Heb je mijn antwoord op je eerste post niet gelezen? (vorige deel).
Ik kon in de handleiding namelijk nergens vinden dat jouw monitor 720p ondersteunt, zelfs niet over hdmi. Er staat steeds alleen 480i en 1080i vermeld. Jij zegt dat je de xbox op 720p zet, maar wordt dit wel vermeld op het scherm dat dit binnenkomt als input?
Er wordt toch duidelijk vermeld dat de resolutie die geaccepteerd wordt bij componenten en hdmi op 480i en 1080i ligt en dus geen 720p.
Dit staat er namelijk in de handleiding, pagina 45
Alleen scannen - Met deze functie kunt u het volledige beeld zien, zonder dat een gedeelte wegvalt,
bij invoer van een HDMI (480i / 1080i), Component (480i / 1080i) of DTV(480i / 1080i) signaal.
(Alleen scannen wordt alleen gebruikt in HDMI-modus.)
blz 46
Schermmodus’ wordt ondersteund in de modus TV, Ext., Component (480i/1080i) en HDMI
(480i/1080i)
Dus over componenten en hdmi is bij jou 1080i het beste.
De vga pakt waarschijnlijk wèl de native resolutie van je scherm (1680x1050). Ik hoop dat n hd vga kabel van de xbox er wel voor kan zorgen dat je n mooi beeld krijgt. Je kunt de xbox dan precies op die resolutie zetten.
Misschien kan je er eentje lenen om dit te checken.
Nou ben ik geen fan van het beeld van een lcd en ook de blur bij snelle bewegingen zie ik dan erg goed, maar dat je zegt dat het niet echt mooi is bij games zowel op de ps3 alsook op de xbox360 met hdmi verbaast zelf mij. (ik neem aan dat dit je eerste hdtv is). De ps3 en xbox staan op 1080p, dus dan moet het al erg goed zijn zelfs met ietwat verkeerde instellingen.
Wat is er niet mooi aan? De kleuren, niet scherp genoeg bij beweging of iets anders?
Hoe is het kijken naar dvd's en blu-ray?
Misschien staan je beeldinstellingen niet goed? Dynamisch moet die nooit op staan en zet de scherpte bij hd zeer laag.
Overigens roep ik zeker 3 keer per week tegen mensen op forums dat wanneer ze een hdtv willen gaan kopen, dat ze hun ps3/xbox mee moeten nemen, zodat je deze kunt aansluiten en kan gaan gamen en films kijken die je thuis ook gaat kijken. Pas dan weet je hoe het beeld is
Voor jou geldt hetzelfde als bij Loeno, hoe ziet blu-ray eruit etc.
Klik om te vergroten...