1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV, 3D en Digitale Televisie Thread [ Deel 26 ]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 3 jul 2011.

1. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm...Het zal spannend worden. Heb geen idee hoe erg ik het ga merken. Heb nu wel Panasonic gevraagd of het mogelijk is dat ik gewoon een ST50 krijg en niet die ST60.

En anders misschien de ST60 verkopen voor 800 en dan een GT50 voor 800 kopen...:+

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De stuntweken komen er weer aan want de meesten krijgen deze maand hun vakantiegeld ;)

3. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik moet het maar in de gaten houden! Zag sowieso dat de GT50 wel al voor 800 te krijgen is...Nieuw is de ST60 900. Dus daar moet misschien ergens wat te regelen vallen! :)

4. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Plasma-discounter heeft een GT50 voor €798,99

5. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip! Ik had vandaag op het werk al tegen een collega gezegd (die toevalligerwijs een nieuwe tv wil) dat ik aankomende vrijdag een nieuwe krijg, maar hem wel wil doorverkopen voor 800. Die collega had daar wel oor naar, toen ik zei dat de ST60 nieuw 900 is.

Dus, als die collega het echt meent...dan koop ik denk ik een GT50.

6. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Is de GT50 kwalitatief minder dan de ST60?

7. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Verschil zit hem een andere dingen.
    GT is THX gecertificeerd en de ST niet.

Helaas voor Julien heeft die nieuwe ST60 een veel hogere input lag dan de GT50.

8. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Heb de P46G10E. En ondanks dat ik nog steeds geniet van het beeld, begint het toch wel te kriebelen als ik de huidige modellen zie.

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb zelf een GT20 en ben hier zeer tevreden over voor mij de komende jaren nog andere.
    In 5 jaar tijd is dit de 3e tv voor mij ( Samsung R71B , Sony D3500 en nu de Panasonic GT20 ).

10. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Zo ik heb mijn 5 jaar oude 46'' plasma ingeruild voor een Samsung 3D Smart tv :)

Maak gelijk ff de stap naar 55'' :D

11. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Nice, Sharkdawg! Ben zelf ook aan het oriënteren.
    Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar de Philips 40pfl8008k/12.

12. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Philips als gametv :confused:

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    moet een tikfout zijn, hij bedoelt denk ik Panasonic

14. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week zijn ze bij mij geweest om de nieuwe tv te brengen. Ze wilden mij wel helpen met de tv op het meubel zetten, etc. Hoefde van mij niet, want ik moest weer terug naar mijn werk.
    Zou ik het 's avonds met mijn vader doen. Wij netjes de tv op de standaard zetten, tv op meubel. Stekker d'r in, tv aan...Wat blijkt? Tv stuk! Lopen dikke scheuren door het paneel. Nu komen ze morgen langs om te bepalen of het mijn eigen schuld is, of schade tijdens transport. Ik hoop maar dat ze me geloven, anders wordt dit nog een vervelende situatie.

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Daar wordt je nier vrolijk van :mad:
    Ook al zou de doos omvallen dan is de kans nog klein dat het panel zal breken.

Zag een tijd geleden bij de MM iemand weg rijden met een dikke 60" bovenop de imperiaal 8)

16. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Ervaring met deze Tv bij kameraad. Sowieso prachtig beeld met films en tevens zie ik het probleem niet tijdens het gamen?
    Ideaal ook de functionaliteit van dual gaming. Jullie slechte ervaringen met een Philips tv dan?

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ja, Philips is niet echt een fantastisch merk naar mijn mening.

18. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Mijn ervaring met Philips is niet negatief. Was ook onder de indruk van de Tv bij mijn kameraad. Maar ik ga er pas een aanschaffen zodra ik in mijn (nieuwe) appartement zit, wat rond Augustus zal zijn. Tegen die tijd maar eens blijven oriënteren. De Panasonic tv's krijgen hier wel positieve reacties lees ik. Ga daar ook maar even naar kijken en even zoeken waar alle verschillen in zitten tussen GT, ST enz.

*Hebben jullie de voorkeur voor plasma of lcd?

Laatst bewerkt: 28 mei 2013
  19. Binkie

Binkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier een Philips tv staan. Als je alles eenmaal goed ingesteld hebt, is het een zeer goed beeld en goed geschikt voor gamen.

Ik neem hem ook wel is mee naar een lan onder vrienden en dan springt de Philips er toch wel uit.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het is niet de beeldkwaliteit waardoor de meeste Philips tv's niet zo populair zijn onder gamers maar de input lag

qua respons tijd zijn het over het algemeen niet de snelste tv's

Het zijn vaak de goedkopere ranges van de panasonic plasma's die daar het beste op scoren (omdat de goedkopere modellen minder video-processing doen dan de duurdere modellen)

het klinkt een beetje vreemd misschien maar als de tv enkel en alleen voor gamen bedoelt is dan is een duurder model met meer opties dus niet per definitie beter

Laatst bewerkt: 29 mei 2013

Deel Deze Pagina