http://www.youtube.com/watch?v=fhzGYrsYHvM Gister gemaakt, toen die glitch optrad, geen cheats of what so ever gebruikt. Stonden gewoon plots mega veel banshee's langs een klein stukje weg waar normaal maar 1 auto staat.
Ik dacht banshees uit Halo, dus geloofde het niet echt . Ziet er wel apart uit, leuke wagen in ieder geval. Hij speelt wel echt op een tv met een hoge responstijd, die ghosting wordt je echt ziek van denk na een kwartier spelen
OMG, ik stap net m'n safehouse uit, rijden er serieus 5 van die dikke Mercedessen langs (wat was de naam ook alweer).
Rijd ik in de Infernus, staan er opeens 3 aan de kant van de weg! Die gele, midden op de weg is van mij!
Ook leuk als je buiten komt en opeens zijn je autos weg. Waardeloze hummer + Die race wagen die in had gekregen, zonde. En andere pakeerplek stonden er 3, is net de beste weg. Gelukkig stonden mijn heli's er nog wel.
waar kan ik die infernus vinden? en wie is bernie? ik heb de game al uitgespeeld(verhaallijn) maar ik ken hem niet:{
Spoiler Florian wordt ie ook wel genoemd. Maar hij wil Bernie genoemd worden, en op je radar etc zie je ook een B staan als je missies voor hem doet.
Spoiler Dat is die homo waar je mee gevochten heb in de oorlog, 1 van de 2 gasten die je zoekt om wraak op te nemen!
Om de hoek bij je safehouse in Manhattan is ook een dealer ik dacht van super gt maar dat kan ook een andere zijn.
Als je je wagen parkeert in die gele zone voor je appartement, wordt hij dan ergens opgeslagen of blijft hij daar gewoon de hele tijd staan? Ook als je missies enzo gaat doen?
Sultan RS is een machtig wagen, damn. Vind het alleen jammer om er veel mee te rijden, ben bang dat ik hem kapot rijd. Super GT heb ik ook nu, ook wel bruut maar minder dan de Sultan.
Zo lang ie in het vak staat blijdt ie staan ja, passen er zelfs 2 in. Moet je zel wel goed neer zetten en neit buiten de lijnen
Hoezo? als ie kapot is dan haal je toch weer een nieuwe. er spawnt toch gewoon weer een nieuwe op die spot?