1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV, 3D en Digitale Televisie Thread [ Deel 26 ]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 3 jul 2011.

1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heeft jouw moeder een HDTV ?
    In dat geval zou ik een goede BD-speler kopen met 1080p upscale mogelijkheid voor dvd's !

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ze heeft mijn oude 32 inch Samsung HD-ready :+

En 0 blurays , alleen een kast vol dvd's. Maar goed ,je hebt wel een punt, misschien komen al die engelse series over een jaartje of wat alleen op bluray uit. En dan moet ze er toch aan geloven

wat zijn de betere modellen voor zowel bluray spelers als dvd spelers?

Laatst bewerkt: 4 mrt 2012
  3. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    In dat geval worden de dvd's upgecaled naar 720p of 1080i , dat is altijd nog beter dan 576p via Scart RGB.
    Zelf heb ik voor de gewone HDTV een Sony S350 (utp) en voor de 3D plasma heb ik een DBT-310 (utp + wifi).

De meeste BD-spelers hebben tegenwoordig een utp-aansluiting voor Skype , Youtube en sommige hebben zelfs een browser.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat zijn features die voor mijzelf wel interessant zijn maar voor mijn moeder totaal overbodig zijn :+

Maar een speler die upscaled en een hdmi aansluiting heeft is idd wel wat om op te letten. Volgens mij heeft dat prul wat ze nu heeft idd alleen een scart aansluiting

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
  6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  7. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Oh dat had ik niet verwacht :) Ik had destijds ook gekeken naar de modellen van de 5000 serie en dat was toen nog 500 euro. Zal volgende keer even meer research doen :+

8. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

---

Laatst bewerkt door een moderator: 4 mrt 2012
  9. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    En dan weten dat de mijne €60 koste, mwa denk altijd maar zo dat het wel goed MOET zijn. :emo:

10. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, maar volgens mij zitten die functies bij bijna alle modellen erbij (als je iets boven de goedkoopste kijkt).
    Zat de Sony spelers tijdje terug ook te bekijken, gewoon oriënterend.
    Mist nog iets anders essentieels op mijn kamer (5.1), gok zo dat het maar in 1x gaat.

Wat is dat trouwens voor logica, nummering van HDMI ingangen op mijn Sony TV.
    Bovenste is HDMI ingang 1, onderste HDMI ingang 3, dus op de zijkant is HDMI 2...
    Ik niet snap :+

Ook nog eens voor 1 meter zeker :)
    Pas bij de Action ook één aangeschaft, goed, het is misschien wat minder netjes afgewerkt, maar het werkt ook.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2012
  11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn 1e HDMI-kabel kost maar liefst € 80 , gelukkig hadden de HDTV's in 2006 maar 1 HDMI-ingang.

In mijn meubel liggen nu 8 HDMI-kabel met een prijs tussen de €2,69 en €14,95.

12. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Ben na lang wikken en wegen voor de Samsung UE40D5000 gegaan. Scheelde uiteindelijk toch nog een flinke duit met de D5700 versie en ik zal de extra's van de D5700 toch nooit gebruiken. Besteld voor 464 euro. Ben heel benieuwd naar het verschil in beeldkwaliteit in vergelijking met mijn oude HD-ready televisietje :D Kan niet wachten!

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Top TV! Ik gebruik de functies van de 5700 ook nooit :+

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    @ Killamonkey

Ben je er tevreden mee?
    Denk namelijk ook over een nieuwe TV. Ik heb eigenlijk een super tv qua beeld, maar hij is in de afgelopen vier jaar toch een beetje klein geworden :+
    Nu vraag ik me af of de beeldkwaliteit ook echt goed is? Anders blijf ik toch maar bij mijn oude TV...

15. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Ik vind de kwaliteit van de beelden echt fenomenaal. Maar miss ben ik niet de beste graadmeter, aangezien ik van een HD-ready tv'tje de overstap maakte ;) Heb vandaag en gister lekker kunnen spelen met de samsung en ik ben vooral bijzonder gecharmeerd van de kwaliteit van Blurays als Life, Inception en The Dark Knight. Ook het koppelen aan de laptop (voor series, films etc) werkt supermakkelijk en levert geweldige beelden op. Op het gebied van gaming kan ik vooralsnog alleen praten over Skyrim en Rayman Origins, maar beide spellen zijn prachtig om te zien. Vooral Origins is een plaatje op de tv. Qua design kun je hem sowieso direct in huis halen. Werkelijk prachtig gestylde televisie. Heb voorafgaand aan de koop (ik ben een neuroot daarin) het halve internet afgestruind voor reviews, meningen etc, en ik heb eigenlijk alleen maar goede verhalen gehoord. Zeker voor de prijs waarvoor Samsung hem verkoopt. Onderstaande review geeft denk ik wel een goed beeld van de tv:

http://www.hdtvtest.co.uk/news/samsung-ue32d5000-ue40d5000-201112121567.htm

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb de 5700 serie met internet, maar voor de rest is de tv hetzelfde. Ik sluit mij verder helemaal aan bij het verhaal van Killamonkey. Het is gewoon een top tv-tje!

17. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Oh en nog een dingetje waar ik niet helemaal achter ben gekomen. Zit er een component aansluiting op? Heb namelijk nog zo'n prehistorische Xbox waar geen HDMI op zit :+

18. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960

4 x HDMI, Component, SCART, aerial, ethernet & audio outs

19. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ja ik heb zelf de oude xbox er ook op aangesloten :)

@killa was me voor met een prachtige afbeelding van de achterkant :9

20. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Perfect voor het schoonmaken van panels.
    Hama TV Cleaning Foam € 15,99

Alleen is het het meegeleverde micro-doekje voor een 42" scherm veelste klein 8)
    Vanmiddag maar even naar de Blokker voor een ander doekje.

Deel Deze Pagina