Uiteraard wordt ie aangesloten op de onkyo en natuurlijk zullen er foto's komen....maar eerst genieten!
De blu-ray's zien er echt geweldig uit, de kleuren spatten van het scherm, zwart is nu ook zwart(bij mijn vorige tv, een samsung le32r72b was zwart meer grijszwart), wordt nu nog meer meegevoerd in films, the dark knight ziet er bijvoorbeeld echt waanzinnig uit, valt echt niks op aan te merken, zelfs niet van dichtbij, en het is nu allemaal lekker groot, al zal ik daar ook wel snel aan wennen, helaas
...ook mooi: geen last van phosfor trails, heb Sin City een tijdje gechecked, volgens velen DE dvd om phosfor trails trails te ontdekken.
Analoge televisie valt gewoon tegen, maar te doen vanaf mijn zitpositie(circa 2 tot 2 en half meter van het scherm). Ook vindt ik nu dvd's ietswat tegenvallen, gaat in het niets tegenover blu ray's
.
Kan nu eindelijk weer beginnen met films kopen waar ik circa anderhalf jaar geleden meegestopt ben, wegens mankementen aan mijn vorig "HT setje".
Flink blu ray inkopen doen, waarschijnlijk ook "weer" abonneren op de filmvalley, blu ray pakketje nemen.(tijdje terug mee gestopt omdat ik geen dvd's meer wilde ontvangen)
Verder zullen de front-speakers van plek veranderen, lees: een iets grotere soundstage maken.
Tips zijn ook nog welkom: "hoe te overleven in de eerst 200 uur"...heb al de instellingen voor beeldweergave overgenomen van de
42pz80 hdtvtest.co.uk review voor het contrast etc. Kan ik bijvoorbeeld nu een filmpje in zijn geheel kijken welke het 2:35...40...45... formaat heeft, oftewel: een filmpje met zwarte balken zonder dat deze inbranden? Hoe lang een programma kijken met een zenderlogo, zelfde geldt voor het gamen in de eerste 200 uur....en als laatst: Inspeeldvd's/blu ray's waar te koop, liefst NL?
Klik om te vergroten...