1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie thread [Deel 18]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cerveza

    Cerveza Cerveza

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb mijn schermpie aangeschaft het is de Samsung LE40A656 geworden door eerdere en tevreden ervaringen met samsung van daar

    Blu Ray is gewoon een plaatje en Digitale televisie is nu ook eindelijk op orde

    Zijn er trouwens bedrijven die zich alleen maar bezig houden met het aansluiten van tv inclusief het fatsoenlijk aansluiten van je antenne en zo ja waar moet ik die dan onderzoeken
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk eens hier , http://www.isfcalibraties.nl/ of http://www.isf-calibratie.nl
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Vandaag s langs Karwei gereden voor zo'n kabelgoot, waarbij je stukjes kunt ombuigen zodat een kabel er halverwege de kabelgoot uit kan.
    Ik heb wel een grotere nodig, maar deze kostte €16,99 voor 2 meter :mad:

    ff verder zoeken maar.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hm, mijn broer had bij de MediaMarkt gekeken, en zei dat de goedkoopste rond de 470 was en het een stelletje oplichters waren. :emo:
    Volgens hem hebben ze eerst gewoon de prijzen omhoog gegooit om vervolgens er 20% vanaf te halen, en dat het nog steeds een dure prijz is.
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Je begrijpt dat je tv het wel ontvangt, maar niet weergeeft op 1080p hè? ;)
    En aangezien jouw tv een resolutie heeft van 1024x720, lijkt t mij dat ook jij de input beter op 720p kan zetten.
    Of zie je verschil? Of misschien geen verschil?
     
  6. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    ik weet weld at ie het nooit weer kan geven, maar hij vroeg of hij 1080p input kon. Maar ik zie er vrij weinig verschil in, dus laat hem mooi op 720p staan.
     
  7. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    1080p zal er slechter uitzien gezien de Xbox 360 eerst upscaled naar 1080p en de TV dan weer downscaled naar 720p.
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Die dingen moet je niet kopen.

    Heb een paar weken geleden bij de plaatselijk onderdelenhuis een kabelgoot 30x30mm gekocht met losse deksel.
    Voor een 2m kabelgoot heb bijna € 9 betaald.

    Dat gebeurt niet alleen met de MM maar ook bij de BCC en It's.
    De avond voor de actie worden de prijzen van de populaire artikelen altijd omhoog gegooid.
     
  9. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je toch gaat instellen... Zou je eens wat instellingen willen door geven? Neem aan dat het niet heel veel verschilt, omdat het de verschillen tussen onze tv's niet erg groot zijn.

    Ik ben zelf ook al bezig geweest, alleen veel instellingen die op internet als "ideaal" worden bestempeld, vind ik te donker!

    Een ding weet ik wel, de bewegingsverbeteraar moet uit, net als de lichtsensor! Verder heb ik de kleur op "levendig" staan, puur omdat de kleuren dan iets feller zijn en dat vind ik zelf mooi.

    Ik lees het wel denk ik.
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ruis onderdrukking staat hier ook uit.

    Ben nog een paar dagen aan het stoeien met de instellingen , zal daarna mijn instellingen wel posten.
     
  11. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Ruis onderdrukking ook hier uit...

    Ben benieuwd of je nog met iets nieuws kan komen!

    Bij de beeldmodus levendig kun je niet zelf stoeien met de kleuren, dus dat zal dan in normaal of in bioscoop moeten gebeuren.

    Succes.:thumbs:
     
  12. joost85

    joost85 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben vandaag ook ff naar de Mediamarkt geweest.
    Heb een Samsung LE32M87B aangeschaft voor €630 (incl 10% korting)
    Dit betreft een 81 cm LCD tv met 100hz. Volgens mij is dit wel een goede prijs ;)
    Ben er tot nu toe zeer tevreden mee \o/
     
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    HD noobie vraag... maar ik sta op het punt een HDTV te bestellen omdat mijn SDTV stervende is.. het wordt de Samsung LE32S62:

    http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/K...C=N01&KAC=N16&ArtikelNummer=710166&AI=14&SM=1

    Nu is maar vraag wel, als ik deze binnenkrijg kan ik dan in 1 keer HD spelen op mijn xbox 360 en PS3, of moet ik weer kabels erbij kopen?

    Nu heb ik gewoon de kabel die ik gekregen heb bij mijn 360... staat op SD natuurlijk, en ik heb rood en wit in de SD TV hangen, en het gele stekkertje in een stereo hangen voor mooi geluid... kan ik dit nog steeds doen als ik zo HD ga?

    Dan weet ik een beetje meer als ik hem binnenkrijg, anders wordt het weer zo'n teleurstelling als je lekker wilt gamen en dan blijkt dat je nog accesoires nodig hebt om pas echt aan de slag te gaan.

    bedankt!
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat voor xbox heb je? een premium?
     
  15. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    yup...
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan zit er dus een component kabel bij met 5 tulp stekkertjes.

    Als je dat hebt die gewoon achter in de HD tv zetten en het knopje omzetten van tv naar hdtv en even naar console settings gaan op je dashboard en er gaat een wereld voor je open. :)
     
  17. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo simpel dus he? nice...

    Is het ook nog steeds mogelijk om via de gele stekker het geluid uit een externe bron te halen? een stereo in dit geval?

    Zo ja.. dan ga ik hem meteen bestellen.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Dat weet ik niet zeker, misschien dat iemand anders het wel zeker weet.

    btw mooie schermpie.
     
  19. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een receiver gebruikt die een optische kabel kan hebben dan kan je gewoon het geluid via de receiver spelen.
    Dus dan heb je een optische kabel vanaf je xbox naar de receiver.
     
  20. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0

    Het dikgedrukte zul je wel andersom bedoelen (geel is beeld en rood en wit zijn geluid rechts en links)

    Voor je xbox kun je gewoon de rood, groen en blauwe stekkers in je tv steken en de witte en rode in je stereo laten. (wel even de schakelaar op hd zetten)

    Voor je playstation 3 zul je een component of hdmi kabel moeten halen.

    Aangezien de meeste hd tv's maar 1 component ingang hebben (zo ook de samsung waar jij een link naar plaatste) en je daar je xbox al op aansluit zul je dus een hdmi kabeltje moeten aanschaffen voor je ps3 als je daarmee ook in hd wilt spelen.

    Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust.
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina