1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De GTA4 auto thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door speedking92, 27 apr 2008.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zet je auto's helemaal tegen de stoep aan en zet dan de motors er schuin tegen aan, zo staan ze bij mij.
     
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Vanavond proberen! Maar als ik dus mn infernus en supergt kwijt ben daardoor weet ik je te vinden ;)!
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Als je het gat weet te vinden wat Leusden heet.:+

    En als ik jou was zal ik het bij een safehouse proberen waar geen Infernus staat.
    Je weet maar nooit.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2008
  4. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Google is je vriend ;)

    Maar ik zag gisteren ergens een filmpje op internet (Waar? Al sla je me dood), maar daar lieten ze zien dat 1 wiel in het vak al voldoende is om je auto te bewaren, dat vak stond aardig vol in het filmpje.
     
  5. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb wel eens een paar keer met 4 auto's in 1 vak geparkeerd, uiteindelijk blijven er maar 2 over.
     
  6. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Nou, ik had laatst gewoon zo'n grote pick-up truck gewoon schuin in het vak gezet, en die bleef daarna ook nog gewoon staan toen ik weer online kwam. Overigens denk ik dat het te maken heeft met misschien de auto's die er tegenaan rijden, want ik had eens opgemerkt toen ik voorbij reed dat er een taxi tegenop knalde waardoor mijn Turismo over de gele streep kwam.
     
  7. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook niet proberen een Faggio je woonkamer te parkeren, want dan is ook een van je auto's in je vak weg.


    Moet je trouwens voor Stevie nog een Comet halen? Want heb nou al die dope auto's gehad en krijg nou alleen maar van die bagger auto's. Maar heb nog geen Come voor hem gehaald.
     
  8. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand?
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ben er trouwens vrij zeker van dat de rebla een lexus is, kon alleen niet zien wat voor aangezien ik de voorkant zag toen ik naar huis fietste
     
  10. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja die moet je voor stevie halen, ergens tussen de eerste 15 auto's zat hij bij mij.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    de superGT is een aston martin, mooiste auto van het spel vind ik zelf.
    En infernus kom je alleen tegen als je zelf in 1 rijdt. Had net die van bernie gekregen rijd ik dat steegje uit zie ik 3 bij een stoplicht staan8)
     
  12. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Wel klote, ik heb nooit een berichtje gehad van stevie, hoop dat ik dat wel krijg binnenkort, anders zit ik vast denk
     
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Wat berichtjes verwijderen wil meestal wel helpen!!
     
  14. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet nou de comet ophalen voor Stevie. Maar waar is de golf court?
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  16. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx. Maar ik probeer ze zoveel mogelijk zelf te zoeken, alleen nog nooit van de Golf court gehoort, maar had het al gevonden.
     
  17. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel scooters zijn er eigenlijk?
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Één, alleen de Faggio! Ben trouwens gister een getunede Sentinel tegengekomen! Die stond ook buiten bij dat pakhuis waar die laatste missie is, maar heb m daarna niet meer gezien, tot gister!
     
  19. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    de Sultan RS bedoel je? die staat achter een ander pakhuis, waar je later wat drugs gaat ophalen samen met ( pegorino ofzo)
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Zei ik Sultan? Nee...ik zei Sentinal :+! En die RS weet ik ja, die is ook vet! Vetter dan die Sentinal eerlijk gezegd ;)! Dat is een Sentinal STD trouwens, hier foto (kutkwaliteit, want telefoon):

    [​IMG]

    Kwam ook dit nog tegen.....een vliegende Comet!!!

    [​IMG]

    Stond op een brug en spawnde er toen een via de cheat, en die kwam dus in de "lucht" terrecht! Viel omlaag zodra ik er een keer op schoot! Werk met alle spawn cheats trouwens, als je op een brug staat en op zo'n manier staat dat het voertuig ergens terrecht zou moeten komen naast de brug, blijft ie in de lucht hangen!
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2008

Deel Deze Pagina