Triest dat ik erop inga, maargoed, heb wat gedronken dus moet toch even zeggen wat ik kwijt wil!
Jij komt met de specs opzetten van een LCD-LED, met een reactiesnelheid van 4ms op die LCD tv. Ik geef aan dat plasma een reactiesnelheid heeft van 0,001 ms en dan begin ik erover te zeiken? Denk je serieus dat Dynamisch goed is voor het beeld op jou tv? Dat geeft imho alleen al aan dat je totaal niet weet wat het inhoudt en waar je over praat.
Echt super trouwens, dat jij LCD LED zo geweldig vindt. Het is jou geld, dus gewoon die tv kopen. Ik hou het bij plasma als je het niet erg vindt \o/. ik ben een liefhebber van die 0,001 ms, totaal geen inputlag, uitstekende inkijkhoek, natuurlijke kleuren (geen lampen erachter, dat vind ik persoonlijk geen mooi beeld) en goede details in het zwart. Dus vandaar dat ik voor plasma ga.
Niet mee eens? Really couldn't care less, it's my money.
Je kant het ontkennen of bekennen. Maar scherper beeld dan 1080 horizontale beeldlijnen motion resolution bestaat er niet. Meer dan die 1080 beeldlijnen bestaat er niet. Laat dat nou net bij de plasma's van Panasonic en Pioneer het geval zijn. 1080 motion res.
Laatst bewerkt: 19 jan 2009