Spoiler Je hoeft die missie niet eens te laten failen, want zodra je dat meisje heb afgezet bij het safehouse heb je die auto nog.
911 belen wat shiet ik daar mee op. Als ik door de flikken word achtervolgt en mijn auto start niet meer. Dat is geen andwoord op mijn vraag. hoe kan ik mijn auto weer gestart krijgen?.
Ja vind ik ook. Ik heb 'em tot nu toe in 1 missie gezien, dat is de missie dat je de bom moet plaatsen. Ik vroeg me af of ik de Maybach ergens anders vandaan kan halen, of wat de ingame naam is van die auto?
Als het goed is staat hij ergens verstopt op het 3e eiland, waar weet ik niet. En de ingame naam weet ik ook niet.
ik zie ooh zoveel tankstations in het spel, maar kun je er ook wat mee (behalve opblasen) of staan deze er gewoon omdat ze in een stad horen..
Volgens mij kun je ze alleen opblazen. Het is helaas niet zoals bij Mafia dat je ook echt kon gaan tanken.
Ik weet inmiddels dat de naam van de auto Cognoscenti is. En hij zou inderdaad op het 3e eiland moeten staan, volgens een forum op een laan in London Avenue. Nou alleen even London Avenue vinden :b: Edit: Ik loop nu ergens op Lyndon Ave. Denk dat de auto daar ergens zou moeten staan.
Die krijg je in een van de missies van Stevie, gewoon ff rondrijden en als je een andere ziet, die pakken en naar een safehouse rijden.
Ik heb hem gevonden, 2 zelfs. In het district westdyke, links boven op het 3e eiland, bij een oprit naar 2 huizen. Dan staan ze bij het linkse huis als je de oprit op gaat.
Waar kan je een comet vinden? ik ben zo goed als alle andere auto's wel tegen gekomen alleen de comet (porsche) kan ik niet vinden. Heb er wel al eens ingereden met Brucie. En ik ga nu zeker even die Sultan RS pakken wat een gave bak zeg Edit:/ ik heb hem hoor, met zo'n turbo geluid als je overschakelt... rijdt ongeveer net zo snel als de 4 supercars
Er staan er 2 bij een villa op het linker eiland ergens links boven aan. laatste huis van de straat. Als je al wat veder bent kan je ook missies doen bij deze villa aangeduid op je map door een "J"
Valt het jullie ook op, dat als je een auto hebt gejat, je deze auto om de haverklap tegenkomt? Terwijl je bijv. de Patriot normaal niet op elke straathoek ziet... Zal wel iets te maken hebben met rekenkracht...