Weet ik, ik had eens een Infernus die je normaal nooit ziet, zie je dan ineens 4 achter elkaar geparkeerd staan
Telkens als ik een motor heb te pakken, zie je steeds alleen maar die zelfde motor rijden en geparkeerd zien staan. Heel apart. Je ziet nooit een crossmotor en een andere motor te gelijk rijden ofzo..
Zal wel met rekenkracht te maken hebben.. Was in Vice City ook al, als je met een type auto reed zag je die ineens overal rijden
ja inderdaad. Maar het valt wel mee. Maar dan zie je ze wel vaker rijden. Dus dan ga ik altijd maar mijn parkeerplaats vullen met die auto
Best irritant: Ik had een mooi gele 'Porsche' voor mijn huis geparkeerd. (die wat Brucie 'leent' van zijn vriend). Toen ik na een missie terugkwam om te saven was ie opeens weg. Bah. Zitten er soms ook boefjes in de game? Anyway. Ik wil graag weten of er een auto als de Baron (Saints Row) in zit. Dat vind ik altijd mooie auto's. [yt]SP0pXg5eJhc[/yt] @ 0:37 Ik heb soms het gevoel dat het auto aanbod van SR veel diverser was. edit: Het garage systeem van SR was trouwens ook veel fijner: Je kon je auto daar altijd terughalen. Of ie nou ontploft was, of als je gewoon uitgestapt was om een andere te jatten. Bij GTA ben je je mooie auto dan voorgoed kwijt.
maar wel realistischer. ik heb trouwens ook vaak, als ik missies speel, dan zie ik zo ongelofelijk veel snelle auto's. En zonder missies kom je ze nooit tegen
Ik kreeg gister een sms van LJ dat er een rasta gekleurde SUV voor me was. Maar waar kan ik die vinden. Ik heb al bij het pool café gekeken, maar niks gevonden.
Ja, in aldorney zie je rechtsboven 3 kleine landwegen. Die leiden naar een huis met een garage, hij staat achter de garage.
Inderdaad als ik in GTA eenmaal een toffe auto heb gevonden zet ik em wel in mn parkeer spot/garage neer maar eenmaal daar word die nooit meer aangeraakt, aangezien je em dan weer voorgoed kwijt bent als je er een missie mee gaat doen.