Loeno,
Ik heb 2 hdready plasma's van Panasonic en ik kan als ik wil op 1 meter gaan zitten en dan is het nog scherp.
De scherpte bij bewegende beelden is groter bij een plasma.
Je moet niet meteen de Panasonic kopen (ik zou het wel doen, maar ik weet hoe mooi het eruit ziet en ik vind het beeld persoonlijk vele malen mooier dan een full hd lcd inderdaad).
Je zou voor de gein s moeten kijken op mn plasma hoe assassins creed eruit ziet! Als je de leap of faith doet vanaf zo'n uitkijktoren voel je het gewoon in je maag!
Je moet zelf in de winkel testen door er je xbox op aan te sluiten. De winkel waar je de Samsung heb gekocht zal toch ook wel deze Pana's hebben?! Dan wordt het een stuk makkelijker als je net als ik de plasma veel mooier vindt en m dan kunt ruilen.
Zie de uitleg van Loonens.
Test deze tv maar s en vergelijk m s met een full hd lcd van dezelfde prijsklasse/grootte. Zet de xbox op 1080p output en ga op beide tv's gamen.
Verander vooral de beeldinstellingen naar jouw smaak en kijk welke tv het mooiste beeld geeft.
(toen ik dit deed en de full hd lcd testte tegenover de maar hdready plasma die ik eigenlijk niet wilde kopen omdat deze maar hdready was, bleek dat de plasma veel mooier en scherper was met gamen en films. ik dacht wtf???
maar je moet mij niet geloven: test en vergelijk zelf en koop de tv die jij het mooiste beeld vindt geven)
Laatst bewerkt: 9 jan 2009