Ik geloof de M86 ofzo, en ja hij is ietsje ouder, maar zou goed zijjn, daarbij heeft de tv wel game-modes, merk er alleen geen drol van, als dat al iets moet uitmaken voor input delay. Er is dan wel iets anders aan het beeld, wat precies weet ik nog niet, mss snellere reactietijd of echt alleen iets met de kleuren marja.
Maar sowieso, als je guitar hero speelt op expert hyperspeed 3 of hoger dan kan je die 50 tot 70 ms vertraging echt niet hebben, en dat calibreren helpt wel wat, maar het speelt nog niet echt lekker.
Hetzelfde trouwens met eigenlijk bijna ieder ander spel, tis bijvoorbeeld ook 'heel' frustrerend bij race spellen, of counteren met DOA.
edit/update: net met VGA kabel geprobeerd, daar kon ik ECHT GEEN guitar hero mee spelen
, kom met calibreren dan ook uit op 79 ms audio 70 video.
edit2: ok moet toegeven, haal net wel nieuw record, mar omg zo irritant dat die noten zo ver onder de lijn aangeslagen worden, alsof ik ze iedere keer mis, erg afleidend -.-, dus gewoon kei scheef... ik neem aan dat de hoop dat dit probleem opgelost kan worden met een HDMI kabel, nu wel weg is.
Klik om te vergroten...