1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV, 3D en Digitale Televisie Thread [ Deel 26 ]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 3 jul 2011.

1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Veel versterkers/recievers ondersteunen geen 3D , zo ook mijn Onkyo 606.
    Heb de 310 via HDMI (1) rechtsreeks verbonden met mijn GT20 en het geluid loopt via HDMI (2) naar mijn Onkyo 606.

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb geen receiver momenteel. Alleen mijn Samsung Plasma, waar ik heb direct op aan zou sluiten. Mocht ik ooit een 3D tv kopen, dan wil ik die natuurlijk ook goed aan kunnen sluiten. Heb je perse twee ingangen nodig dan, of is dan alleen als je er een receiver tussen hebt?

3. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Als de versterker HDMI 1.4 ondersteund dan heb je geen twee uitgangen nodig.
    De versterker/reciever zal het 3D signaal zonder problemen doorsturen naar de tv.

De 210/310 heeft 1 grote pluspunt en dat is de opstarttijd van BD's

4. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Maar een receiver is alleen nodig als ik mijn geluid naar externe boxen wil sturen lijkt me? Als ik alleen een (3D)TV heb dan niet toch?

5. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Als je het geluid via de tv wil laten lopen dan heb je natuurlijk geen versterker/reciever nodig ;)
    Maar wie wil er nog Blu-ray's kijken met geluid in Stereo 8)

6. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Tsjah ik voorlopig denk ik ;) Woon op een flatje he, dus heel hard kan hij toch niet ;)

7. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ook geen piratenmuziek of TV Oranje muziek :'-(
    Dat soort muziek is in Almelo heel populair.

Ben ik blij dat ik in de Leukste dorp van Overijssel woon :+

8. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt. Vre-se-lijk! De straat achter mij, misschien wel bekend bij jou, de Wondestraat heeft daar wel een handje van. Zit ik op mijn balkon en kan ik meegenieten van die muziek. Jeuj...

Aah well, eerste huurhuisje samen met mijn vriendin. Wil er ook echt niet blijven wonen hoor. Mja het is dichtbij school (Enschede) en lekker goedkoop :)

Moet helaas wel rekening houden met de onder-/naasterburen he.. Jij geen last van?

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb nu helemaal medelijden met je :):
    Woon ook in een straat waar piratenmuziek populair is , ik heb zelfs een piratenzender in de straat 8)
    Er is altijd wel iets te beleven hier , maar het is nog nooit uit de hand gelopen zoals bij de Wondestraat.
    In onze doodlopende straat staan 14 huizen waarvan alleen de laatste 2 regelmatig in contact komen met de politie , woon gelukkig precies in het midden.

Als ik een BD kijk dan staat de volume altijd vrij hoog en dan kan gelukkig hier.
    We hebben een hoekwoning en het huis is volledig geïsoleerd.

2 vraagjes aan de CI+ bezitters onder ons.

1. Staat jullie tv helemaal uit of in de stand-by ?
    Als ik de tv helemaal uitzet dan kan de smartcard van Ziggo niet geüpdatet worden.
    2. Kunnen je de CI+ Cam Module via de tv updaten ?
    Was gisteren even aan het klooien met mijn GT20 en kreeg de melding dat de kaart niet via de tv geüpdatet kon worden.

10. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ja weet je: als je geen ruzie met die mensen daar zoekt, krijg je er ook geen problemen mee. Onze onderbuurvrouw ia alleeb een zeikerd wat geluid betreft helaas...

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat vinden jullie van deze tv?
    http://tweakers.net/pricewatch/280557/lg-26lk330.html#tab:info

Kan em voor 180 euro (nieuw) overnemen van iemand. 26'' is denk ik groot genoeg op mijn kamer en ik wil er verder af en toe mijn laptop op aansluiten. Daarnaast gewoon gamen. 5m/s kan er dan prima mee door toch?

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
  13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    [yt]f5uFsyuHV3E[/yt]

14. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie in de mediamarkt flyer de LG M 2450 staan. Hierbij wordt heel duidelijk gezet dat dit en een monitor en een TV is. Heeft dit alleen met de afmeting te maken, of heeft dit met iets anders te maken? Ik wil deze gewoon als TV gebruiken.
    Vind het formaat en de prijs namelijk erg interessant.

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Op welke afstand ga je tv kijken ??
    Ik heb zelf en 23" LG en gebruik deze voor mijn Mac mini (DVI-D) en Xbox360 (VGA).
    Op een afstand van <0,5m kan je er heel goed op gamen en films kijken.
    Vanaf 1 meter vind ik het beeldformaat veelste klein.

16. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm gekocht gisteravond. Erg blij mee! Ik zit op een kleine 1.5meter. Vind 'm groot zat. Had bovendien ook rekening te houden met de vrouw in huis..;)

17. ventieeeeee

ventieeeeee Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Zijn er hier tv experts?

Ik ga in november een nieuwe tv kopen en ben nu alvast aan het rond kijken.
    Ik wil een vrij grote tv die ik 90% gebruik om op te gamen heb me laten informeren dat ik dan voornamelijk moet kijken naar responstijd.

Me budget is ongeveer 1000 euro ik kan iets meer als het echt de moeite waard is zoals deze hij was rond de 1200 en leek me erg goed maar ik heb slechte dingen gehoord over plasma zoals inbranden door gamen
    http://www.bol.com/nl/p/elektronica...00000011351459/index.html#product_description

Kunnen jullie me helpen om een goeie tv te vinden?
    Voor vragen kun je ze hier stellen ben regelmatig op dit forum aan het lezen.

18. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zoveel gamen is inderdaad een Plasma niet aan te raden tenzij het een non 3D Plasma betreft. Alsnog blijft Plasma dan een zorgenkindje. Ik zou kijken naar Samsung, Sony of Sharp LCD binnen je budget waarvan bekend is dat ze lage inputlag. Sowieso zit dat bij de Samsungs wel goed met max 32-33ms dus 1 frame bij een game van 30fps en 2 frames bij een game van 60fps.

19. ventieeeeee

ventieeeeee Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Bedankt voor je antwoord zijn er ook websites die je me kunt aanraden zit momenteel op bol.com maar zie niet echt iets er tussen.
    Of is het beter om bv naar Mediamarkt te gaan? Ben beetje bang die dat die gewoon willen verkopen en ze kunnen me alles wijs maken want heb niet veel verstand van tv's

20. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Check bijvoorbeeld een website als www.hdtvtest.co.uk maar vermijd www.avforums.com aangezien de laatste overduidelijk pro plasma en anti lcd is. Test ook gewoon bij winkels als inderdaad media markt, bcc, block of scheer&foppen. Kijken kost geen geld en kijken is niet kopen. Doe een grondig onderzoek voordat je wat koopt en luister absoluut niet naar al die pro plasma of lcd geluiden.

Deel Deze Pagina