Inderdaad, Pioneer zorgt er heus wel voor dat er aan hun bijzondere kwaliteitseisen wordt voldaan. De hele aansturing en electronica maken ze gewoon zelf.
Hopelijk komt er nog iets moois uit hun samenwerking waarvan Panasonic ook kan profiteren.
Overigens niets nieuws hoor. Er zijn volgens mij maar een handvol merken die panelen produceren en iedereen levert aan elkaar. Volgens mij heeft Sony de panelen van oa Sharp en Samsung.
Ze hebben net een naamswijziging gedaan volgens mij en heten nu dus Panasonic en geen Matsushita meer.
Hmm, vreemd.
Dat scherm accepteert zeker geen 1080p?
Staat je beeldverhouding wel goed? 16-9 bijvoorbeeld.
De "alleen scannen" optie is alleen voor de hdmi en die moet je niet aanzetten.
Ik ben aan het kijken of het scherm 720p accepteert over componenten, wat doet die bij 1080i? Ik kan echt nergens in de handleiding een ondersteuning voor 720p vinden, 1080i wordt wèl genoemd. Het lijkt er ook op dat het scherm t niet accepteert over hdmi, dus het probleem dat je xbox deze niet heeft maakt niet uit.
Ik zie dat het een 1680 x 1050 scherm is. Het zou mooi zijn als je een hd vga kabel zou hebben want volgens mij wordt deze resolutie sinds de laatste update van de xbox ondersteund.
Nogmaals: het lijkt erop dat je scherm alleen 1080i ondersteund als hd signaal, maar wel de 1680x1050 over vga. Ik denk dat een hd vga kabel van de xbox voor jou de oplossing is, mocht 1080i t niet doen of als je het niet mooi genoeg vindt.
Laatst bewerkt: 4 jan 2009