1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 19]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 3 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de tv net gekocht heb zou ik die gewoon terug brengen voor een Samsung 40A656 of Sony 40W4000 deze tv's zijn een behoorlijk stuk better en waarschijnlijk redelijk gelijk geprijsd.

2. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de PS3 aangesloten op de 42PX80. Wat is de beste input die ik kan nemen? Gewoon 1080p en dan de tv maar wat beeld weglaten? Of 720p en de tv wat bij laten verzinnen tot 768 lijnen?

3. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb begrepen dat weghalen altijd makkelijker is dan bijverzinnen

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb hem iig gewoon op 720p staan. Ik neem aan dat je bedoelt 1080i?

5. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik kan ook 1080p kiezen bij de PS3 via HDMI. Op mijn tv staat dan ook Invoer 1080p, maar dan geeft hij gewoon de HD-R resolutie weer en laat de tv wat dingen weg.

6. Bavihoane

Bavihoane Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    heeft iemand hier toevallig ook een andwoord op. :confused:

7. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Wat kunnen mogelijke oorzaken zijn van tearing wanneer een lcd op een pc is aangesloten? Verkeerde refresh rate maybe!? Is erg storend bij dvd kijken, die maat van me 'teared' zowat zn haar eruit :p Iemand idee voor n oplossing?

8. Muramasa

Muramasa PS4 Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dit probleem met een laptop met Windows Vista aangesloten op een HDTV, ik moest Vista Aero (de grafische schil van Vista) uitschakelen want anders ging hij tearen. Is het bij jou ook Vista?

9. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ja dat klopt, home premium.. En als dat uit stond geen problemen!? Hoe verzin je het haha, zal het ns proberen. In ieder geval bedankt :)

10. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik belandde deze week per ongeluk op een kleine beurs en daar stond een stand van Philips met hun nieuwe toestellen dus ik dacht: ff kijken :)

Er stonden oa 3 toestellen naast elkaar en wel de oude Aurea en daarnaast de nieuwe Aurea. Een behoorlijk mooier uiterlijk, echt weer een stuk mooier geworden.
    Daarnaast stond de nieuwe led lcd en wàt een verschil zeg! Ook de nieuwe Aurea moest t behoorlijk afleggen tegen dit toestel en dan vooral wat betreft zwartweergave. Helaas kon ik niet testen op details in het zwart en ghosting (ik was aan het werk namelijk), maar de kleuren waren erg mooi.

Er zal, denk ik, nog wel een aurea uitkomen met led backlight.

11. Achillias

Achillias Guest

Ik sta op het punt om mijn oude Samsung 26 inch S81 te verkopen en een nieuwe toestel te halen ook weer van dezelfde afmeting.

Wat raden jullie mij aan? Wel moet de inkijkhoek minimaal 170 graden zijn.

12. remcop

remcop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

Ik heb de tv (Panasonic TH-42PZ8 full HD plasma) inmiddels binnen echt een topscherm :thumbs: Heb mn xbox 360 en PS3 via de HDMI aansluitingen aangesloten en de PS3 en 360 op 1080p gezet en dat ziet er zeer mooi uit op zo'n groot scherm.kan iedereen deze plasma aanbevelen want voor een prijs van net iets onder de 1000 euro is dit een prima koop.

Nog even een klein vraagje want ik las de pagina's hiervoor allerlei verhalen over 1080i en 1080p en wel of geen full hd.Met deze tv van mij is het gewoon het best om de consoles via HDMI kabels aan te sluiten en de consoles dan op 1080p in te stellen toch :{ ?? Wil het gewoon ff zeker weten ..

13. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    ja je moet gewoon voor de 1080p gaan dat is beter als 1080i

14. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66

Ik geef je ff een link waarbij de reviews van enkele hdtv's ook de inputlag wordt vermeld. Al denk ik toch dat bij jou de oorzaak ergens anders ligt, want het is niet normaal dat je er last van hebt en al helemaal niet bij bijvoorbeeld racegames.
    Heb je al een andere controller geprobeerd?

http://www.hdtvtest.co.uk/news/sony-kdl40v4000-review-20080822127.htm
    (kijk onderaan benchmark testresult; verder wordt de Samsung F96 als referentie genomen, maar ik kan ff niet vinden hoeveel die had. Zo hebben we er nog niet veel aan)
    http://www.hdtvtest.co.uk/Pioneer-PDP-LX5090/Calibration.htm

http://www.hdtvtest.co.uk/news/samsung-le32a656-review-20080813125.htm

http://www.hdtvtest.co.uk/news/panasonic-th42pz80b-review-20080514109.htm

http://www.hdtvtest.co.uk/Panasonic-TH42PZ85B/Calibration/

15. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij normale games merk je het niet echt overdreven nee, maar bij games als Guitar Hero en dat soort games is het van belang om op de miliseconde nauwkeurig op een knop te drukken. Als dit dan niet lukt is het erg onhandig.

Een vriend van me heeft ook GH3 en ik ook, ik heb bij hem een keer GH3 gedaan maar ging meteen af op een nummer op hard. Toen elke keer iets eerder aangeslagen dan dat er op het scherm een noot kwam en toen ging het een stuk beter. Je merkt het zeker weten wel, alleen het is net wat je gewend bent denk ik ook.

16. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Precies! Maar als iemand klaagt dat bij een racegame de auto te laat instuurt, is er volgens mij iets anders aan de hand.

(moet guitar hero nog aanschaffen, twijfel om te wachten op de drumkit)

17. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
  18. dmxniek

dmxniek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil dus een hdtv halen heb er al 1 op het oog. nu is mij verteld dat ik er ook een HDMI kabel bij moet halen. nu las ik op internet dat deze alleen gaat werken op de 'nieuwe' xbox360 mijne is denk ik 2 jaar oud valt mijne daar nog onder zo nee wat voor kabel moet ik dan wel hebben?

19. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een 'oude' 360 hebt, zit er inderdaad geen HDMI aansluiting op, maar dit kan je natuurlijk makkelijk controleren door even op de achterkant van je 360 te kijken naar de aansluitingen.

Aangezien hij 2 jaar oud is denk ik niet dat er een HDMI aansluiting op zit, dus heb je een component kabel of VGA kabel nodig om in HD te kunnen spelen. De component kabel wordt standaard geleverd bij de Xbox 360 Premium, ook bij de generatie die jij hebt.

Laatst bewerkt: 22 sep 2008
  20. Muramasa

Muramasa PS4 Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik, maar dan de grotere versie (37 inch ipv 32). Superstrak gamebeeld en bevalt uitstekend verder (let wel: heeft geen optische uitgang mocht je die nodig hebben). Mooie kleuren en genoeg aansluitmogelijkheden voor randapparatuur verder.

Een uitstekende tv voor de prijs-kwaliteit verhouding mijns inziens. Mocht je meer vragen hebben, PM me maar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina