1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Tsja dat vat ik dan ook niet ;), Kheb nu 163 platina en 9 goud en rij slechter dan jij dus tmoet lukken naar veel proberen, je moet soms echt mazzel hebben hoor vind ik. Want soms rij ik uber slecht en haal een platina en de andere keer rijd ik goed en dan heb ik geen Platina...

Je moet gewoon ff wat oefenen...kzal alles weer bijwerken *)

Ennuh Rox, Veel succes met jullie thread. Geef een Gil/PM als ik kan helpen ;). Maar die zal lange niet zo goed worden als die van ons O-)...

2. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb iets een heel klein beetje van mn tijd afgesnoept: 0.31.799 (manueel)
    @ MetalMark ik had nu bij het eerste meetpunt: 0.7.533, komt door het handschakelen denk ik (bocht in zn 3 door en je rijdt onder de 0.7.600) Rijd jij nu ook handgeschakeld MM?
    Ik heb trouwens nog ff naar Superbol gePM-ed, voor een voorstel en als het doorgaat zal hij het wel posten.

3. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    neen ik rijd niet op Manual dit keer, kben al druk genoeg bezig om fatsoenlijk een bocht door tekomen. Neen dit vind ik geen baan voor Manual, Kheb het wel 1 keer gedaan en kwam zo'n 0.00.3xx boven mijn tijd. Tmoet dus wel wat makkelijker zijn. Maar dat is me teveel werk om op 2 dingen teletten. Op banen met weinig bochten en een lange rechte stuk valt het nog wel tdeon opzich, maar met deze baan is het wel wat moeilijker.

lekker xboxmod, net 0.00.034 van je tijd afgereden ;)...

Laatst bewerkt: 21 apr 2005
  4. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie es een soort van Walktrough geven????? Want ik weet njiet goed hoe ik sneller moet dan m'n 32.745 :{

Ik doe het zo:
    145+ over de finish en dan aan de linkerkant blijven.
    Laat remmen en de auto tijdens het insturen en beetje laten slippen om nóg scherper te kunnen sturen. Dan volgas door de volgende dubbele S-bocht (lukt niet altijd, maar het moet wel) en vervolgens bij het rubber remmen voor de volgende rechterbocht. Weer een beetje laten slippen om scherper te sturen en dan door naar weer een dubbele S-bocht. Al remmen voor het insturen aangezien slippen in die 3-dubbele bocht niet echt handig is en er zo strak en rechtdoor mogelijk doorheen gaan. Niet te vroeg op het gas want je schiet op het eind naar buiten door de hoge curbs. Voor de laatste bocht laat remmen en weer een beetje laten slippen tijdens het insturen, maar dan op het gas, de auto rechttrekken en naar de finish.

5. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ga je niet een beetje langzaam over de finish? Ik kom met +/- 160 over de finish. (ff tip: gewoon altijd remmen bij de zwarte strepen) dan naar zn drie. Volgas door de S-bocht, dan naar zn 2 door de bocht. Doorschakelen naar 3 op het rechte stuk (niet naar 4) dan gas los en heel scherp insturen (zoveel mogelijk naar rechts en dan weer zo veel mogelijk naar links, over de kerb (ZORGEN DAT JE OP HET MOMENT DAT JE DE KERB RAAKT ALWEER NAAR RECHTS STUURT ZODAT JE EEN TREK AAN JE AUTO KRIJGT) tijdens het sturen naar zn 2 (zo wordt er nog harder aan je auto getrokken). Naar zn 3 en dan tijdens het sturen terugschakelen, dan kan je hard door de bocht.
    En dan over de finish.
    Algemene tip: tijdens het sturen terugschakelen zodat je harder door de bocht kan, vooral bij deze baan maakt handschakelen uit omdat in de 3de en laatste bocht bij automatisch schakelen de bocht in zn 1 doorgaat. Daar verlies je echt veel tijd mee, ik raad dus iedereen aan om manueel te schakelen en het is ook een goede baan om te oefenen.
    Ik hoop dat iemand hier nog wat aan heeft.....

Grtz Xboxmod *)

6. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde jullie nog even herinneren aan het feit dat jullie zelf kunnen bepalen welke race er vereden gaat worden. Tot op heden hebben we nog geen optie binnen gehad, en zeker na het geklaag van onbestuurbare auto's van de afgelopen weken is het misschien een idee om je eigen challenge in te sturen. Vergeet dit niet voor zaterdag middag te doen zodat we nog wat tijd hebben om dit aan de kiezer door te geven.

...en racen weer _0/

7. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Gheghehehehe, manual schakelen is niet egt moeilijk hier :p. In die 30 rondjes die ik gereden heb, heb ik exact 0 x geschakeld :D. En jullie kunnen vast ook wel aardig puzzelen met ourcolony, dus los deze ook maar op. Keb wel genoeg tips gegeven lijkt me :+

8. JeePee

JeePee Guest

Ik ben nu bij een vriend die PGR2 op z'n Xbox heeft. Ik heb net ff op Barcelona gereden met die AC, en ben tot een tijd gekomen van: 0:34:888, manual geschakelt. Ik heb het spel niet, en ben m'n DFP'tje gewend op m'n GT4, maar ik kan er nog wel zeker een halve seconden afrijden. Die laatste boch ligt me echt niet.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 apr 2005
  9. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n tijd van 0:32.745 eindelijk verbroken, door met Manual te rijden8)
    0:32.619!!!! _0/

Maar Fred, ik snap het niet, schakel jij niet???:confused: Ik rijd het rondje in z'n 2 én 3 O-)

10. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Deed ik ook, maar ik reed ff met de ghost van de nummer 1. En het viel me op dat we even hard de 2e bocht doorgingen, maar dat hij na 50 meter wegspurde. Toen deed ik voor de gein in de 3 de 2e bocht door en dan ben je ongeveer even snel als in de 2, maar op het rechte stuk vlieg je dan weg ^^. En de laatste s-bocht in de 3 is ook niet egt moeilijk. Schakelen naar de 2 kost gewoon teveel tijd en dit bakkie heeft genoeg kracht onderin om in de 3 te blijven :).

11. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    En die laatste bocht dan? Die gaat wel lanzaam in zn 3.....

12. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0

lijkt mij ook ja, al ga je die bocht door dan moet je tog wel naar zijn 2 schakelen ??? dat doe ik tenminste.

13. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Kep het net ff geprobeerd en het werkt echt!
    Mn nieuwe tijd: 0.31.499 :D
    Mn tijd bij het eerste meetpunt: 0.7.532 (0.00.001 eraf), wat zijn jullie tijden daar? Thanx voor de tip Fred! _O_

Edit: Ik heb net 0.7.500 (mooi getalletje é! ;) ) gereden bij het eerste meetpunt, kan niet veel meer af lijkt me...

Laatst bewerkt: 22 apr 2005
  14. JeePee

JeePee Guest

Er zit een fout in de begin post. #8 en #10 hebben allebei rank 367 op live :confused:

15. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht......

@Xboxmod -> Zei je tog :9. Als je de laatste bocht in de 3 neemt heb je hogere topsnelheid aan het eind van het rechte stuk. En ook al op start/finsih volgens mij. Hmmmz, misschien zo ff in de 2 proberen, maar kdenk dat 3 tog sneller is :). En owja, 1e meetpunt had ik 7.424, maar dat was 1 x. Normaal doe ik 7.490 <-> 7.520. 8)

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    thnx zal het bijwerken.

17. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja zit ik toch redelijk in de buurt, ik rijd ze nu in de buurt van de 7.500. Kga morge weer proberen of ik er nog wat vanaf kan krijgen... maar nu eerst Splinter cell: CT en DOOM III :9 Owja en Lost op net5 :)

18. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe tijd: 0:32.434!!!

Hiermee neem ik de 5de plaats van Metal Mark over. }:]
    Harder kan ik niet dan dit dus ik hou het gezien voor deze challenge, nog ff Platina's halen _0/

Laatst bewerkt: 23 apr 2005
  19. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik ga het ook niet meer proberen, maar hebben jullie al een nieuwe challenge binnen (@ MM & Superbol)?

20. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, morgenavond zal er een nieuwe gepost worden *) ...
    en nogmaals..als er nog iemand is die ideën heeft om deze thread nog beter, mooier, makkelijker, leuker te maken...laat het ons dan weten!!! _0/

Edit: HEHEHE....die 1000ste post is voor mij :+

Laatst bewerkt: 23 apr 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina