1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De GTA4 auto thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door speedking92, 27 apr 2008.

  1. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha Dirk Benedict als Facman.Ik heb de Banshee ook al vaak gevonden nu.
    Heb een plek waar er veel staan.Weet alleen niet of ze er altijd veel staan.
    Oh ja en als je nou je auto voor je huis parkeert(in die gele vak)blijft ie daar dan altijd?Ook als je GTA weer uit zet?
     
  2. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik heb net iets gek gehad, mijn Turismo is helemaal verdwenen :confused: Ik had hem gewoon goed geparkeerd, ik had hem met een motor staan (Nrg 900) en hij ging weg bij:

    Toen de huis van Ramon werd verbrand, is dus ook mijn auto verdwenen. Hebben ze hem meegenomen of wat, het was nou net de wagen om mijn meisje mee uit te nemen :'-(
     
  3. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Turismo kun je toch zo weer vinden.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.022
    Leuk Bevonden:
    9.581
    Idd.. Ik heb momenteel 3 Sultan RS staan, ze verdwijnen toch altijd weer :p.
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Als jij je game saved nadat je een voertuig voor je huis hebt geparkeerd blijft ie daar staan, ook als je jouw Xbox 360 uitzet.
     
  6. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0

    In algonquin is een garage vlakbij middle park waar allemaal turismo's in staan.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Om de hoek bij je Safehouse.
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    En als je nog op het eerste eiland bent: Naast het huis van Faustin staat er ook 1 geparkeerd.
     
  9. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou bij mij was ie mooi weg:confused:en had hem nog wel zo netjes geparkeerd in die gele vak:confused:
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Welke auto is de snelste van de SuperCars?
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Infernus als je hem hebt ;)

    Persoonlijk vind ik de Comet de beste.
     
  12. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Weet iemand waar ik de FIB Buffalo makkelijk kan vinden? Ik ben bang dat ik het antwoord al weet en dat is een 5 sterren wanted level moet veroorzaken. Staat hij nergens geparkeerd? Deze wagen ziet er echt onwijs uit! :thumbs:

    [​IMG]

    Ook zou ik graag willen weten of ik ergens die (ROMERO, lijkenwagen) kan vinden. Ik zag hem enkel in een missie, maar als ik nu bij de begraafplaats ga kijken, zie ik hem nergens. Nu weet ik dat deze wagen in San Andreas en Vice City ook zeer zeldzaam was, maar ze stonden er wel.

    Alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2008
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij rijd ook super lekker, maar ik heb hem via de cheat.
     
  14. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ah ik snap! Ik ga hem alleen niet met cheat halen :+.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dacht ik al :)
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb online trouwens een of andere SuperGT gereden, ook een ferrari, maar offline nog niet tegengekomen. Ook de infernus nog niet tegengekomen na die missie van bernie....
     
  17. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb hem op de moeilijke manier moeten halen, maar ik heb hem wel! Voor mijn savehouse een relletje getrapt en bij 5 sterren kwamen er een heleboel aanzetten. Het was nog even een kunst om de vier agenten met uzi's neer te knallen om vervolgens een blokje om te rijden. Gelukkig stond de wagen er nog na het saven! Mijn date was in ieder geval onder de indruk van mijn nieuwe aanwinst! \o/ ;)
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Jeej! Gister die laatste missie van Bernie gehad en heb nou dus de Infernus (@Rydan: hij belt je dat die auto ergens voor je staat!) :D! Zag m toen ook gewoon rondrijden, dus heb meteen bij drie savehouses één gezet ;)! De SuperGT heb ook gekregen na die missie dat je die gasten achtervolgt die er in rijden! Dus daar heb ik er ook één van bij een savehouse. Turismo is easy, dus daar heb ik er ook 2 van, net als de SultanRS! Alleen die verdomde Comet vind ik maar lastig! Heb m twee keer gehad, maar beide keren verdween ie gewoon van mn parkeerplek?! Maar ik weet misschien waar er één staat...bij Autorotic (ofzo), dat is op t derde eiland ongv in t midden helemaal links! Daar stond er één binnen toen ik daar gister langskwam! Maja...die was dus weer heel snel verdwenen van mn parkeerplek :confused:!
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom verdwijnen alle auto's bij iedereen.
    Bij mij blijven ze altijd staan en ik heb overal 2 auto's en 2 motoren staan,
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    4 voertuigen bij 1 savehouse??? HUH!? Dat lukt mij helemaal niet? Had dat namelijk helemaal in het begin van de game al geprobeerd, bij je aller eerste savehouse. Had daar twee auto's staan en heb er toen een motor dwars tussen gezet. Nadat ik gesaved had, was één van de auto's verdwenen?!
    En bij mij zijn verder twee keer auto's verdwenen omdat ik ging save terwijl ik een wanted level had. Toen is er vlak voor het saven een politieauto voor de deur tot stilstand gekomen, in mijn parkeer vak...en dus één auto weg en een copcar erbij ;)!
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2008

Deel Deze Pagina