1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie thread [Deel 18]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke site kan ik fotos uploaden zonder dat ze verkleint worden? Heb net even wat fotos gemaakt van HDfilms die ik naar mn Panasonic PX80 gestreamed had :)

    Edit, zelf site gevonden:

    De fotos zijn allemaal gemaakt om dit tijdstip, 23:30uur.
    De flitser stond uit.
    TV is een Panasonic 37PX80.
    Films afgespeeld op mijn Xbox 360, streamend vanaf mijn PC terwijl de PC ook nog met 1,4mb/sec aan het downloaden was.
    Films op pauze gezet en daarna de foto gemaakt.

    In het echt ziet het er dus BETER uit, aangezien je dan frames hebt die in elkaar overlopen.
    De 'lijnen' zie je in het echt NIET. Absoluut NIET. Als ik de camera liet scherpstellen kreeg ik die lijnen.
    Foto's zijn gemaakt vanaf ong 0,5 meter, een paar verderweg zoals je wel zult zien.

    Films waren: Over the Hedge, King Kong trailer en Band of Brothers.

    Klik op foto om naar de ware grote te gaan.



    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG]



    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2008
  2. Alexis

    Alexis Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, als je bijvoorbeeld de 40W4000 hebt van Sony en de 46W4000. Kan de kwaliteit van het beeld hier omlaag gaan bij de 46" ? Merk je het verschil of is dit identiek hetzelfde als de 40" (wel rekening houdend met de kijkafstand..)?
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij een HD beeld zal je geen verschil merken tussen de 40" en 46".
    Maar bij analoge tv zijn de "storingen" op een 46" veel duidelijker te zien dan op een 40".

    Had eerst een 32" HDready maar het analoge tv ziet er op de 40" FullHD er veel slechter uit.
     
  4. Alexis

    Alexis Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt! Want ik twijfel tussen de 40 en 46". Ik denk dat de 46" wat té dominant gaat overkomen in de woonkamer en wij zijn gewoon om van een verre afstand TV te kijken. Wij hebben nu een Sony crt van 77 cm met een kijkafstand van bijna 5 m.. :D Dit is misschien beetje ver denken jullie maar ik ben niet anders gewoon ;) Maar ik vind het prijsverschil ook wat te groot voor een 40 en 46". Ik koop liever een deftig surround systeem voor dat geld.. Ik zal er over nadenken. Bedankt in ieder geval..
     
  5. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet als dit de goede plek is om mijn vraag te vragen. Maar ik heb een beetje gezocht (misschien had ik wel niet goed genoeg gezocht) over een topic voor Digitale Televisie. En ik neem aan dat veel mensen hier wel Digitale Televisie hadden

    We hebben sinds kort (sinds gister) Digitale Televisie. En ik vroeg me af als het mogelijk is om films op te nemen van de Digitale TV. Zoals je vroeger deed met je videorecorder. Maar dan nu met je DVD Recorder van de Decoder. Bijvoorbeeld bepaalde films van Film 1 (1.2, 1.3 etc)

    Want er komen zo veel films op die ik wel wil zien, maar ze zijn allemaal op moeilijke tijden. Bijvoorbeeld een mooie film. om 5:30 's morgens. Daar kom ik me bed niet voor uit.
     
  6. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik ook maar weer eens nieuw TVtje aangeschaft namelijk de Samsung 40A656. Ik ben er erg blij mee iets wat ik niet kon zeggen over mijn vorige Samsung
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De meeste decoders hebben een 2e scart-aansluiting hierop kan je een videorecorder of DVD-recorder op aansluiten.
    Je moet op de recorder alleen even de juiste kanaal opzoeken , waarmee je kan opnemen.
    Bijvoorbeeld AV.

    Heb de naam van deze thread veranderd in De HDTV en Digitale Televisie thread !!!
     
  8. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    :) Dankje. Ik ben trots op mezelf, dat ik voor een naamsverandering heb gezorgd. \o/


    DVD Recorder: Panasonic DMR-EH68
    Decoder: IR-FOX C



    Ik heb op het moment (ik doe even ruige schets)
    [​IMG]

    Is het zo goed aangelegt om dingen op te kunnen nemen? Als je iets niet snapt of nog wil weten. Ask ahead
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Zou moeten werken denk ik, denk er wel om dat je niet tegelijkertijd naar een andere zender kan kijken dan die waarvan je opneemt
     
  10. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet ik het opnemen starten dan? Moet ik op gewone TV kijken. Of kijken via de Decoder? En. moet de TV/Decoder aanblijven?
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Haha, decoder aan, op het juiste kanaal zetten en opnemen, maar dus niet gaan zappen want dan neem je dat gezap op.

    @Swordman, Cam kaart kopen: AlphaCrypt SW versie 3.15
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2008
  12. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Melbuuln en Gerjan. Bedankt! Ik ben eruit gekomen :)

    Dank U _O_
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2008
  13. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    dus met zo'n kaart zou NED1 HD wel in de lijst moeten komen te staan? en als ik het goed heb kan ik dan toch ook alle andere kanalen kijken?

    waar is zo'n kaart te krijgen en wat kost die ongeveer?
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Iemand? O-)
     
  15. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    th50px8
    pn50a450
    Lg50Pg6000

    Alledrie geweldige en betaalbare 50'' Plasma schermen.
    Alleen geen Full HD.
     
  16. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3

    LCD of Plasma?

    Betaalbaar zijn o.a een Samsung of LG. Of de oudere modellen van Panasonic, Sony of Philips...
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hmm, LCD of Plasma maakt me niet zo veel uit, maar ik weet niet precies wat het beste is voor een formaat van tussen de 46-50". :9

    Die Samsung pn50a450 ziet er wel goed uit trouwens. Maar ik ga binnenkort maar gewoon eens in de winkel kijken voor wat tv's.
     
  18. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor een formaat groter dan 37'' zou ik een plasma tv pakken.
    Zoiezo is een plasma beter in zwartwaardes, responcetijd, kleur.
    Vooral voor films, tv, gamen is plasma superieur
     
  19. franssen00

    franssen00 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe ik een software upgrade kan doen voor mijn tv philips 37PFL7662D/12
     
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou de maximale res. die via de SCART is door te geven? 576p of gewoon 480p?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina