1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV, 3D en Digitale Televisie Thread [ Deel 26 ]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 3 jul 2011.

  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
  2. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Samsung is maar €8000, we waren laatst in de Saturn en die had 9 aan elkaar gekoppelde Samsungs, die van de nieuwe serie met een U ofzo en erg dunne randen(aanbevolen). De 40'' versie die ze gebruikte koste per stuk €2000. Het kan ook goedkoper maar houdt het op die prijs x 9 is €18.000 plus goede geluidsapparatuur en je bent ready to go plus dat de resolutie vele maler hoger ligt t.ov.v. 192- x 1080. Nu weet ik niet hoe je die schermen aan elkaar moet koppelen nor het bereken van de totale grote? Iets van 40'' x 3 kan dat?
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2012
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Die schermen zijn geweldig, bankstel helemaal, zit behoorlijk lekker. :lol:

    Binnenkort ook maar eens kijken voor een nieuwe tv. Nu zo'n drie jaar tevreden met mijn 42" Samsung plasma, maar die nemen mijn ouders over. Koop ik waarschijnlijk een iets grotere, en meteen full HD, gezien die van mij nog HD ready is. Tevreden met een plasma, dus denk dat ik daar weer voor ga. In ieder geval geen 3D crap nodig.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  5. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik ben op zoek naar een nieuwe TV en nu twijfel ik tussen:

    Sony KDL-40EX650

    of

    Panasonic TX-P42UT50

    Ik ga er eigenlijk alleen op gamen en TV kijken. Want volgens mij kun je in ze allebei zo'n digitenne kaart steken?
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    50 hz LCD is dat te doen voor gaming?
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, maar daar is het ook wel mee gezegt....persoonlijk zou ik voor iets meer hz-jes gaan!
     
  9. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb hem, de Lg d2342P DN 3d monitor. Speel er nu eventjes mee maar ben zeer tevreden over het 3D beeld. Enig nadeel nu nog is dat je er wel onder de goede hoek onder moet zitten maar het beeld ziet er echt 'beter' en dieper uit. Anders dan de grote schermen in de winkels met zo'n zwaar brilletje. Foto' volgen later.

    [​IMG]
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb zelf een 3D plasma van Panasonic en het beeld blijft onder alle hoeken er perfect uitzien.
    De Active 3D bril heeft wel een paar nadelen.
    1. Glazen hadden wel iets groter mogen zijn.
    2. Brillen kosten minmaal € 100 per stuk.

    Gebruik zelf een normale 23" FullHD monitor en heb de computer verbonden via een 2e HDMI kabel met mijn 3D Plasma.
     
  11. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, ik heb me nog niet zo verdiept in dat 3D maar voor deze prijs(€159) was hij niet veel tot zelfs goedkoper dan doorgaans 23'' Hd monitoren. Dit is dan ook passief dat vergelijk is met een bioscoop bril, althans zo komt hij bij mij over.

    Wat ook een groot pluspunt is is dat de meegeleverde software, LG TriDef, non-3D games als Burnout Paradise die ik hier heb liggen kan omzetten naar 3D achtig. Niet alle games maar wel veel worden ondersteunt.
    [​IMG]

    Momenteel is dit mijn opstelling maar er moet nog wat gebeuren.
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    €159 is inderdaad geen geld , heb voor mijn 23" LG FullHD monitor nog €189 betaald.
    De meegeleverde bril is passief.

    Kom net bij de MM weg want ik was toch nog opzoek naar een 2e monitor.
    In de winkel koste de LG nog € 239 terwijl ik hem online kan kopen voor € 179 ( afhalen in de winkel ).
     
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    gelukkig komt er in november een Saturn bij ons!
    Ik kan niet wachten! :)
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Gister een nieuwe tv (Panasonic TX-L42ET5) gekocht, dit keer een 3D LCD. Mijn oude 42" plasma HD-ready van Samsung nemen mijn ouders over. Twijfelde om voor iets groter te gaan, maar de prijs was gewoon behoorlijk netjes voor een allround mooi ding, plus dat het eigenlijk groot zat is. Vier brillen erbij, meer dan zat dus. 2D films overzetten naar 3D is ook behoorlijk netjes.

    Vanmiddag en vanavond mee bezig geweest, ziet er allemaal goed uit. Merk toch een aardig verschil, ziet er allemaal een stuk beter uit, vooral blu-ray zie ik echt daadwerkelijk verschil. Wel alle opties meteen uit gedaan, stuk beter zo. Iemand hier met een Panasonic en ervaringen over Intelligent Frame Creation? Maar uitgedaan, vond ik behoorlijk onrealistisch overkomen. Volgens mij werkt dat voornamelijk alleen lekker met animatie films.

    TV kijken doe ik echt never nooit, maar misschien maar eens in verdiepen om zelf digitale tv te nemen. Als het goed is alleen zo'n kaartje nodig gezien ik die in mijn tv kan stoppen. Ouders die nog steeds kabel gebruiken is ugly as hell. :emo:
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2012
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt een CI+ cammodule en een smartcard nodig.
    Heb zelf Ziggo en in mijn abonnement zit standaard al ongeveer 60 digitale zenders.

    Ik heb in mijn 3D Panasonic (GT20) alle technische foefjes uitgezet waaronder de IFC.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    En heeft Sport1 ook een smartcard, enige wat ik wil eigenlijk. Simpel maandelijkse abbo op Sport1 zonder andere shit. Hoef geen andere kanalen, want als dat mogelijk is lijkt het me wel interessant. :D
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij Ziggo zitten er ongeveer 60 digitale zenders in het standaard analoge pakket , hiervoor hoef je niet extra bij te betalen.
    Wil ik Sport1 , Film1 of een andere pakket hebben dan kan ik deze online doorgeven en worden vervolgens aan de smartcard gekoppeld.
    Sommige pakketten worden realtime geactiveerd en de andere (HBO) duurt het een paar werkdagen.
    Je hebt 1 smartcard waar de verschillende zenders/pakketten op geactiveerd kunnen worden.

    Kijk even op de site van UPC wat de voorwaarden zijn.
    Kan zijn dat je naast Sport1 verplicht wordt om ook het standaard digitale pakket erbij te nemen.

    Op mijn smartcard van Ziggo heb ik nu het volledige digitale tv pakket , uitzendinggemist* , video onbemand * , interactieve tv* geactiveerd.
    * deze pakketten werken helaas alleen op de speciale losse digitale decoder.
     
  18. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    3 x raden waar de mijne vandaan komt :+

    Je moet gewoon naar de medewerker lopen en keihard zeggen dat je hem niet voor die prijs wilt meenemen of netjes dat je hem elders bij de concurrent voor een andere prijs gezien hebt. Dan ga je even samen checken want de concurrent was in dit geval Correct zijn:+

    Trouwens, iemand ervaring met de Lg D2342P want ik heb dat TriDef® aan de praat gekregen maar heb het idee alsof ik er veel meer uit kan halen qua instellingen.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2012
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Is toch idioot dat een artikel online goedkoper is dan in de winkel.
    Had het zelfde een paar weken bij de BCC , ik was €80 goedkoper door de 2 artikelen online te bestellen.
    1 werd opgestuurd vanuit het centrale magazijn en de andere kwam gewoon uit de winkel.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Thanks, eens in verdiepen.

    Speel je je games trouwens in game mode of gewoon normaal? Nu alles op normaal staan, tof dat je per HDMI kanaal instellingen kunt veranderen. In ieder geval alles apart gedaan voor PS3, 360 en mediaspeler.
     

Deel Deze Pagina