De grote 'The Matrix Discussie'

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 25 sep 2003.

  1. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    The Matrix Revolutions

    Jaja mensen tis bijna zo ver, hij gaat binnenkort uitkomen, MATRIX REVOLUTIONS. Vanavond in rtl boulevard om 23:50 tot 00:30 komen de eerste beelden voorbij. Maar je kunt deze website ook al checken:

    Matrix Revolutions

    Matrix Revolutions

    Official Matrix Revolutions

    Official trailer high

    Official trailer medium

    Official trailer low

    Filmpje 1

    Filmpje 2

    Filmpje 3

    Plaatjes

    Als je de trailer sneller wilt klik dan Hier, druk met je rechtmuisknop op de hypelink en download m of gebruik gozilla ofzo

    Wat denken jullie ervan? Ik vond deel 2 wel leuk, veel actie, maar het verhaal in in deel 1 was beduidend beter. In deel 3 gaat 'The One' dood, dat wil ook weleens zien. Ik denk dat dit het beste deel gaat worden, wat jullie?
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2003
  2. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet, deel 1 was wel heel vet, maar deel 2 was al wat minder, vooral het einde was bagger: "To be continued". Ik hoop wel dat deel 3 wat beter word.
     
  3. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat deel 3 niet veel beter zal worden als 2 omdat ze gelijk achter elkaar zijn opgenomen. Dat betekend dus geen vernieuwing qua special effects enzo......

    Tenzij ze superspectaculaire sjit hebben achtergehouden:9
     
  4. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Of het verhaal misschien............. en daar draait het om denk ik, want daarom vond ik deel 1 ook beter dan deel 2

    En zoals ik die trailer bekijk denk ik dat het een zeer goed deel gaat worden
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2003
  5. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    ...ook! Maar k moet toegeven dat k deel 1 toch t best vond om de effects die dr in zaten & deel 2 minder goed, omdat ie t zelfde was als deel 1.

    Deze man roelt
    [​IMG]
    Mr Anderson, welcome back. We've missed you...
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2003
  6. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Hmmm niet zomaar alles in de Mile plaatsen jongens!

    Deze past makkelijk in ASEL! :D

    >> Moved.
     
  7. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ga hem zeker kijken, maar hoop dat hij wel wat beter is dan deeltje 2. Dit was imo geen waardige opvolger van deel 1. :)
     
  8. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem zeker kijken ( in bios uiteraard) maar voordat ik dat ga doen wil ik deel2 nog eens een keer zien...
    weet iemand of ie al in de videotheek ligt? want ik wil deel3 wel helemaal snappen, en van deel2 heb ik nog wel wat dingen die ik niet helemaal goed begrepen heb, dus die wil ik nog es zien :)
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb deel 2 natuurlijk in de bios gezien meteen toen hij in premierre ging. Hield er een beetje een onbevredigend gevoel aan over. Deel 1 roeleerde gewoon zwaar en dat gelul met die architect vond ik zwaar klote!! Heb hem pas geleden nog ff op dvdv gekeken en het werd wel weer iets duidelijker. Kan niet wachten op deel 3!!!! En nee hij is nog niet te huur!!!!
     
  10. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is ook nog niet te koop toch???
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nope not for sale.
     
  12. gerjan

    gerjan Guest

    nu wel bijna
     
  13. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    in het blokker foldertje wat wij hebben gekregen staat dat je op 9,10 en 11 oktober korting krijgt als je de waardebon meeneemt dus hij zal de 9e wel uitkomen.
     
  14. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond deel 1 goed omdat het toen een origineel verhaal vond. deel 2 vond ik ook goed maar dan gewoon door de vette actie enz. die trailer van deel3 zieter toch wel vet uit ,maar de derde film is echt helemaal anders dan de eerste he. De 3de gaat toch voornamelijk om de slag rond Zion ,niet?
     
  15. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ben het helemaal met je eens, ik vind deel 1 nog steeds een echte topper en 2 een teleurstelling in verglijking met 1. ik denk dat deel 3 erg op deel 2 gaat lijken, alleen word hij misschien iets beter omdat deze wel een echt einde heeft
     
  16. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap niet dat mensen nog steeds reloaded bashen. Kom op je kan een winnend concept niet revolutioneren. Alleen verbeteren. En deel2 deed precies dat. Jullie verwachten veel te veel.
     
  17. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^ik weet trouwens zeker dat 90% van de kijkers niet weet wat er nou precies aan de hand is, die scene met de maker van de matrix is namelijk nogal over de top freaky, heel veel zal pas in deel 3 duidelijk worden. Ik ga ervan uit dat deel 2 dan pas gewaardeerd gaat worden.

    Ik vond 2 trouwen tha bomb en deed voor mij niet onder voor 1
     
  18. MeSsA01

    MeSsA01 Xbox

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    als je reloaded heb gezien dan word je gewoon verplicht om gewoon Revolutions te kijken en aangezien dat toch niet zo erg is :9 :9
     
  19. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ze hadden het kunnen verbeteren, maar zelfs dat hebben ze het niet gedaan aangezien deel twee slechter is dan deel een. Had ook geen hoge verwachtingen voor Reloaded.

    Ze hadden het gewoon bij een deel moeten laten. :{
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Deel een laat maar een fractie van het verhaal zien.. dus er moesten voor mij sowieso meerdere delen komen, ik wil gewoon weten hoe het afloopt..

    Bekijk het van de makers kant, ze hadden een visie over een wereld, daar maakten ze een film over.. dat werd een gigantisch succes, en aangezien ze de wereld mooi neer konden zetten gingen ze verder dromen.. Ze wouden alles laten zien, vandaar ook het betrekken van Zion erin..
    Alleen erg veel nieuwe dingen vielen er niet in te vertellen (tenminste er worden veel nieuwe dingen in verteld, maar het is ongeveer de helft minder dan in deel 1).. Geen wonder, aangezien je na deel 1 al heel wat van de Matrix afweet.. In deel 2 was het gewoon tijd om verder te gaan met de gebeurtenissen die tot het einde leiden, dit is echter in de vorm gegaan van veel actie, en dit is geheel begrijpelijk aangezien dat de stappen waren om tot conclusies te komen, en een eventueel einde.. Deel 3 zal daarom daar mee verder gaan, en zal van de zelfde kwaliteit zijn als deel 2.. En ik vind dat deel 2 ook dezelfde kwaliteit heeft als deel 1..

    Ik verwacht daarom ook dat ik van Revolutions evenveel ga genieten zo niet meer als van Reloaded, en van Reloaded heb ik meer genoten dan van The Matrix.. Dit omdat het meer van de wereld waarin ze nu leven laat zien, en ook meer omdat ze nu juist er iets tegen kunnen doen..

    En nog een ding voor de mensen die vonden dat ze de "slowmotion effecten" hebben uitgemolken in deel 2.. Begrijp wel dat Neo nu pas echt die krachten heeft, en ze gebruikt, en vandaar dat de enige manier om ze goed te laten zien het gebruik van slowmotion is.. Ik heb me er ook totaal niet aan gestoort..
     

Deel Deze Pagina