1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    MM, je bent mijn tijd vergeten, maar 't maakt niet uit, want ik heb een nieuwe tijd:

    0:57.152 (Manueel)
     
  2. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, ik zie hier alleen maar zeer sterke tijden _O_
    Ik heb mn tijd nog niet eens gepost, maar ik heb eigenlijk nog maar 5 rondjes gereden, niet echt tijd voor meer gehad. Hoeveel rondjes hebben jullie ongeveer al gereden?
     
  3. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Stuk of 30 rondjes ofzo. Je hebt de baan vrij snel door. Dit is btw 1 van de populairste Live-banen :). Lees een keer de tips paar pagina's terug en je komt er wel ;)
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2005
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat wil jij niet weten :+. Heb der zeker wel een dikke 3 uur aan besteed 8). Maarja dan heb je ook wat ;)
     
  5. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Tsja, dat is voor jou ook de enige uitdaging die je nog met PGR2 kan, alles op platinum, geen live :+
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heb 163 op platina en moet der nog 9 op goud ;).

    ....Part 2 is coming soon!....
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ok, ff een dubbelpost/Wipje

    Superbol en Ik, hebben onlangs Deel 2 opgezet. Deze Challange die nu loopt, blijft hier tot Zondag avond 23.59 lopen. Daarna zal hier een slotje op worden gezet. En gaan we over na de volgende thread

    Dus post a.u.b. alleen hier in deze Thread tot Maandag 24.00/0.00 zodat wij nog aan deel 2 kunnen werken :) Dank jullie wel :)
     
  8. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    w00t, uberchallenge, hulde aan Metal Mark en Superbol _O_, ziet er echt enorm goed uit. Kzal zo even alles gaan doorlezen.
     
  9. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet helemaal eerlijk.
    Ik denk dat je hier de bonus kudos er beter wel bij kunt doen. Als je par example op Steel rijdt heb je veel meer tijd en dan kan je bijvoorbeeld 20 seconden alleen 360's maken en zo veel meer kudos verdienen, terwijl je op Platina veel minder tijd hebt, maar wel met hogere bonus, niet eerlijk dus.

    Je kan als oplossing ook gewoon zeggen dat de challenge op bv. de zilvere moeilijkheidsgraad moet.


    Het komt een beetje vaag over, maar begrijpen jullie het?
     
  10. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    FF mn reactie uit de andere thread. Hier blijven posten graag, thanx voor je eigen correctie :cool:

    Wat is er overigens nog meer onduidelijk aan..?? Handig om te weten zodat ik het aan kan passen.
     
  11. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was sneller:cool:


    Ik bedoelde dat mijn stukje misschien onduidelijk was, jullie opzet is geheel duidelijk hoor.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2005
  12. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij zijn cone challenges op silver allemaal wel mogelijk denk ik, op het laatste setje word het een stuk krapper en aangezien ik de slechtst actieve PGR2-racer ben, denk ik dat silver een goede maatstaf is om aan te houden.
     
  13. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Okej, ik zal het nog even overleggen met Mark, maar dan zal ik het voorlopig aanpassen dat alleen de cone challenge op zilver wordt gereden. De rest maakt niet veel uit omdat het om snelheid gaat als ik het goed heb. Behalve street race, die gaat ook om het aantal te behalen punten, denk alleen dat als je daar op steel rijdt je je ook weer helemaal uit kan leven op de baan zonder tegenstand. MoB, denk je dat je de street race ook op zilver aankunt??

    Overigens wil ik iedereen vragen om de eerste 4 races van elk onderdeel in de arcade mode te rijden, zodat we eventueel ook een race kunnen kiezen uit races 5 t/m 8. Haal ze desnoods ff snel op steel, zodat je ze iig hebt.

    We gaan proberen om zoveel mogelijk verschillende type auto's te kiezen, dus hoe meer keus hoe beter. Maar we moeten er wel rekening mee houden dat niet iedereen ale arcade al heeft uitgespeeld, dus we willen we een keuze kunnen maken uit die 8 verschillende races.

    Verder nog onduidelijkheden of opmerkingen?? *)
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2005
  14. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, dan kun je met een street race in de Roadster series met de AC Cobra op steel, een monsterscore halen door de hele race slippen terwijl de rest ver achter je rijdt, dus dat zou eigenlijk ook allemaal op zilver moeten.
     
  15. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Impossible is nothing :) . Ik denk dat ik er in latera stadia moeite mee zou kunnen krijgen, maar wanneer ik maar lang genoeg oefen, is silver daar denk ik ook wel haalbaar. Mocht ik het niet halen, dan is het vooral om de reden dat ik er te weinig tijd/aandacht aan besteed, maar ik moet gewoon het hele spel op silver kunnen halen, dat sowiezo.
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik vind dat iedereen wel een Zilvere plak moet kunnen halen. Zilver is tenslotte gewoon een ''Normale'' moeilijkheidsgraad die met een beetje moeite tebehalen moet zijn. Steel en Brons vind ik een beetje te laag...
     
  17. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Nog wel even een klein verzoekje: Bij circuit-challenges, zouden jullie nog niet circuits willen uitkiezen die als allerlaatste pas te halen zijn, zoals de Nordschleife? Omdat ik opnieuw heb moeten beginnen en ik niet durf te zeggen of de KWS dan al uitgespeeld is.

    @ Metal Mark: Ben ik met je eens. Er zijn uitzonderingen, zowel positieve als negatieve. Een enkele challenge kan ik problemen hebben met silver en hem eerst op brons halen. Na enige oefening lukt Silver ook wel. In de eerste klasse en de klasse met de Delfino Feroce, is silver nog way too easy, dan is goud de uitdaging.
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nordschleife oftwel N-ring. Zullen wij nooit als CicuitChallange doen. Dat word dan weer na 8 mei een normale challange doe altijd gaat lopen, omdat dat een telange baan is en met de TVR is die baan veel gemakkelijker dan met een CLK- GTR/Porsche/Enzo. Tzal een normale baan word van ongeveer 1 min/1 min en 30 sec.
     
  19. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, daar heb je een punt, voordat je een acceptabele tijd rijd, ben je wel enkele rondjes verder, voor de N-ring ben je dan echt te lang bezig. Maar een suggestie: Is het geen optie om (een keer) bijvoorbeeld de N-Ring te doen en dan zonder de unlockables (TVR, CLK, GT-1). Het is niet puur alleen dat ik een kans maak, maar je ziet zo een heel aantal verschillende auto's die allemaal kans maken. Zo kan je bijvoorbeeld met een Maranello zonder fouten, hoger eindigen dan een Enzo met fouten, omdat het circuit enorm is en overal kans op fouten bestaat. Zo kunnen auto's uit de laatste 4-5 klasses allemaal een goede kans maken om in de top 10 te komen.
     
  20. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhmmmmmm nee :{

    Als jij in een maranello sneller kan zijn dan iemand met een enzo op dit forum vreet ik mun schoenen op. Er zit echt teveel verschil tussen die klasses. Als je dan gewoon een circuit challenge op 'de groene hel' wil houden moet je gewoon of extreem kiezen of idd ultimate zonder bonus-auto's. Maja voorlopig hebben we nog zat lol met andere challenges ^^. Er zijn nog zat car challenges te gaan :D

    Btw, die nieuwe competitie is egt keivet. Kudos halen is niet mijn allersterkste punt, dus ik zal keihard aan de bak moeten 8). Ik moet wel redelijk veel werken die week, maar ik kan wel elke dag een tijd posten denk ik. Erg leuk gedaan ! Ik wil egt die #1 Avatar :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina