1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV, 3D en Digitale Televisie Thread [ Deel 26 ]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 3 jul 2011.

1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Thnx voor de antwoorden dudes! Denk dat ik dan voor de UE40D5700 ga. Vrijwel alleen maar positieve ervaringen gelezen op het internet. 528 euro voor zo'n tv is natuurlijk ook geen geld :thumbs: Echt bizar hoe snel die dingen qua prijs naar beneden gaan trouwens.

2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    alleen bij het kijken van SD is het niet raadzaam om heel dicht op je tv te gaan zitten.
    Bij het kijken naar HD (gamen xbox, ps3, blu-ray) kan je er zo dicht op zitten als je wilt.
    Ikzelf zit op 3 meter van mn 60 inch, maar zou wel groter willen.

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Het verschil tussen de D5000 en de D5700 is dat je internet op dat ding hebt. Ik gebruik het ook nooit, maar het prijsverschil tussen deze twee modellen is volgens mij 2 dubbeltjes. Ik gebruik de tv precies voor dezelfde omstandigheden. Ik kijk ook amper tv programma's, en gebruik het dus meer voor de 360.

4. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit dus ook weer beetje rond te kijken voor een nwe buis, heb nu 47 inch en ga voor 60 inch.

nu is een groot scherm voor fps mp eigenlijk niet goed vanwege responsetijd,
    maar zie dus plasmas met een reactietijd van 0.001ms.
    zou dit dan betekenen dat zo'n scherm juist perfect is voor gamen??
    als we het dus hebben over fps mp

5. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Laatst bewerkt: 15 feb 2012
  6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dat je dat spel nog steeds speelt. Ik heb wel eens met jou mee gedaan, maar dat je het zo lang leuk vindt 8) 122 dagen is echt sick :+

7. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    sick man, echt netjes. wat is de reactietijd van jou plasma dan?
    ik denk dat ik ff ga sparen, wil idd toch 60 inch
    zowiezo is heeft het ook ermee te maken hoe goed je bent en jij bent duidelijk een betere speler, daar kom ik niet bij in de buurt.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb een pana plasma (42 inch) met volgens mij 2 ms response tijd en dat speelt heerlijk.

Ik ben best gevoelig voor input lag en framedrops en merk volgens mij echt een verschilletje met mn samsung LCD

Maar het is natuurlijk een nihil verschil

9. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk topic btw, we hebben in de woonkamer een 46'' Sony, toch wel het minimum vind ik, heb zelf 2 jaar geleden een 32'' in mn kamer en doet het prima. Ik wil geen conclusies trekken maar vind zelf dat Sony e.d. wel de standaard zijn, die grote tv's voor een klein prijsje zijn wel leuk totdat je thuis komt...

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Sony de standaard? Berg je maar, de Panasonic fans willen denk ik wel een aardig woordje met je spreken :+

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Sony is mij te duur voor wat je ervoor krijgt. Kan je beter Samsung als standaard nemen (LCD's that is).

12. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Vaak hebben lcd's allerlei digitale beeldverbeteraars waardoor de inputlag omhoog knalt.
    Wel is dit vaak te verhelpen door de gamemode te gebruiken.
    Of de vga ingang.

Ja ik vind battlefield 1943 nog steeds geweldig. Vooral met mensen met wie je vaker speelt icm headset.
    Er zijn ook mensen die weggaan als ze mijn naam zien haha!

13. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij opvalt als ik in die Media Martkt krantjes kijk dat die Panasonic en Samsung apparaten echt goedkoper zijn, qua specs zit je bij Sony eigenlijk altijd wel goed.

14. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    :+ Nummer 4 van de wereld bij BF1943. Da's het zelfde als patsen met feit dat je filjep kampioen bent. Wie de fuck speelt die game met 3 mappies en één game mode nou weer 124 dagen lang... wel respect voor je doorzettingsvermogen though. :thumbs:

15. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Het is een geweldige game, vooral als je met headset speelt. Er zit totaal geen lag in en voor iedereen zijn de wapens hetzelfde.
    Ook zijn snipers niet in het belachelijke voordeel zoals bij andere games. Sterker nog: een sniper wint nevernooit een game normaal gesproken.

Specs kijken is echt nutteloos ;)
    De fabrikanten buigen de waarheid en er klopt niks van. Gewoon zelf testen of professionele reviews lezen.

Laatst bewerkt: 23 feb 2012
  16. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ga je mond spoelen met zeep. :mad:

Kwaliteit altijd boven kwantiteit. :thumbs: 1943 is een geweldige game en het maakt niet uit of het maar drie maps heeft. Het heeft wel mooi drie geweldige maps. En air superiority uiteraard. _O_

Sorry misschien off-topic, maar dit moest gezegd worden. :+

17. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Laatst bewerkt: 24 feb 2012
  18. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    BF 1943 is een slap aftreksel van een andere geniale game, niets meer niets minder.. maar dat zal wel voor jou tijd zijn geweest.

Tsja ze zien in led de toekomst itt lcd, vind ik overigens ook wel een logische keuze.

19. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

edit

Laatst bewerkt door een moderator: 29 feb 2012
  20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    De LE40D550, aan het formaat wen je snel en je zal hard balen naderhand als je de 32" had gekozen ipv de 40".

Deel Deze Pagina