1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen we niet beter een "het pgr2 eerste checkpoint record'' thread starten? :+ Vorige keer hadden we (vooral ik :) ) het daar ook al over, maar kga het zo ook maar weer eens proberen, om te beginnen maar met automatisch schakelen.

2. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ok, heb mijn tijd iets aangescherpt: 57.513 (Rank 76 op xbox live)

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jeah Fred, kheb je nu al gepakt met m'n eerste Checkpoint tijd 8)

Namelijk: 0.17.556 *) echt ik ging der masterlijk doorheen...Dus het wil zeker wel in de 17.5 :) Krijd nu elk begin stuk in de 17.6/17.7 :) Echt simpel als je het eenmaal door hebt.

Mijn uiteindelijke tijd viel dan wel weer een beetje tegen maar ik kom gaander week dichter bij.

Uiteindelijke tijd: 0.57.465

Ennuh fred, Beat that :+

Hmm tzou kunnen, kzou het best onder de tijd willen zetten die jij dan hebt gereden zoals:

1.Fredkroket -- Rank 15 op XboxLive
    0:56.968 (1ste CP 0.17.xxx)

Zou lijkt dat wat? of niet, met CP bedoel ik dan CheckPoint

Gheghe zit net 0.00.048 sneller :p

Laatst bewerkt: 25 apr 2005
  4. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Owww was eigenlijk niet serieus bedoeld, maar aan de andere kant is het wel makkelijk, omdat je zo kunt zien of je in het eerste deel al wat fout doet. Als je het er mee eens zijn vind ik het ook best. ;)

5. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tijd: 0:57.648 (Manual) 8)

Ik dacht da'k op de limiet zat, maar dat valt dus wel mee:'-(
    Ik rijd btw dit circuit in z'n 3, 4, en 5de versnelling.

6. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Na hoeveel rondjes achter elkaar rijden jullie een tijd van ± 0:57:xxx en sneller? Als ik zo'n 5 rondjes achter elkaar doe, blijf ik meestal hangen rond eenzelfde tijd bij challenges. Zijn mijn slechte tijden gewoon omdat ik bagger rij (maakt mij niet veel uit, k weet toch wel dat ik geen topper ben :D) of omdat ik te weinig rij en te snel opgeef?

7. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik rijd zo, misschien heb je er wat aan, (ps: ik rijd zo'n 20 ronden;))

Als met ongeveer 200+ over de finish komt, ga het iets naar rechts, daar blijf je gewoon aan de binnenkant en rem je vóór de bocht. Dan stuur je iest vroeger in dan waar het rubber instuurt en omdat je al geremd hebt zou je als het goed is weining moeten glijden. (dat is het snelst)

Dan langzaam naar de binnenkant toe, echt aan de binnenkant moet je zitten als de bocht nijpt en smaller wordt. Dan optrekken over het rechte stuk en naar de linker kant van de baan gaan. Vlak na het jumpje meteen naar rechts sturen en zorgen dat je de binnenkant van de bocht haalt. Als je een beetje hard eraan kwam kom je ook redelijk aan de buitenkant uit.

Dan iets naar rechts en al sturen voordat de volegende bocht naar links gaat, dan kan die namelijk volgas. Dan door blijven sturen zodat je zo snel/strak mogelijk door de S-bocht kan. Ik ga daar meestal 165/170 km/h.

Dan remmen voor die haakse linker, zelf een beetje uitvogelen hoe je die het snelste kan nemen en optrekken en rechts blijven rijden. De volgende bocht kan net neit/wel volgas, iig gewoon door optrekken op dat rechte stuk.

Die laatste bochten serie kan gewoon volgas, dus gewoon zo strak mogelijk sturen om zo veel mogelijk snelheid mee te nemen.

Ik rijd manueel en doe dit zo:
    1ste bocht: van z'n 5 terug naar zn 3.
    rechte stuk: opschakelen naar zn 4.
    2, 3 en 4 bocht: allemaal in zn 4.
    5de bocht: terug van zn 4 naar zn 3.
    6de bocht: voor insturen naar zn 4.
    rechte stuk: naar zn 5 en volgas naar de finish.

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Klinkt als een leuke challenge! Toch sla ik deze maar even over; heb een SED week weer. Moet mij even goed voorbereiden op Duits+Frans mondelingen en Economie/Gesch./Bio PO's. Heb daarom PGR2 voor deze week aan een maat geleend. Volgende challenge ben ik weer van de partij en zal dan weer mijn best doen. Veel succes! <Blijft toch echt één van de leukste draadjes hier op xbw>

9. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Het schakelen klopt als een bus =]. Wat ik soms wel probeer in de eerste bocht is om iets wijd te gaan en daarna gelijk scherp aansnijden aan de binnenkant. Dat helpt ook wel eens. Verder ga ik door de 4e bocht 175+. En over start/finish als ik het goed doe 208/209. Maar het gaat allemaal om die 5e langzame bocht. Daar ligt veel tijd volgens mij.

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nou:

Ik rijd nog steeds Automaat en toen ik die snelle tijd reed ging mijn auto na z'n 2de versnelling toe. En toen ging ik vol gas. Maar kheb gisteren nog een dik uur zitten terijden maar ben nix op geschoten. Ik kan echt sneller want heb der al een keer dik voor gelegen (naja miss net 0.00.100 :+) maar als je dat verder uitbouwt op die baan kun je nog aardig ver komen. Kwil zo graag onder de 57 sec :p. Fred waar heb jij die tijd mee gereden onder de 57 sec? manual of auto?

Laatst bewerkt: 26 apr 2005
  11. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb automatisch schakelen in de prullenbak gegooid _0/
    Ik begin gelijk met zelf schakelen. Op automatic benk tog een halve seconde of meer langzamer. Ik ga nu btw weer ff proberen :).

12. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo...heb een tijdje niet serieus meegedaan aan de competitie.
    Maar heb een nieuwe tijd
    0.57.399 rank 58 op xboxlive (Gamertag NDW)

gr

Edit: de tijd is nog in automatic

13. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Zelf schakelen is over het algemeen sneller dat auto, maar het is toch goed mogelijk om, door perfect te rijden, ook een 0.55.xxx tot een 0.57.xxx te rijden?

En nog een vraagje: Als je eenmaal een behoorlijk aantal ronden achter elkaar hebt gereden en af en toe ben je eens tegen de muur/railing geknald, dan is je auto behoorlijk gedeukt, etc. Heeft dit ook invloed op de prestaties van de auto? dat het dus verstandiger is om met een kapotte auto opnieuw te starten of is dit niet nodig?

14. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Master of blades:
    Met autom kun je een 0.57.xxx rijden, zelf heb ik met auto nog een 0.57.399 gereden. Ik heb het nog niet op manual geprobeerd, maar dan zou ik waarschijnlijk nog iets sneller kunnen omdat bij automatisch schakelen de auto de neiging heeft om te veel in een lage versnelling te zitten.

En je tweede vraag: nee, de schade aan je auto heeft geen invloed op de prestaties. Het is dus niet nodig om opnieuw te beginnen

15. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Uhmmmmm...... je bent net 3 weken lid of had je hiervoor een andere naam?

16. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    57 sec. in Automatic????????????:confused:
    Hoe flik je dat man! Geef es aan hoe jij rijdt, want ik kom in Manual nauwlijks in de 57 sec.

17. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat niet alleen om manueel of automatic, het gaat er voor een groot gedeelte om hoe je rijdt.

18. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik, maar met Automatic kom ik net in de 58 sec.:confused:

19. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik eens automatic rondje doen dan O-). Keb net tijd verbeterd naar -> 0:56.897 ( Rank 14 Op Live ). Maar ik moet nog 2 tiende sneller kunnen in het eerste stuk. Maar dat vlot niet helemaal. Dus ik ga zo maar ghosts bekijken enzo. Ik moet nog 6 tienden zien te vinden :mad:.

Edit* 0:57.102 in 3 rondjes met automatic. 56 kan zelfs nog in automatic. :)

20. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb heb me vorige mail helemaal ge-edit, aangezien ik iets doms zei en het tegendeel al is bewezen:9 Sorry;)

PS: wel fcking snel Fred, ga jij bij de 5de bocht over de kurbs aan de binnekant, aangezien dat makkelijk kan of niet??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina