Dat jij Barçelona als voetbalclub niet mag weet ik nu onderhand wel. Hopelijk toch niet voor Real Madrid? Die zien volgende week 2 van hun verkochte spelers in hun stadion staan. Lachwekkend.
Verdedigen is zeker belangrijk. Normaal doe je dit met 3 of 4 man. Niet met 10. Je staat 3-1 voor. Je speelt voetbal, geen biljard. Het feit dat zowel elke Italiaanse ploeg zo speelt zegt eigenlijk al genoeg. Erg jammer, want ik kijk toch regelmatig naar Inter, Roma of andere Italiaanse wedstrijden. Barçelona doet wat het hoort te doen. Dat is hun beroep, voetbal. Dat van Inter was ver te zoeken. Eto'o als linksback? WTF!? Vorige week een veel leukere en hardere wedstrijd gezien. Toen dwong Inter mijn respect af ... door fel te voetballen. Het was niet mooi, het was genoeg. Nu? Nee ... echt niet. Je zou maar als supporter in dat stadion zitten en 1 doelpoging zien in 90 minuten. Leuk dat je door bent ... maar je betaald klauwen vol met geld, voor niks?
Hoe dan ook, "sociaal" als ik ben, mijn felicitaties aan de Inter fans. Ben benieuwd wie er in de finale wint.
Laatst bewerkt: 29 apr 2010