1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    _O_ kom op Master Of Blades rijd sneller in een Maranello :+. Tof dat jullie het tof vinden. Der moet nog wel wat aan gebeuren maar wij kunnen ook niet alles in 1 dag klaar maken :).

    P.S. willen jullie nog niet posten in Deel 2...Deze is open tot maandag dus post hier maar los!
     
  2. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, en dat was de belangrijkste reden voor de opzet van de mega challenge. Zo maken de minder goeie racers ook nog heel wat kans. :p
     
  3. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, mag je oude scores (van 1,5 jaar geleden) gebruiken of moet je alles weer opnieuw rijden?
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ook al gebruik jij je scores van 3 jaar geleden. Ze tellen allemaal mee, zolang jij die scores kan laten zien (als wij daar een keer om vragen). Als jij een goeie tijd heb gereden mag jij hem met een gerust hard posten :)
     
  5. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, want ik ben 'a ce moment' niet meer zo goed als toen.
     
  6. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar hoe wil jij je kudos-score laten zien? Als je er al een ander recerd hebt staan, wordt dat moeilijk. En iedereen heeft waarschijnlijk al wel hoger dan zilver gehaald.
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Als jij Platina hebt gehaald haal jij der 5000 van af. Zo kom je op het zelfde antwoord uit. Met zilver trek je der dan 2000 af (kweet niet hoeveel). Zo blijft het gelijk
     
  8. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb voorlopig 58.499 staan voor de challenge :) Maar er kan behoorlijk wat vanaf, want ik heb nog niet geschakeld geprobeerd maar dat lijkt me niet zo heel moeilijk hier.. En ik heb vanaf nu vakantie :9 Dat van die mega-competitie lijkt me opzich wel lachen trouwens, maar als ik geen vakantie had gehad had ik daar echt geen tijd voor :) Maar ik denk dat ik wel even meedoe, die avatars zijn wel echt da bomb :p
     
  9. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Met platina heb je wel wat minder tijd, maar je kan trouwens voor alle arcade challenges toch gewoon een nieuw profiel aanmaken? Is dat geen idee?
     
  10. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste puntje :) : om de score te laten zien is vrij makkelijk door telkens als je een record hebt gereden ff je ghost op te slaan. Dit zal ik nog wel ff in de uitleg verwerken. Daarnaast maakt het niet uit of je op silver, gold of platinum rijdt, omdat je telkens alleen de style kudos meetelt. De bonus kudos voor difficulty tellen dus niet mee (dat zijn die 1500, 3000 of 5000 die je aan het eind krijgt) Er is afgesproken om de street race en cone challenge niet lager dan zilver te rijden. Zo heb je een redelijke tijdslimiet en een beetje tegenstand van de computer.

    Puntje twee: Het posten is veranderd. Lees:

    In tegenstelling tot eerdere berichten hebben we een aanpassing gemaakt aan de hoeveelheid van posten. Je mag uiteraard gewoon je tijd posten of editten wanneer je wilt. Alleen bij de inhaal momenten heb je maar de keuze uit 1 onderdeel. Dit kan een gemiste zijn, of eentje die je wilt verbeteren. Hier mag je per dag altijd maar één challenge uitkiezen. Hier zullen we de challenge waar je als eerst een nieuwe of verbeterde tijd of score van post als je keuze beschouwen. Je mag van die challenge je tijd dus wel verbeteren en posten, maar daarna niet meer een andere challenge kiezen.

    Je kunt inderdaad een nieuw profiel aanmaken maar dan moet je eerst weer een aantal arcade modes uitspelen als wij bijvoorbeeld ergens race 5,6,7 of 8 kiezen. Het is handiger om gewoon ff telkens je ghost op te slaan als je ergens een record rijdt.

    Daarom doen we het ook in de vakantie, en is het eenmalig. Zo heb je in de vakantie weer wat te doen, en als je een keer mist, dan kun je gewoon op de inhaal momenten ff inhalen :+
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2005
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n tijd iets aangescherpt:

    0:57.066 (Manual)

    Metal Mark, ik kom je (net als de vorige keer) halen }:] :9
     
  12. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Hehe, wat een commentaar op mijn kutvoorbeeld van de marranello, maar ik denk dat mijn huidige record van vorige profiel (Enzo, 8:03:xxx) nu wel haalbaar is met de maranello. Dat komt omdat ik weinig aandacht aan de race met de Enzo besteede. Maar mijn voorbeeld (de maranello was overigens een te slechte auto idd, zie ik nu in) is meer gericht op beginners zoals ik ben. Ik denk dat de meesten van jullie het spel toch al wel een jaar hebben en ik hooguit een maand.

    Maar volgens de nieuwe competitie, hoe zit het als ik bijvoorbeeld constant laatste word, maar wel alle onderdelen rij, in vergelijking met iemand die slechts 1x rijd en die met overmacht wint? Maakt mij in principe ook niet veel uit, rijden doe ik toch wel. Volgende week toch weinig te doen, aangezien ik niet meer aan school doe :cool:
     
  13. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook pas sinds januari, dus binnen paar weken zal je het wel door krijgen.

    Het is onmogelijk dat iemand die 1 onderdeel rijdt meer punten dan jou haalt, terwijl jij alles haalt. Stel ik rij alleen de eerste challenge (arcade mode-street race) en haal daarbij 3000 punten. Jij haalt sowieso bij alle vijf de challenges gemiddeld zo een 1000 punten. (dat is namelijk makkelijk te halen...zul je wel merken) en heb je dus al een totaal van 5000 punten.

    Tot slot, die laatste zin in je handtekening...hmmm... :cool:
     
  14. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ik heb het spel op silver-niveau al wel door. Nu ik twee dagen geleden verplicht opnieuw ben begonnen, zit ik nu in de sports coupe (Iceni, Morgan, Audi RS6) en heb alles op silver gehaald zonder ook maar 1 echte probleemrace tegen te komen, alles in principe in 1 keer gehaald en ik heb nu al bijna meer goud dan ik de vorige keer had. Wat de challenge betreft, lijkt me geen probleem meer. Ik heb bij all arcades de level1's gehaald en ik denk dat de KWS volgende week makkelijk klaar moet kunnen zijn.
     
  15. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn tijd verbeterd :). 0:56.668 ( Rank 11 op Live ). En het kan nog abosluut een tiende of 2 sneller. Dus ik heb nog wat te doen zondag ( hopelijk benk nie brak :9).
     
  16. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tijd: 0.57.397
    Niet zo goed, maar ik had wel bij het eerste meetpunt 0.17.492
    Ik heb ook nog niet zoveel rondjes gereden, weinig tij voor gehad, maar morgen heb ik wel tijd en dan ga ik het weer proberen.
     
  17. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe maar niet, misschien kom ik dan eindelijk es een keer in de top 3, aangezien jij altijd sneller dan mij bent:9 (mijn tijd: 57.066)
     
  18. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    d'r staat achter mijn tijd rank 3047 ofzo on xbx live, maar ik heb dat niet. Is dat een foutje of heeft iemand dat nagechecked? Zo wel vet zijn bij de 3100 van 4600. Dat betekend dat er gewoon 1500 mensen over de wereld langzamer zijn dan mij :+
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan jezelf slecht noemen hea ;) Hoe durf je! _0/
    Je bent zéker niet slecht in mijn ogen, alleen is de rest op dit forum gewoon héél goed;)
     
  20. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, sorry van het lachen, maar ik heb het persoonlijk opgezocht. Dat is overigens onder andere mijn bijdrage aan de thread.
    Je zal inmiddels wel weer een plaatse of 2-3 gezakt zijn, maar als je alles makkelijk op zilver haalt, dan moet je echt wel makkelijk een tijd onder de minuut kunnen rijden. Zeker als je zelfs nooit ergens tegenaan rijdt....

    Maar die rank---> hulde _O_ ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina