1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Whaaaaaaaatttttttttttttt??????!!!!!!!!!! Ik heb nu net precies dezelfde tijd als jij gereden! :'-( 8) What are the odds? Kzal zo ff foto'tje posten, want dit is echt vreemd.

Hier foto'tje:

Tijd weer verbetert.....

@ MM & Superbol Ik heb trouwens nog steeds geen foto van Tha Bomb gezien.

Laatst bewerkt: 30 apr 2005
  2. JeePee

JeePee Guest

hahaha, cool. Ik heb zelf ook wel eens een paar keer precies dezelfde tijd gereden in een race als iemand anders met DTM2. Is altijd wel lachen :9

3. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Zo gezegd, zo gedaan. Toch maar ff de audi aangeschafd, 5 rondjes gereden en een tijd van 0:59:448 neergeklokt. Dat begint er in mijn ogen op te lijken. Ik wil eventueel wel morgen foto maken, als jullie dat nodig vinden.

4. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, netjes onder de minuut. FF oefenen, en dan rij je al een stuk beter. *)
    Fotootje alleen als je wilt, voor alsnog heeft niemand zn bedenkingen erover dus is het geen probleem. Tenzij je zelf trots officieel je tijd wel laten zien ;)

@Xboxmod: hij is er mee bezig. Tot op heden heeft hij ook nog geen andere tijden gepost dus valt er ook niets te klagen. Speculaties voortaan buiten de thread om in PM houden aub.....Verder, vette tijd. Ik rij alleen maar mn eigen tijd 3 keer per week hetzelfde :eek:

5. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tijd, tweede poging was het beste en daarna ging het bergafwaarts, dus ben ik maar gestopt.

Maar de tijd:
    0.58.148

6. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben alweer sneller }:]

0:56.998 (Manual)

Offtopic: Ook met de RBR challenge (Frazier Wells) scheelt het al niet veel meer;):9

7. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben alweer sneller }:]

0.56.948 (Manual)

@ Superbol, was geen speculatie, merkte het alleen op. Maar ik zal voortaan PM-en or O-)

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Whaaaat!! :+. Hier wil ik een foto van :p. Ik geloof echt niet dat jij 0.00.003 sneller rijd dan mij 8).

Pff ik zal ook weer is gaan rijden. En owja ik zal ook nog ff een fotootje maken. :eek: helemaal vergeten. Zal der morgen wel opstaan, eerst PDA opladen :9

9. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Sgoed or, maar khad nog helemaal niet gezien dat jij 00.00.003 achter mij stond ;) Maar wel erg spannend nu.

Zie hier (wel snel van mij he? :+ plaatsen van foto bedoel ik):

10. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Snelle jongen ben jij ;). Ik zal ook weer is gaan racen, ook al is me broer jarig morgen :p Ff tussen het taart eten door. Maar lekker man ;)

11. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx! Ik vind jou tijd eigenlijk maar slecht or :+ Een foto is voor mij niet nodig or, maar als je het graag wil bewijzen, ga je gang...

12. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ook wel ff een keer een fototje maken, want we hebben een digitale camera dus het moet kunnen;) Ik weet iig hoe ik hem op de PC moet zetten, ik moet alleen nog ff kijken hoe ik 'em op dit forum kan plaatsen, maar het lukt me vast wel;) (hoeven jullie ook niet aan mij te twijfelen:p)

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    haha, we twijfelde niet aan jou hoor ;). Damn ik kan me PDA niet meer vinden 8)...Ik moet nog ff alle kasten doorspitten na dat ding :9. Hij komt der zekr op vandaag :). Kheb vanochtend nog ff geprobeerd maar twou niet helemaal lukken. Bij de eerste checkpoint zat ik der steeds +0.00.150 boven, bleek dat ik met mijn record bij het 1ste checkpoint al bij 0.17.571 zat 8). Maar ik ga nog ff verder oefenen, stel dat jij me inhaalt dan heb ik in deze thread nog nooit in de top 3 gestaan :p. 1 van ons (Xboxmod en U (jaja beleefdheid) hoeft maar een stukje sneller terijden en we staan al 2de :D.

14. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga iig voor de Top 3. Dit is de 4de keer da'k meedoe, en de vorige keren ben ik altijd 5de geworden dus:'-(:9
    Mijn openingstijd van mijn record was 17.689 dus ik kán sneller. (ik heb één keer 17.539 geopend O-) )

15. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Sloom :+. mijn snelste openingstijd is : 17.504 O-). Vandaag laatste dag dat deze thread nog bestaat morgen gaan we grote stap maken naar de Deel 2!

16. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net weer geprobeerd, maar het lukt me niet meer, na 3 keer een 5de plaats wordt het nou de 4de plaats:'-(
    Er was één keer dat ik heel goed ging, maar in de laatste bocht (je hoort het goed, de laatste :mad: ) begon ik te slippen en kwam ik dwars de finish over met een tijd van 57.6 |:-

17. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hey, ik heb ook weer even paar rondes mee gedaan. Mijn tijd was dit maal; 00:58;087. Ben er nog niet tevreden mee. Ga weer even verder.

@MetalMark; Ik had beloofd om nog een foto'tje met de digi-cam te maken. Heb er nu een van iemand geleend maar heb een kleine vechtpartij met die camera gehad... krijg de kleuren niet goed. Het witte lettertype van de tijd, is gewoon té fel op het schermpje, het valt niet tot nauwelijks te zien op de foto. Het gaat hier om een Olympus Camedie C-150 met 2.0 megapixel. Verschillende "belichting modussen" van de camera zelf zijn niet efficient genoeg. Weet iemand hier raad mee? (de reden waarom ik dit in het forum post is dat zo meer mensen het probleem te lezen krijgen en er misschien iemand is die het weet.) De foto komt eraan nog!

Laatst bewerkt: 1 mei 2005
  18. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    @ Blanqua

Komt het niet door de flits? Dat je de foto recht voor de tv neemt. Zoja, dan moet je de foto wat schuin nemen, zodat de flits niet rechtstreeks terugkaatst.

Mja ik ga vanavond misschien nog ff proberen mijn tijd verder te verbeteren, maar ik ben behoorlijk brak :9. Misschien lukt het.

19. JeePee

JeePee Guest

Of je zet de flits uit ;)

20. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet het wel overdag zijn denk ik ^^. Nog bedankt voor je pm btw :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina