1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV, 3D en Digitale Televisie Thread [ Deel 26 ]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 3 jul 2011.

1. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Wauw, dikke shit! :)

Prachtige film trouwens! Dit in tegenstelling tot Transformers 3 pfff! Deel 1 was briljant, maar dit???? Vriendin van me lag naast me te slapen in de Imax bioscoop!!! Na ruim een uur knallen, schieten en missiles die door het beeld vliegen, begint het zeker te vervelen :mad:

2. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je zeker dat je niet naar Transformers 2 heb gekeken? Transformers 3 was namelijk één visueel spectakel. Komedie, komedie, actie, actie, actie, actie en nog eens actie.

Toegegeven ik vond X-men First Class, Super 8 en Limitless stukken beter maar was absoluut niet teleurgesteld over Transformers 3. De film zat zeker op het niveau van deel 1. Transformers 2 is echt matig maar krijgt door Transformers 3 net wat meer inhoud.

Ik kan me wel een ander hooggeprezen snooze-fest van vorig jaar herinneren.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Incraption? :+

4. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ding ding we have a winner.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Had ik ook meer van verwacht. Maar visueel wel de moeite waard om eens gezien te hebben

6. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Die scene in die gang in het hotel in de tweede droom was best vet maarja verder wat een snooze-fest. Alles wordt van te voren uitgelegd van a tot z en nog zijn er mensen die denken dat het een complexe film is.

7. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Tron al in 3D gezien? Ook erg gaaf!

8. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 weken geleden Tron Legacy 3D gekocht en was zeer verrast over de film. Qua beeld- en geluidskwaliteit is de film onevenaart. Zoals Highdefdigest (Blu-ray review website) aangeeft zou je eigenlijk 6 van de 5 sterren willen geven voor de beeldkwaliteit. De film heeft praktisch geen pop-out 3D maar goed geschaalde 3D in de diepte. Avatar 3D en Tron Legacy 3D zijn eigenlijk verplichte kost voor iedere 3DTV bezitter.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik probeer het beeld van m'n laptop uit te breiden naar m'n tv (via HDMI), maar als ik op Fn + F8 druk gebeurt er niks, behalve een indicatie op de laptop dat ie beeld + geluid overbrengt naar de tv. Beeld op de tv blijft echter zwart, en hij staat uiteraard op het juiste HDMI-kanaal.

Hoe werkt dit?

10. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is misschien niet zo simpel op te lossen, maar ik vraag het hier toch.

Ik heb een 32 inch LCD tv van LG. Op zich, alles werkt prima, nauwelijks last van lag als beeldmodus op 'Game' staat etc. dus overall tevreden.

Alleen genereert deze tv wel een heel irritant geluid als het aanstaat. Eigenlijk is het alleen merkbaar als het verder stil is, dus als ik gewoon aan het gamen ben heb ik er op zich weinig last van, tenzij het stil valt, bijvoorbeeld tijdens loading screens. Weet iemand wat ik hier het beste tegen kan doen of wat hier mogelijk de oorzaak van is?

Ik heb ook rondgekeken op internet, en las toentertijd al in een user review over dit geluid, maar kan er nu eigenlijk niets meer over vinden. Als het nodig is kan ik het exacte type noemen, maar heb ik nu niet zo 1,2,3 bij de hand.

Alvast bedankt. :)

11. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je post gelezen op gathering of tweakers en zie dat jij van mening bent dat de Panasonic TH-42PX80 Full HD is en daar gaat het fout. Het betreft hier namelijk een HD Ready Plasma met een resolutie van 1024x768 en niet 1920x1080.

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Het geluid kan door zoveel dingen veroorzaakt worden.
    Heb je de tv aangesloten op een geaarde stopcontact ??

13. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij heeft de 42PZ80. Ik ken Nera via Gamer en GoT, maar hij heeft niet de PX maar de PZ80 gekocht. Foutje in zijn post.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Oh kut, dat zit dan verkeerd in m'n hoofd |:-

Dank, Loonens :)

15. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet, zou dat de oorzaak kunnen zijn?
    Dan houdt het op namelijk.

16. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kan een lek stroompje zijn wat niet weg kan.

Geluidjes kunnen ook veroorzaakt worden door een transformator of 1 van de elektronische onderdelen op de printplaat.

Als je nog garantie heb waarom bel je niet even met de helpdesk van LG.

17. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou het? Dat ik in al mijn enthousiasme dat mezelf voor de gek hield :+
    Zou toch echt zeggen dat ik effecten en personages uit de front hoorde (die in de games achter me stonden) en niet uit de front.
    *Voelt zich lomp :+
    Kan het trouwens ook nog wel testen met de dvdspeler (die zit namelijk direct aangesloten op de dvd)

Zag in de Media Markt dat de Samsung LE32D550 voor €299,- is (weet niet of het landelijk is, in ieder geval die van Utrecht).
    Is dit een Samsung model die hier regelmatig wordt aanbevolen om mee te gamen?

18. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ze eens bellen morgen. :)

Heel erg bedankt voor de hulp in ieder geval, altijd fijn om zo snel geholpen te worden! :)

19. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    En toch gaan de meeste ervan uit als ze 3D horen dat alles uit het beeld springt. Een film als Piranha 3D vindt ik toch wel erg tegenvallen met zijn naconversie 2D naar 3D, heb toch echt liever de diepte zoals bij Tron & Avatar.

Toffe soundtrack ook bij Tron, ben totaal geen Daft Punk fan, maar dit klonk fantastisch en bracht mij nog meer in de film.

20. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dolby Pro Logic 2 geeft ook een pseudo 5.1 effect met een stereo signaal dus dat zal je wel hebben gehoord.

Voor een goedkope LCD raad ik persoonlijk altijd de CCFL verlichte Samsung's aan zoals deze LE-32D550. Dat is een zeer goede TV zonder de meeste nadelen die een Edge-LED plagen. De hoogste prijs/kwaliteit verhoudingen hebben CCFL LCD's. Als je beter wil vergeet dan LCD en kijk naar Plasma tenzij je uiteraard geld teveel heb (5000+ euro) kijk dan naar de Sharp Elite of de Toshiba CEVO. ;)

Deel Deze Pagina