1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie thread [Deel 18]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. franssen00

    franssen00 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb xbox live en ik doe alle updates die er zijn van games
     
  2. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet er bij Saints Row de optie zijn om V-Sync in en uit te schakelen, waardoor de strepen verdwijnen..
     
  3. franssen00

    franssen00 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    maar bij andere games is er geen optie voor
     
  4. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu in Saints Row, maar zie op mijn tv geen verschil tussen V-Sync aan en uit..
     
  5. franssen00

    franssen00 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het aan het testen met v-synch heb af heb ik strepen en met aan geen strepen meer aleen wat tragere frames maar strepen zijn weg ?
     
  6. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een beetje aan't rondneuzen naar een lcd scherm, maar ben er nog niet echt welke grote ik zal nemen 32 of 37 inch!

    Kijkafstand is bijna 2 mtr.

    Graag jullie reacties :)
     
  7. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Budget?
    Alleen LCD of kijk je ook naar plasma?
    Wat ga je erop doen? X360, PS3, BR-speler, Analoge tv, digitale tv, digitale HD-tv, dvd-speler met scart, pc erop aansluiten?
     
  8. Alexis

    Alexis Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het aan te raden om een plasma te pakken in een vrij verlichte ruimte, deze kan namelijk moeilijk donker worden gemaakt. En ik stoor mij soms wel aan de zon en gewone lichtinval op onze gewone CRT.
     
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    pak een lcd. want bij plasma zit er net als crt een glasplaat voor. dus je hebt nog steeds last van spiegeling
     
  10. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij altijd licht is en onmogelijk te verduisteren, dan valt het voordeel van een plasma redelijk weg. Ik heb hier persoonlijk geen last van als ik mijn kamer niet verduister, maar sommige mensen hebben hier sneller last van denk ik.

    Ik zou alsnog voor een plasma gaan en langzamerhand maatregelen treffen om alsnog die ruimte redelijk te kunnen verduisteren. Maar als je dat niet van plan bent of niet wilt dan is het verschil tussen LCD en plasma een stuk kleiner en door de matte beeldbuis van LCD is die minder gevoelig voor spiegeling.
     
  11. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    LCD, Budget zo rond de 1000-1100 euro wil ik uitgeven.

    De nieuwe 6 serie van Samsung heeft wel wat :)
    XBOX360 gaat er natuurlijk op, in de toekomt zal er wel een blu-ray speler komen.
     
  12. Alexis

    Alexis Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer veel ramen rondom de tv, geen rolluiken, en vij transparante gordijnen.. En ik denk niet dat hier iets aan gedaan zal worden! :) Ik had dan bijna de knoop doorgehakt (eindelijk) en wou de Panasonic 42PZ80/85 kopen. Plots dacht ik aan dit klein maar belangrijk detail toch wel. Het zal iets worden tussen de Sony 40W4000 of Samsung A 656. Deze twee tv's spreken mij wel aan. Of heeft iemand anders een 40/42" LCD die die mij kan aanraden? Het is vooral voor Digitale TV en PS3. Af en toe filmpje maar dit gebeurt maar zelden..
     
  13. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
  14. franssen00

    franssen00 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand nog een oplossing voor mijn problemen in sommige games is er een optie voor v-synch aan tezetten en dan werkt het perfect
     
  15. Alexis

    Alexis Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: thnx man
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Is niks aan te doen. Ligt niet aan je TV/kabel wat dan ook. Bij een enkele game zul je V-Sync aan kunnen zetten maar veelal is dit niet het geval. Op de PC kun je het vanuit je videokaart settings forceren (de V-Sync dus), op een console helaas niet.
     
  17. franssen00

    franssen00 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    licht het dan aan de spelletjes zelf ?? want kan toch niet dat zoveel spelletjes dit hebben ?

    dus is er geen enkelle oplossing op mijn gewone tv had ik er nooit last van gehad

    en een hdmi kabel helpt dit ???
     
  18. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Welke tv heb je en hoe heb je hem aangesloten?
     
  19. franssen00

    franssen00 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een Philips FullHD 1080p en is aangesloten met de orginele kabel die bij de xbox zat het is de Xbox 360 Premium dus met een - Component cable
    ik heb een hdmi besteld zal dit helpen ?
     
  20. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Misschien eens proberen de video output van je xbox anders in te stellen. 720p, 1080i of 1080p (als hij dat via component ondersteund).
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina