1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja jongesn srry voor de slechte kwaliteit maar ik had ook last van die vage witte letters in PGR 2. Kheb wel een stuk of 10 foto's moet maken voordat der nog iets duidelijks uit kwam :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    Dat waren de ''tijd'' foto's

    Mijn Stats!

    [​IMG]

    :cool: Khoop dat het tezien is...
     
  2. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Voor als jullie het niet geloofden O-)
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb mijn tijd even bijgesteld; 00:57;964. Zoals beloofd zijn hier de foto's. Zal volgende competities weer serieus mee gaan doen. Heb ik nu ook gedaan maar ik ben echt te moe om mij goed te kunnen concentreren. (konininneach/verjaardag/concert etc. achter elkaar :D.
    Op het photobucket overzicht ziet het er redelijk scherp uit:

    [​IMG]

    Voor groot formaat per foto (onduidelijk), klik ze maar aan.

    Foto 1
    Foto 2
    Foto 3
    Foto 4
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2005
  4. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Van internet 8). Haha, nee joh, ik geloof. Zover zal ik komende week nog niet komen :+, wel mooi om te zien, ook van Metal Mark. K moet nog 10 plakken op silver en de porsche is van mij. De eerste twee cone challenges van Ultimate leken mij het zwaarst om op silver te halen. Na veel ellende en paar keer opnieuw beginnen heb ik ze toch vrij snel allebei gehaald. Nu moet ik in Yokohama racen, gisteren al 3 keer opnieuw moeten beginnen, door fout in laatse ronde.
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    In Ultimate die Yokohama Challange race vind ik ook 1 van de moeilijkste. Heb vanochtend ff met m'n ander profiel die race gedaan met een Saleen S7 en heb der goud meegehaald *)

    Euj, !SIC! en Darkwing zijn jullie niet wat vergeten ;) Snif Snif Slotje :+

    Ik zit dit keer ook in de top 3 O-) Trouwens met al die foto's vind ik de thread ook veel mooier. En zo word het ook eerlijker.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2005
  6. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Misschien alleen foto's voor als je top3 haalt ofzo, anders word thread misschien weer te mooi en dus onoverzichterlijk. En anders moet je voor elke tijd mss een foto posten. Maarja, dat is mijn visie, laat het slot maar komen en laat ik enkele plaatsen stijgen in de nieuwe challenges. Proost ter afsluiting van dit topic en ter openen van de nieuwe.
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hmm ja goed id, Daar zit wel wat in ''alleen de top 3 dan foto's maken'' als ze daar zin hebben. Ennuh Hup na deel 2 allemaal :D
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Deel 2!

    Slot erop!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina