Tsja, erg moeilijk.
Weer wat gelezen en gediscussieerd en nu neig ik weer naar de Panasonic TH42PX80 Die is goedkoper dan de Sony's, heeft veel betere zwartwaardes (hoewel ik ook lees dat de W4000 uitstekend is wat dat betreft, maar die kost wel 400 euro meer) en natuurlijk geen gezeik met backlight bleeding enzo (daar hebben alle LCD's nou eenmaal last van).
Maarja, is wel HD Ready en heeft een kleinere resolutie, waardoor browsen op de PC weleens vervelend kan worden. Maargoed, dat doe ik amper, ik stream alleen vaak films via de PC en daar schijn je het niet te merken.
Dus waarschijnlijk toch de Pana... Nog één keer extra checken in de winkel hoe HD-bronnen (Blu-Ray en games) er uitzien op dat ding, en als dat me bevalt koop ik die.
De Bravia 40D3500 lijkt me een prima tv maar die heeft oudere hardware, is niet echt een topdesign imo, grijstinten en backlight bleeding.
De W4000 is wel een geweldige tv, qua zwartwaardes en kleuren indrukwekkend voor een LCD, maar toch ook het gevaar van backlight bleeding irritaties én enorm duur vergeleken met z'n concurrenten.
Dus ik denk toch dat ik ondanks het HD-Ready label (het verschil blijft nou eenmaal enorm klein) voor de Pana plasma ga.
Laatst bewerkt: 3 aug 2008