Als je ook weet hoeveel je in totaal kwijt bent voor die pc en ik voor mijn console, dan ben ik helemaal niet ontevreden to be honest
Het blijft een eeuwige discussie en ik ben blij voor je dat LCD jou ding is, ik ben ook blij voor mij dat plasma het mijne is, omdat het voor mij mooier beeld geeft. Ik heb na de eerste 50/100 uur geen enkele keer meer fosfor trails gezien, die jij blijkbaar wel ziet.
En nee, het is niet zo dat ik ze niet WIL zien, want als ik ze wel had gezien had ik de tv meteen retour gedaan en een LCD gekocht
Ik heb een grotere hekel aan blurry beeld of inputlag nadat de beeldverbeteraars aanstaan dan de fosfor trails waar ik niks van merk (en verder ook niemand die ik ken die een plasma heeft maargoed, sommige mensen zijn er blijkbaar echt gevoelig voor). Dan nog vind ik het details in de donkere gedeeltes bij plasma's erg overtuigend en de kleuren veel minder geforceerd dan bij een LCD. Het ziet er voor mij een stuk kunstmatiger uit dan het beeld van een plasma. Voor jou bljikbaar niet, voor mij wel.
En btw, die iBook is uiteraard niet gehaald om te gamen, maar zoiets had je zelf ook wel al gesnapt denk ik.
Klik om te vergroten...