en we zijn hierop geattendeerd door een andere veelvuldig deelnemer van de competitie. De persoon vond het te lastig om even een foto van één of meerdere van zijn tijden te nemen, en daarom is besloten om hem verder uit te sluiten van deelname binnen deze competitie, met zijn eigen ingeven.

Het lijkt me duidelijk dat Metal Mark en ik, en jullie uiteraard ook, hier niet op zitten te wachtten. Hierbij gewoon nogmaals de oproep om gewoon je echte tijden te posten, want je bereikt er echt helemaal niets mee om tijden te verzinnen en het zo voor anderen alleen maar moeilijker te maken om in de top van de competitie mee te draaien.

Ga verder niet zitten gissen wie deze persoon was, want dat verpest de thread voor de rest helemaal. Ik wil wel de persoon bedanken die alles via de thread om heeft doorgegeven door PM. Als je denkt dat er iemand anders is die de boel loopt te f.ucken doe het dan op deze zelfde manier door Metal Mark of mij ff een PM te sturen, dan rolt het balletje vanzelf wel.

Na deze serieuze mededeling heb ik nog een f.uck opmerking: rij ik gewoon gisteren 2 keer dezelfde tijd als mn toptijd..oftewel ik ben weer zeldzaam bezig door 3 keer mn toptijd te noteren :eek:

Verder wil ik zeggen dat als er een keertje om een foto gevraagd wordt, om die gewoon even 1 keer te plaatsen zodat we nooit meer hoeven te twijfelen. Dit is al meerdere malen voorgekomen en er is nooit een probleem geweest. En nu allemaal weer verder met rijden...en doe het met plezier!! _0/

Laatst bewerkt: 19 apr 2005
  8. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gezegd Superbol. Ik ga iig nog met het grootste plezier door :). Ik moet elke week weer flink aan de bak om coureurs als blanqua en xboxmod van mun rug te houden.

Owja ik hoorde btw geruchten :9 dat er een grote Forza competitie thread komt ? :D Hebben jij en Metal daar een dikke vinger in de pap? Zetten jullie deze succesformule voort? *)

9. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    **Microsoft reactie*** Wij reageren niet op geruchten omtrent nieuwe producten :+

**kuch**MetalMark iig**kuch kuch**

10. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Weer mijn tijd verbeterd :D Vandaag lekker vroeg uit van school (spijbelen, ik? Nee joh ;)) dus heb weer lang kunnen racen. Nieuwe tijd;
    00:31;068 Beter dan dit kan ik écht niet meer denk ik...

11. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha.....vertel is waar je dat vandaan hebt dan?? Ik weet voorlopig nog van niets namelijk :+ Ik twijfel ten eerste ook nog of ik dit spel wel ga kopen. Het lijkt me opzich wel een vet spel, maar misschien ook nog wel wat aan de eenzijdige kant. Alleen krijg ik door het zoveel draaien van PGR2 wel steeds meer het gevoel dat ik een voorkeur krijg voor racespellen. Dan zou Forza uiteraard niet mogen ontbreken.

Mocht het zo zijn dat Metal Mark en ik allebei het spel wel zouden hebben hebben we de formule al klaar liggen en kunnen we zo een nieuwe competitie opzetten. Maar het hangt er maar helemaal van af wat voor functies het spel heeft, en of er wel een mogelijkheid is om een challenge te testen. (En of het niet te veel werk gaat worden dan om meerdere competities bij te houden...)

Voorlopig kan ik jullie zeggen dat we bezig zijn met een PGR2 competitie [deel 3]...net als alle andere threads zijn wij ook van plan om rond de 1000 posts een nieuw deel te openen en daar willen we wat vernieuwingen doorvoeren. Dus hier zullen jullie binnenkort wel wat meer over horen, maar mocht je zelf nog ideen hebben, stuur dan ff een PM en gaan we kijken wat we eraan kunnen doen O-)

Ohhja-->ontopic weer _0/

12. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    nieuwe tijd, ziet er heel wat mooier uit dan mijn huidige 41-er: 0:36:196

Gisteren bezig geweest om heel wat brons naar zilver te krijgen, kwam ik in de supercar-klasse, eens kijken wat ik hier allemaal haal, met de eerder unlockte Delfino Feroce alles geprobeerd, dat is echt een vette auto in zijn klasse, met gemak een aantal goud gehaald, net alsof het bronze is in een lagere klasse.

13. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoelen jullie dit www.forzacompetitie.nl?
    Ik heb me daar ook alvast geregistreerd, kan ik ook daar offline meedoen en ze hebben daar trouwens strikte regels: als er om gevraagd wordt moet je een foto'tje posten.

14. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Moet? Dat staat er niet hoor (en ik kan het weten, ik heb die regels geschreven :p). Het is om jezelf te beschermen als je een erg snelle tijd hebt. Met een foto krijg je minder gezeik ;). Voor de rest: de regels moet je niet te strikt opvatten, maar meer als richtlijnen voor een goed verloop zien.

Dit stukje bedoel jij of niet?
    Daarnaast zijn er nog wat dingen die jullie als dat nodig is wel horen (bijvoorbeeld met time trials etc.)

Maar back ontopic ;)

15. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik had blijkbaar niet goed gelezen, maar is eigelijk toch wel nodig als je een zeer snelle tijd rijdt?

Ontopic: Ik ben nu met manueel schakelen bezig en als je het eenmaal doorhebt krijg je echt heel veel van je tijd af, ik nu net 0.31.833 gereden.
    Als het moet wil ik best een foto'tje posten, mar zo snel is die tijd nou ook weer niet.

16. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe lang heb je pgr2 al? Niet lullig bedoeld ofzo, maar als je nu nog voor zilver gaat, kan je dan niet beter gelijk goud of platium doen?

17. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Xboxmod: Haha, forzacompetitie.nl is in ieder geval niet van ons. Het is een goed initiatief, dat blijkt wel uit deze competitie. En het is maar goed ook zo, dan kunnen wij ons gewoon op PGR (2 en uiteraard 3 strax) gaan richten. Dus Rox, veel succes ermee, tis nu al gegarandeerd succes.... _O_

Verder is er wel genoeg gezegd over een vermeende cheater, dus laten we ons verder op de competitie richten.

Ik denk trouwens niet dat iedereen zo goed is om zomaar van zilver naar platinum te gaan. Ik ben begonnen op zilver, en ben nu alles naar goud aan het omzetten. Hierna zal ik misschien nog is platinum proberen, maar niet iedereen is zo een talent als jij... ;)

Algemene PS: Zoals eerder gezegd: als er iemand is met een voorstel voor verbetering van de competitie laat het dan weten via PM!!!! _0/

Laatst bewerkt: 20 apr 2005
  18. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Om de een of andere reden lukken de street races op Pltinum mij vaak niet. Dan ram je per ongeluk een auto waardoor je voor ligt. Toch vind ik dat niet eerlijk en begin overnieuw. Best dom, zo lukt t natuurlijk nooit.

19. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jouw competietijden hier zie Blanqua, moetem die races makkelijk lukken. Zelfs op platinun rijden die auto's niet voluit. En als je zelf schakelt kun je ze helemaal ver achter je laten ^^. Probeer anders eerst een time attack op de baan die je moet rijden. Zodat je snelle tijden op die baan kan rijden :).

20. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Street-Races juist makkelijk, maar ik heb dan ook geen last van schuldgevoelens. (met beuken etc.) Ik heb nu bijna alle challenges op Platina (140 ofzo), behalve de Hot Laps, Timed Runs en de Cone Challenges. Ik ben niet echt een goede tijdrijder, dat zie je hier wel met m'n goede tijd van 0:32.745 kuch kuch O-) :9.

Laatst bewerkt: 20 apr 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina