1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie thread [Deel 18]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    He ik heb een paar vraagjes,

    Ik zit al een tijdje te zoeken naar een mooie lcd tv, en sinds een paar weken ben ik wel weg van de LE37M86/87 van samsung... voor 800 euro... maar nu is er net die nieuwe serie in de winkel, en toen zag ik de LE37A552, voor 900 euro.. Dus mijn vraag is, welke raden jullie mij aan, of hebben jullie een goedkoper alternatief... ( wil wel graag 37 inch omdat ik rond de 2,5 - 3 meter van de tv afzit )

    Heb ik nog een vraag, ik heb een 'oude xbox' dus zonder hdmi uitgang... is het mogelijk dat ik mijn xbox 360 kan omruilen voor 1 met wél een HDMI uitgang? of kan ik bijvoorbeeld mijn hard disk erafhalen, en dan me xbox omruilen met een vriend?
    Hoor het graag, bedankt vast
     
  2. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar aanleiding hiervan zonet ook even Ice Age (gewone DVD via Xbox 360) gekeken. Jezus wat een beeld :thumbs:
    Maar hoe maak jij zo mooi die foto's?
    Ik neem aan zonder flitser, gordijnen dicht.. ofzo?

    Edit: Ander vraagje..
    Heeft iemand hier Digitale TV van @Home? Zo ja: Hoelang had je al die previews (van Film1 etc)... Ik heb ze geloof ik maar 2 of 3 weken gehad, terwijl ik dcaht dat ik ze 2 maanden zou krijgen!
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2008
  3. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    ik had ze zelf ook maar 3 weken terwijl we bij de andere een half jaar hadden :confused: is dus een groot verschil in.
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb al jaren digitale tv van @Home.

    Als de smartcard geactiveerd wordt kanje 1 á 2 weken kijken naar alle digitale zenders.
    Ziggo (@Home) moet namelijk jouw gegevens nog verwerken in hun systeem.
    --

    Krijg 23 Mei eindelijk mijn Sony FullHD \o/
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Krijg hopelijk komende week mijn UPC Mediabox HDTV binnen!
    Eindelijk ook op m'n kamer digitale tv! :)
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Upscaled de UPC Mediabox net als mijn Samsung HD-decoder ook de normale tv uitzendingen naar 720p en hoger ????
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Geen flauw idee. Beneden hebben we de normale Mediabox en die heb ik wel 's aangesloten op m'n HDTV en dat zag er perfect uit. Ik heb express gekozen voor de HD Mediabox omdat ik dan zodra er HD zenders komen (naast NGC en Discovery) meteen die zenders in HD kan bekijken! Het EK en Olympische Spelen worden namelijk ook in HD uitgezonden.
     
  8. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand voor mij tegen een vergoeding een Break-in dics maken op dvd en opsturen? Graag reacties via PM.

    Alvast bedankt:D
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zijn er mensen met een plasma van Samsung en een 360 met HDMI aangesloten? Zo ja....welke settings hebben jullie op de plasma en GTA IV?
    Ik krijg de kleuren en brightness maar niet goed in die game....de ene keer is het te donker en dan weer te licht...ziet er niet mooi uit. Dus als iemand het hier ' optimaal ' heeft, laat me even weten :)
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Of dat nut heeft, moet je zelf gaan bekijken in de winkel. Ff n Blu-ray bekijken daar.

    Met cannot deinterlace filmbased content properly wordt bedoeld dat de Panasonic niet zo heel goed is in het deinterlacen van filmbeelden.

    Heel soms zijn Blu-ray films op 1080i. De i staat voor interlaced. Bij interlaced worden de even beeldlijnen en de oneven beeldlijnen om en om aan de tv geleverd. De tv schuift deze lijnen weer inelkaar en toont ze wel in 1 keer op het scherm. Dat noemt men deinterlacing.

    Wanneer alle beeldlijnen in 1 keer worden geleverd/getoond noemt men dit progressive. Dat is die p die je ziet bij 720p en 1080p
     
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Hoe heb je de settings nu staan dan? Helpt het misschien als je de advanced settings gebruikt van de xbox360?

    Ik speel m op de ps3, mooie beelden. Heel sfeervol.
     
  12. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Na een jaar genoten te hebben van een geweldige plasma HD tv (th42pv70f) stap ik over naar een groter formaat.

    Ik ben erg te spreken over de Panasonic Plasma na eerdere ervaringen met Sony en Samsung Lcd tv's.
    Wil daarom wederom een plasma van 50'' en hij hoeft niet Full HD te zijn.
    Wat is de beste keuze van onderstaande modelen?
    Mischien heeft iemand ervaring ermee?

    LG:

    50PG6000

    Panasonic:

    Th50Px8
    Th50Pz80

    Samsung:

    PN50a550
    Pn50a450
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    In de 360 opties heb ik het al op expanded staan qua reference level.

    De Tv settings zijn

    Picture settings -->

    Mode= Dynamic
    Contrast 65
    brightness 43
    sharpness 60
    colour 58
    tint G50 R50
    colour tone normal

    in GTA IV staat qua brightness en contrast alles bijna omhoog.

    Maar opzich maakt het niet uit welke console versie je speelt..speel je ook op een plasma dan?
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2008
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik speel op n 50 inch panasonic plasma. Ik weet niet veel van Samsung plasma, maar de setting dynamisch is op mn panasonic echt geen gezicht!
    Ik denk dat t daaraan ligt. Dynamisch maakt namelijk lichtere delen nog lichter en donkere stukken nog donkerder. Daarom is t bij jou de ene keer te licht en andere stukken van t spel te donker.

    Heb je bijvoorbeeld n cinema stand? Zet m daar s op en pas hier de rest vd instellingen op aan.

    En mocht je de game-mode van de samsung gebruiken, zet die zeker uit. 99% van de samsung bezitters gebruikt deze niet, omdat t beeld dan te donker wordt.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2008
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hou je hart maar goed vast bij NGC HD ;)
    Zag een paar dagen geleden een Leeuw een Anitlopen opvreten en daar wordt je niet vrolijk van.

    American Chopper op Discovery HD is fantastisch.
    Vooral de kop van Paul sr.
     
  16. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    He ik heb een paar vraagjes,

    Ik zit al een tijdje te zoeken naar een mooie lcd tv, en sinds een paar weken ben ik wel weg van de LE37M86/87 van samsung... voor 800 euro... maar nu is er net die nieuwe serie in de winkel, en toen zag ik de LE37A552, voor 900 euro.. Dus mijn vraag is, welke raden jullie mij aan, of hebben jullie een goedkoper alternatief... ( wil wel graag 37 inch omdat ik rond de 2,5 - 3 meter van de tv afzit )

    Heb ik nog een vraag, ik heb een 'oude xbox' dus zonder hdmi uitgang... is het mogelijk dat ik mijn xbox 360 kan omruilen voor 1 met wél een HDMI uitgang? of kan ik bijvoorbeeld mijn hard disk erafhalen, en dan me xbox omruilen met een vriend?
    Hoor het graag, bedankt vast
     
  17. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Je kan wel je HDD eraf halen en dan de xbox ruilen met een vriend. Dit heeft geen gevolgen voor je Xbox LIVE account of je savegames.

    btw: HDMI is geen vereiste om HD beeld weer te geven.
    Component & VGA will do the job:thumbs:
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Waar wil je de Xbox360 inruilen ???
    Microsoft ruilt geen Xbox360 om want dat is een broodje aap verhaal !!

    Ik krijg mijn FullHD Vrijdag en dan ik van VGA gewoon terug naar Component.
    Dit omdat de Sony wel 1080p kan weergeven via HDMI/Component en niet via VGA (1360x768 ).
    Ga voor HDMI niet speciaal een nieuwe Xbox360 kopen.
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij zit er ook geen waarneembaar verschil tussen component en HDMI op de 360. Tenminste, ik zie geen verschil. :+ HD geluid doet de 360 verder niets mee, dus dat maakt HDMI ook een beetje overbodig.
     
  20. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh okee, ja ik las namelijk dat vga en component samen hdmi beeld weergeeft zeg maar, maar ok.. die component kabel doet dus alles ook prima?

    En mijn vraag over welke tv ik wil.. hebben jullie daar antwoord op?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina