Dat jij lcd's geweldig vindt is prima!
Het irriteert mij alleen dat jij het altijd over schermen hebt, die jij zelf nog nooit in het bezit heb gehad.
Ik spreek altijd uit ervaring (ik heb dus n lcd hdtv gehad en nu dus mn plasma). Als ik vertel dat t gamen zo goed is of een film er goed uitziet, dan heb ik dat in mn eigen huis gezien
Jij hebt t altijd over slechte zwartweergave van een plasma (onmogelijk overigens) of verminderde contrasten, terwijl die van n lcd dan hoger blijven. (een lcd heeft een hogere helderheid, waardoor ze in de winkels zo goed uitkomen)
Samsungs A serie die makkelijk mee kan komen met de duurste plasma's en betere OLEDS enz enz enz.
Maar je hebt er geeneen van in je bezit. Je ziet in een winkel s een lcd en een plasma hangen en je weet alles over de beeldkwaliteit te vertellen.
Dat is niet alleen raar, maar zelfs onmogelijk.
Zeg dat dan er gewoon bij zoals: ik zag de Samsung a in een winkel en ik vond het beeld erg goed. Prima, niks mis mee.
Maar begin niet dat de Samsung makkelijk met de duurste plasma's meekunnen, omdat je a: de Samsung niet heb en b: je al helemaal geen dure plasma hebt.
Nogmaals: meningen zijn perfect en over smaak valt niet te twisten. Maar doe niet net alsof je uit ervaring spreek als je dat niet doet.
In n winkel weet je niets over instellingen, aansluitingen, splitters en t licht is thuis heel anders.
:
Klik om te vergroten...