vind wel dat er weinig verschillende auto's zijn tegenover san andreas. Wel genoeg opzich maartoch. Weet iemand hoeveel auto's?
Rockstar heeft er gewoon voor gekozen om auto's te combineren. Er is een een auto die de voorkant van een Toyota Altezza heeft en de achterkant van een BMW..
Iemand die toevallig weet waar de Sanchez en NRG-900 spawnen? Ik zie constant alleen maar choppers rondrijden...
Wat is de Poggio toch een geweldig scootertje! heb er net die weely van 500 feet mee gemaakt! 30 G erbij
Volgens mij is de Turismo afgeleid van een Ferrari? Dus Turismo Echte wagen: Ferrari (Modena om precies te zijn) Waar te krijgen, zie spoiler: Spoiler Je kunt m oa. vinden naast het huis van Mikhael.
Waar kan ik deze vinden? Want ik ben al een tijdje op zoek naar een Faggio of soortgelijk scootertje die ik gewoon te funny is op mee rond te rijden.
Misschien een domme vraag, maar waar kan je je auto's kwijt? Waar is een garage daarvoor? Want als ik een auto in dat vak voor mijn huis neerzet verdwijnt hij na een tijdje...
Heb ik ook terwijl ze precies tussen de lijnen staan, wat overigens niet uit maakt aangezien ik 1 auto heb die gewoon op de stoep staat met maar 2 banden in het vak en die staat er nog steeds. Mijn theorie is dat er onnozele bestuurders zijn die tegen mijn auto aan botsen en zo uit het vak gaat.
Wat zo ongelovelijk goed gedaan is is de totaal verschillende feel die alle voertuigen hebben. Zo belde ik de Fire department om vervolgens chaos te stichten met de brandweerauto. Die voelde echt aan als een groot log beest.