Ja joh? De samsung TEN ALLE TIJDEN een contrastratio van 3500:1 !!!! Damn, en de PX80 heeft maar 15.000:1 en de PZ80 zelfs maar 30.000:1
Plasma is gewoon ongeëvenaard qua beeldkwaliteit, kleuren, reactietijd, zwartwaardes, scherpte bij bewegende beelden (voor een betaalbare prijs). Pak een LCD van 900 euro en zet daar de 42PX80 naast. Vertel me dan maar zonder te lachen dat de LCD er beter uitziet
Voor een budget van maximaal 1300 euro en minimaal 37" is plasma gewoon the way to go VIND IK.
De prijs van topkwaliteit LCD's zijn gewoon veel en veel te hoog vergeleken met de beeldkwaliteit van de plasma's die je wel kan krijgen voor rond de 1000 euro. LCD moet allerlei dure technieken toepassen om de beeldkwaliteit van plasma te evenaren en dan kan de prijs niet meer laag blijven.
Het is niet altijd hoe duurder hoe beter trouwens . Ik zal voortaan duidelijker zijn met het feit dat het mijn mening is, terwijl de meeste mensen die plasma's en LCD's naast elkaar hebben gezien die mening wel deelt maargoed, dat terzijde
Laatst bewerkt: 20 mei 2008