1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie thread [Deel 18]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    de 40w4000 heeft een adviesprijs van €1799 hier in NL maar op internet is die natuurlijk goedkoper te krijgen. maar voor 1300 zou ik het wel weten voor de 40'' versie aangezien de 32'' hier een adviesprijs van 1299 heeft


    iemand antwoord op mijn vragen?
     
  2. Alexis

    Alexis Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe ziet het EK er uit in HD jongens? ;)
     
  3. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    ff een vraagje, Klopt het dat je plasma tv's staand moet vervoeren?
     
  4. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ziet er goed uit op mijn 32ich. Vooral als de camera het spel van ver volgt. Dan zie je de spelers gewoon scherrp. En de kleuren zijn ook voller. Heel mooi ik geniet ervan :)
     
  5. Shizzel

    Shizzel Guest

    Klopt.
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Geen idee , ben net thuis van een hele lange dag werken :mad:
    6.30 uur weg gereden en was pas tegen 23.30 uur thuis :'-(
     
  7. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Schitterend, het is een hele andere belevenis. Beeld is natuurlijk veel scherper, kleuren zijn mooier en het geluid is prima. Echt een aanrader!
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb boven een HD scherm, maar geen digitale/kabel tv. Beneden is de tv 10 jaar oud ;(.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    EK in HD is geweldig!!
    Alleen jammer dat Studio Sportzomer in SD wordt gedraaid! Maar de studio-uitzendingen vanuit Hilversum zijn wel in HD. Het is een héél strak plaatje!
     
  10. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg, ik heb geld teveel (:+) en ik zoek een 32" HD ready lcd tv met de beste prijs/kwaliteit verhouding onder de 600€

    Ik heb al wel een beetje gezocht. Ik kwam eigelijk op de Samsung LE32S81B uit. Zijn er nog betere?
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2008
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je geld teveel heb ga dan voor de full hd ;)
     
  12. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel geld overhouden :)
     
  13. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ben nog even verder gegaan met kijken naar tv's ben op de volgende modellen gekomen die ook nog een optie voormen: (grote maakt me opzich het minst uit hoor)
    SONY:
    32W4000
    32D3000
    Samsung:
    LE37A656
    Sharp:
    LC-37X20E
    Panasonic:
    37LX85
    37LX800

    iemand nog tips heb nu meer modellen ophgeschreven eerst allen de 2 sony's
    de samsaung had in de winkels mooi beeld maar dat waren demo's die erop te zien waren (dus altijd heel mooi) maar het echte tv kijken nog nooit gezien, plus dat het contrast veel lager is dan de sony(w4000). Sharp toestellen zien er ook mooi maar contrast is nog lager.
    Panasonic's zagen er op de mediamarkt demo heel mooi uit maarja demo, keek bij de expert zag die er veruit het mins uit.

    (leuk detail misschien voor sommigen: bij de foto klein waren de sharp 32x20, 37x20 en de 42x20 (of 40x20) aangesloten en alleen de 40'' versie met hdmi aangesloten kleinere met scart lekkere reclame maak je zo :confused: )
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hey jongens,
    ik zoek een Full HD tv van 46-50" voor ongeveer €1100-1200. Weet iemand een aantal tv's met goede prijs/kwaliteit verhouding?
     
  15. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    heb gister (dinsdag) eindelijk de knoop doorgehakt het is de sony 32w4000 en ben er zeer tevreden over echt een prachtbeeld afstellen moet ik nog mee beginnen maar vind het nu eigenlijk al zeer goed.

    wel een vraagje: met e ingebouwde dvb-c( hd ) tuner kan ik veel kanalen vinden (niet allemaal bekijken uiteraard: geen abbo bij de upc) maar ned1 HD vind die niet om een of andere reden, ik dacht gelezen te hebben dat ook dit een gratis zender zou zijn maar op automatische scan vind ik hem niet dus vroeg ik me af op welke frequentie ik hem eventueel handmatig kan vinden?
    zit in regio rijmond in zuid-holland
     
  16. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Toch een Sony... Keurig! Hahaha... We verwachten natuurlijk wel wat pics nu!
     
  17. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    komen er aan zal ze van t weekend is schieten (nu druk druk en metal gear solid naturlijk :p ) maar echt zeer tevreden over de tv ben echt blij dat ik toch weer voor sony ben gegaan gewoon echt kwaliteit spul

    iemand antwoord op ijn vraag btw?
     
  18. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    @Swordman: je zegt dat je geen abonnement hebt bij UPC, heb je dan wel een kaartje of niet. Ikzelf heb digitale tv van @home/ziggo en wanneer ik geen kaartje in mijn digitale decoder stop kan ik alleen nederland 1 bekijken (de sd versie). Wanneer je nu geen kaartje hebt zou het heel goed kunnen dat je om de hd versie te bekijken je toch een kaartje nodig hebt.
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    In mijn D3500 zit zowel een DVB-T als DVB-C tuner maar met de DVB-C tuner kan ik geen digitale tv bij Ziggo (@Home) kijken.
    De DVB-T tuner pikt zonder problemen Digitene uit de lucht.
    Heb hier zelf geen antenne voor nodig een Coax-kabel is voldoende.

    Wat ziet MGS4 er heerlijk uit op mijn Bravia FullHD.
     
  20. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    nee heb geen kaartje maar er zit toch een hd dvb-c tuner in de tv dus zou ik m moete ontvangen (ik kan national geografic hd, film 1hd, discovery hd ook vinden niet bekijken natuurlijk omdat ik geen digi abbo heb maar ned 1 hd komt nieteens in het lijstje te staan met gevonden kanalen en voor zover ik kan zien elk ander kanaaal wel vinden dit vind ik vreemd
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina