1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 21]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 4 jan 2009.

?

Op welke tv kijk je tv/film/games op ?

  1. HDready

    53,8%
  2. HDready 1080p (FullHD)

    29,7%
  3. Monitor

    10,3%
  4. CRT (Beeldbuis)

    12,8%
  5. Beamer

    4,4%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat zijn luie pixels.
    Had dat probleem ook bij mijn R71B , heb hem zonder problemen kunnen omruilen bij de MM.
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    En als ik het goed heb kan ik die proberen werkend te krijgen met een pixel exerciser? Ga ik me even over inlezen en proberen dan, bedankt :)

    Had het trouwens al gelijk de 1e keer dat ik hem aanzette, viel me dan ook gelijk op |:-
     
  3. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Het risico dat je dode pixels hebt is nou eenmaal groter bij budget-series. Maar, je moet je gewoon even contact opnemen met de plaats waar je hem hebt gekocht en meteen omruilen.

    Niks geen pixel exerciser of wat dan ook. Zometeen werkt het, maar komt het terug. Dan heb je misschien geen garantie meer ;)
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kassa, de Verlenging - Maandag 2 Februari 19.25 uur ;)
     
  5. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Goede tip.
    Het gebeurt inderdaad op zo een manier, jammer dat Media Markt de klanten zo bedondert, dan liever een winkel als Scheer & Foppen denk ik dan die ook zo een actie heeft maar dan wel dat ruim een week houdt EN de prijzen tussentijds niet heeft verhoogd (dagelijks langs de winkel gelopen). En ja, de prijzen waren daar al hoger dan bij de Media Markt maar veel scheelt het niet (helemaal niet als ze zelf beweren de goedkoopste te zijn en recht tegenover de Media Markt zitten).

    Wat het funest is van dat soort acties vaak is dat vaak de nieuwste modellen uitgezonderd zijn maar dat je dat dan weer in de winkel bij de modellen ziet staan, erg flauw.
     
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ja, maar ik moet wèl zeggen dat ze soms èrg scherpe aanbiedingen hebben bij de MM. De tv die ik bij hun heb gekocht was €200 goedkoper dan bij anderen en was zo goed als gelijk met de goedkoopste internetprijs.

    En t is een goede winkel om veel en de nieuwste modellen te bekijken. De kennis van t personeel is soms nogal matig, maar gelukkig zijn er tweakers die je kunnen helpen ;)

    Gelukkig gaat er in mijn stad ook zo'n mm komen.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2009
  7. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gemakkelijk inderdaad om lekker rond te lopen en wat te neuzen. Mijn tv (42PX80) was daar 1200 euro en ze wilden er niks afdoen, ook al namen we er 2. Dan werd er een korting van 50 euro per tv gegeven.

    Bij de BCC gingen ze naar 930 euro per tv, omdat dit bij een andere fysieke winkel ook de prijs was en dit dus hun beleid was. Dit was bij de MM ook zo (soortgelijk beleid), alleen de verkoper wilde er niet eens moeite voor doen. Bij de BCC konden we gewoon lekker onderhandelen, gezellig ouwehoeren met de verkoper en ging hij overleggen met de manager wat hij voor ons kon betekenen.

    Natuurlijk scheelt dit enigszins per filiaal, maar ik voel me gewoon meer op me gemak bij de BCC. De MM is echt een KOPEN KOPEN KOPEN winkel, weinig sfeer en echt puur verkoopgericht. Als de prijzen dan erg gunstig waren had me dit niet geboeid, maar de prijzen zijn over het algemeen net zo hoog of zelfs hoger dan bij de BCC, Micro Elektro e.d.. (uitzonderingen daargelaten natuurlijk ;))
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Met Media Markt ben ik al tijdje klaar. Het afgelopen jaar heb ik daar nu al een aantal keer meegemaakt dat ze niet van plan waren om iets aan de prijs te doen, omdat het product in een andere (goedkopere) winkel volgens hun grijze import zou zijn. Ondanks een afdruk van de FAQ van die winkel waarin duidelijk staat omschreven dat het -tenzij anders aangegeven- allemaal Nederlandse producten zijn met een Nederlandse garantie..... Dozenschuivers =(
     
  9. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    de bcc, is ook gwn koopgericht, alleen komt er af en toe iemand die je zogenaamd helpt. terwijl ze er helemaal niks van af weten.

    strondverkopers daar.

    en als ik iets goedkoop wil halen, doe ik het wel op internet.

    scheelt veel geld.
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Snap helemaal niets van het prijzen-beleid van de MM.

    Gisteren was ik bij de MM en wilde GH3 + 2 gitaren kopen , prijs volgens de site en folder was € 66.
    Maar volgens het prijskaartje op de doos koste de game € 88 :confused:
    Volgens de "verkoper" was de prijs op de doos goed en wilde de prijs op de site niet controlleren.

    Koop eigenlijk alleen nog dvd's en inkt bij de MM.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.084
    MM is gewoon een klotewinkel, hebben ze iets in de aanbieding, blijkt dat er maar 3 exemplaren van dat product zijn.. Daar rijd je dan een uur voor =(
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het komt heel vaak voor dat ze hele niets binnen hebben gekregen.

    Op de site van de MM maken ze reclame voor de T-Mobile G1.
    Gisteren avond even naar de MM en wat blijkt geen G1.
    De "verkopers" waren drukker met elkaar en met de klanten.

    Een vrouw zocht voor haar kinderen een Eyetoy voor de PS2 , ze heeft iemand van de computerafdeling moeten trekken omdat niemand haar wilde helpen.
    Ze zijn hier bij de MM voor de zoveelste keer bezig met het herinrichten van de winkel , wordt er knettergek van.
     
  13. confz

    confz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm raar. Ik word zelf bij de MM altijd prima geholpen en m'n TV scheelde daar 50 euro met op het internet (redcoon)
     
  14. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    gebruik hier gwoon vga, mijn media center pc met 9400gt ziet de tv gewoon prima en vista zet de resolutie op 1920x1080. dus full hd. op een sammie le40a557
    speelt perfect alle 1080p full hd bluray rips af :)
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hier bij de MM lopen ook een paar zeer goede gasten rond , maar over het algemeen zijn verkopers een stel nietsnutten.
    Weten nooit iets en als ze wel wat weten dan kramen ze ze de grootste onzin uit.

    Een verkoper op de game-afdeling moet op de hoogte zijn van de verschillende consolen.
    Ik had er laatst één die niet wist wat het verschil was tussen een Falcon en Jasper of de verschillen in versie's van de PS3.

    Een gezin vroeg een tijdje geleden naar de beste console en de verkoper liep meteen naar de Wii.
    Over de PS3 en Xbox360 was die lul veelste negatief , vraag me af of dat gezin nog steeds plezier heeft van hun aankoop.
     
  16. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    tja ik ga alleen naar mm als het goedkoper is. en dan vraag ik zowiezo niet om info van een MM nietsnut. doe zelf wel research online. google sells better :)
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kassa besteede vanavond aandacht aan de 19% BTW actie van de MM.

    Sony KDL-40U4000
    Zaterdag 31-01-2009 : € 777
    Maandag 02-02-2009 : Afgeprijsd van € 949 voor € 797

    Sony BDPS350
    Zaterdag 31-01-2009 : € 249
    Dinsdag 03-02-2009 : € 289

    Ton Wortel, de directeur van Media Markt zegt: “Prijzen verhogen voor een actie is niet toegestaan, hier staat de doodstraf op binnen ons bedrijf.

    Veel mensen hebben na een klacht bij de MM alsnog het artikel tegen de oude prijs kunnen krijgen.
     
  18. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Heb sinds afgelopen vrijdag eindelijk mijn 46" full HD LCD binnen en meteen mijn 360 Premium erop aangesloten via component, kom nu op 1080i. Klopt het dat je via component niet op 1080p kan komen? Heb het hele forum doorgespit maar kan hier eigenlijk niets over vinden.

    Ben overigens al dik tevreden over het beeld, maar misschien kan het nog beter of moet ik dan echt HDMI hebben?
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn Sony Bravia ondersteund zowel via HDMI als Component 1080p.
     
  20. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ja, HDMI is hier veel scherper. Ik had 'm eerst aangesloten op component, omdat ik even geen kabeltje had voor de speakers. Maar toen ik 'm op HDMI had aangesloten zag het er net zo goed uit als op m'n TFT monitor die ik hiervoor gebruikte als scherm. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina