Ik zag hem ook in zo'n review movie, maar de enige overeenkomst was volgens mij het uitlaatsysteem. Verder kon ik er geen Zonda van maken Hopelijk heb ik niet goed gekeken want het is wel een hele vette wagen.
als je goed naar het filmpje kijkt is het DIE LAMBROGHINI LOOK A LIKE met een PAGANI ZONDA achterkant LAMBZONDA http://www.autojunk.nl/clips/view/138205
Persoonlijk denk ik dat het beter is dat de topictitel wordt veranderd naar 'De GTA 4 voertuigen thread'. Er zijn namelijk naast auto's natuurlijk ook nog andere voertuigen om jezelf mee te verplaatsen Wie heeft er al op de motoren rond gescheurd? Tot nu toe heb ik alleen op de chopper rond gereden maar ik kan niet wachten om op die Japanse scheurmachine te racen\o/
Dat is niet helemaal waar, Het is wel minder maar niet zoveel minder. Na 6 uurtjes heb je denk ik 10.000$ ofzo... Hoe verander je de naam van een thread dan
die auto van nico zijn neef rijd slecht.En je moet daarbij rijden.voor de rest ben ik goede autos tegen gekomen
ik ook. Vind alles fijn rijden, denk ook omdat ik Forza gewend ben.En ik rem nu altijd voor de bocht.
Is het met de motor wel makkelijk om snoeihard door de bochten te rijden of is het net zo lastig als met auto's?
Ze hebben zelfs een drift auto erin gedaan! weet ff niet de naam van de auto maar is gebasseerd op toyota AE86 Droo-p
Hele waslijst aan auto's. Mijn favoriet is toch wel de Lambo lookalike. En de Faggio scooter blijft ook de rest overtreffen wat wheelies betreft Er is trouwens ook een aardig groot, en verroest, schip waar je in kan varen.