1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie thread [Deel 18]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djaxx

    Djaxx Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat is best vreemd daar de verkoper me zei dat het scherm zich steeds zou aanpassen zo ik geen balken krijg.
    Dus als ik het goed begrijp is het niet mogelijk om met een xbox zonder hdmi uitgang naar de hdmi ingang van het scherm te gaan en zo de maximum prestatie te halen?
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan een HDMI converter kopen voor de oude Xbox360 , maar dan kan je game nog steeds op maximaal 1080i.
    Ik zou de Xbox360 meenemen naar de winkel en daar even uitproberen.
    Dan weet je 100% zeker of je met een volledige gevulde scherm kan gamen.
     
  3. franssen00

    franssen00 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu een hdmi kabel gekocht en nog steeds probleem
    ik heb het nu ook een ebetje met de demo van Battlefield Bad Company ??
    dus kan niets aan gedaan worde dan,
     
  4. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    wat is je probleem dan
     
  5. franssen00

    franssen00 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    het ging over dit

    HAllo ik heb het volgende probleem ik heb een xbox 360 aangesloten op een Full HD tv met de orginele kabel bij sommige games bv:confused:aints row,Dark Sector,Crash of the titans enzovoort heb ik problemen met een soort doorzichtbare strepen door het beeld horizontale als je rap met je camera beweegt dan wordt het scherm even in lagen verdeeld zal ik zo zeggen . dus krijg je eigenlijk een soort lijnen op je scherm heel even dat het beeld even niet gelijk meer is zo even in lagen verdeeld is minder dan een seconde aleen als je beweegt bij die bepaalde spellen
    bij andere games die ik bezit heb ik hier totaal geen last van niets

    het is moeilijk uitteleggen hopelijk snappen julie mijn uitleg die soort lijnen
     
  6. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ga terug naar de winkel of bel naar philips.
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    jeetje ik begrijp jou lijnen niet eens man.

    Ik wordt duizelig van het lezen van jouw tekst.
     
  8. franssen00

    franssen00 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom verstaat de rest het wel dan |:-
     
  9. Djaxx

    Djaxx Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dus een nieuw scherm kopen , welk zouden jullie me aanraden voor een beetje redelijke prijs? Ik speel momenteel op een 17" tft scherm van E-yama. Ik heb nog de oude xbox versie dus zonder de hdmi uitgang. Wie kan mij vertellen welk scherm ik best koop? DE VGA HD AV-kabel voor de Xbox 360 heb ik reeds gekocht. Op mijn 17" scherm heb ik enorme zwarte balken. Ik zou dus graag gewoon van zeer mooi beeld willen genieten (HD gaat niet zeker?) zonder zwarte balken, mogelijk?

    Wat ik ook net opmerk, hoe hoger ik mijn resolutie zet , hoe mooier mijn beeld maar ook hoe groter de zwarte strepen. Nu kan ik me best voorstellen dat dit normaal is maar ga ik dit niet hebben bij een groter scherm dan?
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat gebeurt er als je de Xbox360 terug zet van 1080p naar 720p ???
     
  11. franssen00

    franssen00 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    het zelfde ik heb al 1080i 1080p en 720p geprobeerd en het is nu met hdmi kabel

    het is maar bij sommige games toch wel een deel
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Met een reactietijd van 6ms en Pixel Plus HD zou er geen problemen mogen zijn.

    Het beste kan je met Philips bellen , vermoed dat Pixel Plus HD niet lekker werkt bij jouw FullHD.
    Pixel Plus HD moet ervoor zorgen dat de verwerken van de HD-signalen sneller gaat bij de tv's zonder Plixel Plus HD.
    Bij jouw gebeurt het omgekeerde.

    In de meeste gevallen zijn de problemen verholpen naar een firmware update.
     
  13. franssen00

    franssen00 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    maar bij veel games heb ik geen enkelle streep eigenlijk ??
    het is maar met bepaalde en als er dan de optie v-synch is is het weg laar bij sommige games hebben dat niet
    tv kijken enzo gaat perfect
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Helemaal niet moeilijk, je legt t prima uit.
    Dit noemt men tearing (wat "scheuren" betekent).
    Het bovenste gedeelte van het beeld past niet goed meer op het onderste deel, het lijkt gescheurd.

    Vaak ligt t aan de games. Op mn xbox360 heb ik er alleen bij Assasin's Creed veel last van, maar verder nergens.
    Het verbaast me dat jij er zo veel last van hebt. Misschien ligt t ergens aan, maar ik zou niet weten wat.
    Helpt t als je alle digitale beeldverbeteraars uitzet?
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  15. franssen00

    franssen00 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je met digitale beeldverbeteraars
     
  16. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    bijvoorbeeld een digitaal tv kastje.*)
     
  17. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ Serieus?

    Lijkt mij toch eerder dat Ferry34 Pixel Plus HD en meer van dat soort onzin bedoelt.

    Hoewel ik niet precies weet hoe je dat kunt uitzetten, maar meestal gaat dat via het menu van je tv.
    Zorg dan wel dat je op je xbox kanaal zit.
     
  18. franssen00

    franssen00 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie geen instelling hoe je dat uitzet maar het rare is ik heb het maar met bepaalde games en andere geen enkelle problemen
     
  19. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou je dus kunnen concluderen dat het aan de games ligt en niet aan je tv?

    Even voor de duidelijkheid dan bij welke games heb je het?

    Ik heb het zowiezo opgemerkt bij Saint's Row, Chrome Hounds en er zullen vast nog wel wat meer games zijn waarbij dat is.

    Slechte zaak dat de developers zulke onzin niet fixen voor ze het spel uitgeven.
    Maar goed meer dan een beetje irritant is het niet dus we zullen het ermee moeten doen.
     
  20. franssen00

    franssen00 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het vooral met dark sector,saints row,en lego indiane jones maar daar kan ik v-synch aanzetten en is het weg ook met kung fu panda demo heb ik dit zeer hard, medal of honor airborn een beetje , en de battlefield bad company demo heel soms bij een snelle beweging .
    maar vb met burnout paradise,simpsons the game , geen enkelle lijn dragon ball z ook niet is met bepaalde
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina