1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker pak ik de kerb. Ik heb even rondje achter dr velocity aangetettert en dat heeft me goed gedaan ^^. 0:56.765 ( Rank 12 op Live ). Ik won misschien wel 2 tiende op dr velocity in die 5e bocht :confused:. Dus ik zou sneller dan hem kunnen zijn. Verder snap ik nu eindelijk ide 1e bocht \o/. En had ik een 17.541 op het 1e meetpunt. Maar in dit snelste rondje was het gewoon 17.7xx, dus ik moet nog wel een tandje harder kunnen :).

2. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Weer even mijn tijd aangescherpt: 1:02:620.

Gisteren heb ik de Caterham aangeschafd, eerst op het test-circuit rond gereden en enorm veel auto's getest. Slechts de Enzo en Koenigsegg waren sneller. Met de jaguar XKR kon ik zelfs niet aan de caterham tippen. Met de caterham heb ik slechts 1 maal ietsje bij moeten remmen.

Ook de nordschleife eens geprobeerd, eerste checkpoint, daar bij die bocht, waar een klein deel baan rechtdoor gaat. Nou was ik daar wel gecrashed met de Enzo en de Caterham niet. slechts 1 maal van de baan afgedoken, maar geneens een crash te noemen. de tijd is 9:14:xxx, zeker niet mn beste, omdat de auto echt maximaal 199/200 km/h rijd, maar ik kan me wel enigzins indenken dat in het echt Donkervoort het record op de Nordschleife heeft staan!

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Uffhund ;) Damn Fred man, je rijd gewoon 3 rondjes en je hebt gewoon weer is een zwaar lekkere tijd gereden. Jammer dat ik geen Live heb want met Ghost rijd je echt stukke beter dan zonder.

4. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe neem je nu de eerste bocht dan, slippend of strak? laat insturen of vroeg?
    Want ik rem vroeg zodat ik in de bocht niet meer hoef te remmen, en probeer aan de binnenkant te komen op het punt waar de bocht nijpt.:confused:

Ik heb btw ook weer op de N-Ring gereden met een 911 GT1, want ik heb de TVR niet:'-( Ik heb op Automatic én m'n In-Lap (als je niet hard over de finish komt) 6.26 of 6.29 (ik weet het niet meer:9:confused:) gereden, als ik dan een TVR heb, hoeveel sec. moet ik dan sneller kunnen?

Laatst bewerkt: 26 apr 2005
  5. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Opzich is de Enzo gelijk in stats met de Cerbera, maar de GT-1 en Cerbera lijken veel sneller te zijn, is dat ook daadwerkelijk zo? Ik kan het niet uittesten. Bovendien zie ik hier in de open competities (TS en NS) alleen maar cerbera's staan en een GT-1. Ik zou het anders wel vreemd vinden, aangezien de enzo eigelijk max stats heeft.

6. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Uffhund, die naam was van mn broertje en ik vond het zo'n domme naam..vandaar.

aan Niceguy: Ja in automatic...ben nu naar de eerste bocht zelf 0.00.3xx sec sneller, maar daarna gaat het mis. Een hele lage 0.57 of een hoge 0.56 is mogelijk. Maar ga nu met manual verder..gewoon iets leuker! :D

Succes allemaal

7. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    @ Gaming forever en andere geïnteresseerde :9

De 1e bocht heeft zo'n zwarte "ideale" lijn lopen. Hijs niet heel duidelijk, maar hij loopt er wel. Ik zorg iig dat ik genoeg aanrem dat ik op die lijn kan blijven. Iets erbuiten kan ook. Ik schakel bij het remmen naar de 4 en ga dan gewoon de bocht in. Dan beginnen je banden iets te roken en schakel nog voor de helft of net op de helft naar de 3 toe. Daardoor ga je veel soepeler en sneller die bocht door, waardoor je onder de 17.7 komt op het eerste meetpunt :).

@ Master of blades

De TVR maakt egt gehakt van de enzo. De topsnelheid van de TVR is maar "officieel" 20 a 25 km/h hoger, maar hij acceleert echt veel harder dan de enzo. En je kan er wat harder mee door de bochten. Op een baan zolang als de Nordschleife met 130+ bochten gaat dat veel tijd schelen. De porsche 911 gt1 gaat nog beter de bochten door, maar mist net wat acceleratie en top. Het record met de TVR is 5:54xxx ( Met afsteken :mad: ) en met de porsche zal het iets van 6:01.xxx zijn ongeveer. Met een enzo zul je niet zo gauw onder de 6:10 komen denk ik.

Laatst bewerkt: 26 apr 2005
  8. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Fred de begin tijd kan nog sneller :p. Tkan misschien ook nog in de 17.4. Reed gisteren namelijk naast mijn ghost en toen we net die heuvel op gingen was had ik al wat voor sprong. Alleen ik was vergeten te schakelen :mad:, Tsja luihied :+ Misschien dat het ook niet wil hoor in de 17.4 omdat als je schakeld blijf je ff hangen misschien dat ik daardoor net iets sneller uitkwam..

Kheb ook een nieuwe tijd. 57.432 Tkan echt sneller want ik reed op een stuk -0.00.199 sneller en kwam over de finish met -0.00.033 ofso.

9. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn motto -> Ut kan altijd sneller ^^

Die dr Velocity heeft op het eerste meetpunt 17.4xx gehaald :). Dus dan moet ik het ook wel kunnen halen. ( De rest net zo goed :) )

Btw nog 1 ding wat ik niet snap. Als je begint met de challenge krijg je de autostart. Daar kom je dan met 211 over de finish, terwijl je daarvoor zelfs nog slipte. Maar ik haal echt niet harder dan 210 op start/finish. Iemand enig idee? :eek:

10. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Godvertering, k was net mooi op weg, de track-specials en american muscle-car's beide op zilver gehaald, alleen nog wat zilver op de extreme en ultimate en de GT1 was van mij. Loopt die kutxbox vast. Ik zo'n 5 minuten wachten, gebeurt niks, ik zet hem uit en start opnieuw op, zegt ie dat mijn profiel damaged is en niet meer gebruikt kan worden. Telkens opnieuw proberen, maar hij is gewoon naar de tering. Mooi kut, 60 uur werk binnen 10 minuten naar de tering, gvd. Dat betekend even geen tijden meer in deze challenge en hopen dat, als ik weer zin krijg, ik ver genoeg ben voor de volgende challenge. Echt enorm kut is dit.

Er is toch niet iemand die wél een oplossing weet om het te herstellen?

11. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien neem je de laatste bocht niet goed (die voor de s-bocht bedoel ik dan), die kan je volgas nemen, dus als je die daarvoor ook niet goed neemt scheelt het allemaal tijd op het rechte stuk.

12. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Kan die volgas dan?:eek: want ik hou altijd ff in, omdat het net lijkt alsof ik tegen die muur ga aanbeuken:9

13. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    @ Xboxmod

Als ik er volgas doorheen ga, dan kom ik nog niet op 211 uit. Ik heb al geprobeerd eerder van de 4 naar de 5 te schakelen. Dat helpt ook niet veel. Haal jij wel hoger dan 210? Of iemand anders. Anders ga ik zo zelf maar weer eens wat ronden oefenen op het laatste stuk :).

14. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nog niet echt op gelet, maar volgens mij wel ongeveer tegelijk met mn ghost.

@ Gaming 4 ever Als je schakelt op het moment dat je instuurt, moet volgas mogelijk zijn ja.

15. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het eens proberen, want nu schakel ik van zn 3 naar zn 4 vlak voordat ik instuur en doe meteen ff gas los zodat de auto ietsiepiestie gaat glijden zodat ik net wat scherper kan sturen.

PS: Ik ga gem. met zo'n 200 t/m 205 km/h over de finish met soms uitschieters.

Laatst bewerkt: 27 apr 2005
  16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ik ga der meestal over met 209 maar ik krijg 211 ook niet voor melkaar.

Leuk middagje vandaag heb wel 4 keer mijn tijd verbeterd 8)

eerst. 57.399 toen 57.185 daarna 57.158 en als eindtijd 0.57.101 :D

Tkan echt sneller want ik rijd gewoon elke keer net achter mijn ghost. Khoop dat ik nog onder de 57 kom dit keer :eek:. Echt een super baan dit, I'm Loving it :+

Edit: Owja ik zat bijna in de 17.4 :eek:...Ik had namelijk 17.504 :mad:...Volgende keer beter!

Laatst bewerkt: 27 apr 2005
  17. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tijd verbeterd: 0.58.465 (rank 501 op Live)
    Te weinig tijd gehad om manual te rijden, dus volgende challenge ga ik er weer voor :+

18. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Jaja, Viert feestje :+...heb een tijd in de 56 :D Kheb der prcs 0.00.150 van afgehaald :). Sta nu op een tijd van 0.56.951 Fred ik kom der aan :+. Trouwens ik post morgen of overmorgen wel ff een plaatje van de tijd. Normaal sta ik nooit in de top 3 en haal al helemaal geen tijd dat in de top 20 staat 8)

19. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Is niet nodig or, ik geloof je wel ;)

20. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Deze baan lijkt me sowiezo een baan waar de 'slechteren' dichter bij de 'beteren' in de buurt kunnen komen, voor mij was het zelfs mogelijk geweest, denk ik, om onder de minuut te duiken. Ik vrees dat dat voor maandag niet meer zal gebeuren. Ik heb de Coupé-klasse al afgesloten, maar alleen de M3 unlocked. Ik wou mijn Kudos Tokens nog even bewaren voor het geval ik ze echt nodig heb (alhoewel ik niet verwacht dat ik er snel wat tekort kom)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina