1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Maar heb je er al 1 dan? ANders zoek ik er 1'tje op.
    En ja or, ik zal nog nadenken over eventuele verbeteringen :+

2. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, we hebben dr al eentje... :cool:

3. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Keej dan, dan zoek ik er eentje en kan die volgende week ;)
    Maar kweet ni hoelang ik nog meedoe, want als Forza uit is ga ik daar mee doen (en ik zal waarschijnlijk niet de enigste zijn).

4. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt er na deze challenge eigenlijk een DEEL3, van de PGR2 challenge, dat de volgende challenge in een Deel 3 staat, of komt de volgende challenge nog in dit deel te staan???

5. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze challenge komt iig nog in dit deel te staan. We zijn nog bezig om een aantal dingen te regelen voor de nieuwe thread. Staat iedereen een leuke introductie te wachten waarschijnlijk en wordt alles een beetje vernieuwd...heel snel zal hier wel gepost wordt wanneer dit alles gaat gebeuren en we verhuizen ( :+ ) naar de nieuwe thread.

@Xboxmod: We zijn druk bezig met een aantal dingen...die verder deze week nog wel bekend zullen worden omtrend forza. En zoek maar een leuke uit, staat die vast voor volgende week--> want forza komt toch pas de 13e uit als ik het goed heb :p

6. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we meteen een competitie met Forza doen dan:confused:Ik doe iig wel mee, maar de eerste paar weken wil toch echt met me career aan de gang. *) Laten we maar weer ontopic gaan, want IK dwaal af:9

7. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, voorlopig is er nog helemaal niets, dus hoef je je nog niet druk te maken. En zoals gezegd, info volgt vanzelf wel. in ieder geval blijft de PGR2 competitie altijd open :+

Ohhja, ontopic dus weer :cool:

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Wat...*Kickt Gaming 4 ever :+

We gaan nog niet verhuizen. Maar binnen 2 week zitten we in een compleet nieuwe een frisse thread :cool:. We zijn momenteel nog bezig om der een spetterende competitie van temaken, dus wachten jullie maar lekker af ;)

9. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Oké jongens, de nieuwe challenge:

Audi S4 (Coupé) op St. Basil's Circle (Moscow)

Rijd ze!;)

10. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm nog niet geprobeerd, maar wat zijn de tijden daar ongeveer?

11. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste richttijd van mij -> 0:56.968 ( Rank 15 op Xbox Live )
    Snelste is van Z man 08 met 0:56.314. Er zijn 4593 spelers op het scoreboard.

Ik vind de Audi S4 op deze baan echt een ramp 8). Dat ding helt egt teveel over in de bochten, waardoor je veel onbalans krijgt. Verder is de 5e bocht ( De langzaamste bocht van de baan ) erg belangrijk volgens mij. Neem deze in de 3 en je moet egt een bepaald rempunt zien te vinden. Iets te laat is een meter te ver rechtdoor en een meter te vroeg is tegen de binnenkant van de bocht.

12. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beter kun je het niet zeggen :+ ...vooral over die 5e bocht. Mijn tijd is ergens in de 0.58.xxx.....zal hem morgen of overmorgen ff posten...

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Hmm zit ook in de 0.58.816 te fietsen 8)

Trouwens ik reed zonet ff 2 keer en kwam in de eerste checkpoint op 17.801 <-- Is dat snel? want de rest van die baan rijd ik bagger :p

14. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik rijd nu 58.768, wat een kut rondes zeg :confused:, later maar weer eens proberen. Dat is trouwens rank 679 op live.

15. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook best een bout-challenge :9. Eerste meetpunt is mijn record 17.709. Dus je 17.801 is best snel ^^. Maar Z man 08 heeft daar 17.5 of 6. Maar dat krijg ik nog niet helemaal voor elkaar. Maja ik heb de hele week nog O-)

16. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Leip, Moskou is mijn favo stad, vooral deze. Circuit net zonder fouten doorlopen, toch een vet magere 1:05:614 geklokt.

Die eerste grote (haarspeld)bocht, hoe kun je die het beste nemen? Gewoon eerst helemaal aan de buitenkant zitten er er zo diep mogelijk aan de binnenkant induiken?

17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Hmm...

Je komt aanrijden over de Finish. Ik neem dan de grote bocht van Buiten naar binnen (naja binnen ik kom telkens over die Kerbstone :confused:) Als je hier voorbij bent. Spring je naar beneden en als je land ga je direct naar rechts sturen zodat je ongeveer op de helft, linker muur komt terijden je gaat dan de volgende bocht van binnen naar buiten en dan ga je weer van Buiten naar binnen (over de Kerbstone). Bij de volgende bocht die naar links loopt moet je ook gewoon van buiten naar binnen nemen (wat mij telkens niet lukt :mad:. Logge bak ook, als die eenmaal in een slip zit kom je der haast niet meer uit). De volgende bocht neem je lekker ruim van Buiten naar buiten. Nu rijd je een klein stukje naar links toe en dan kan je hem bijna in een rechte lijn nemen, en over de finish maar weer.

Op welke versnelling je moet zitten weet ik ook niet, heb net 2 rondjes gereden 8)

18. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Nou, versnellingen zijn voor mij niet van toepassing, ik schakel niet zelf. Ik heb het hier en daar al eens geprobeerd, maar zelf schakelen is niet mijn ding, dan rijd ik alleen maar meer bagger.

19. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ok, heb mn tijd verbeterd :) 57.782 (Rank 152 op xbox live)

20. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Kehb een nieuwe tijd. 0.58.131 *)

Eerste Checkpoint 17.707 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina