1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 21]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 4 jan 2009.

?

Op welke tv kijk je tv/film/games op ?

1. HDready

53,8%
  2. HDready 1080p (FullHD)

29,7%
  3. Monitor

10,3%
  4. CRT (Beeldbuis)

12,8%
  5. Beamer

4,4%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien bij de nieuwe modellen maar bij mijn oude R71B heet die Hotel-mode.
    Kan uit- en inschakelen via de MENU-knop of via het servicemenu.

2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Bij de PV en de PX zit deze knop achter het klepje wat aan de voorkant van de tv zit.
    Je moet namelijk de tv ook nog kunnen bedienen als je afstandsbediening het niet meer doet.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ok gevonden! Echter zie ik dan 'age' staan, maar weet niet hoe ik daar moet komen...

4. Mitch0Neil

Mitch0Neil World Domination

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een nieuwe tv kopen, maar twijfel nog tussen de beeldgrootte.
    Ik zit op ca. 1.90 meter afstand van de plaats waar nu de tv staat (slaapkamer), hoeveel inch raden jullie aan. Ik speel vooral games (soms splits screen) en gewoon tv/films. Ik wil morgen naar de MM gaan, maar hoe kan je er voor zorgen dat je een werkelijk beeld krijg zonder hun instellingen...? Want ik heb gehoord dat ze nog wel is wat rotzooien met de instellingen..

Alvast bedankt!

5. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heeft iemand hier ervaring met de Samsung PS50A756 of de PS50B650.

de 650 is nieuwe wil dit in dit geval ook zeggen beter?

zit heeeel erg te twijfelen de A656 of de A756 en nu weer de B650.

iemand enig idee, nergens is ie te zien in de winkel:mad::mad:

6. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heb de PS50B550 in de winkel staan. Erg mooi scherm voor het geld! Anders een nieuwe 50G10 van panasonic met neoPDP techniek een optie?

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon de 50G10 halen probleem opgelost. Er is toch geen beter scherm van Samsung te krijgen....(lees niet eens iets wat in de buurt komt).

8. Mitch0Neil

Mitch0Neil World Domination

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met de Philips 560? Zowel de 3d als de 4?

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mijn ouders hebben sinds afgelopen vrijdag de 37PFL5603. Hele mooie tv! Ze (en ik ook) zijn er enorm tevreden over.
    Enorm verschil met mijn eigen Samsung LE32S81B.

Xbox360 aangesloten via component.

Laatst bewerkt: 28 apr 2009
  10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    6111 gamerscore maar :eek:

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja. Dus?
    Ik game voor m'n lol, niet voor de achievements.

12. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heb vanaag de samsung PS50B650 besteld bij REDCOON.NL.

je hebt al eerder gezegd dat ik gewoon voor de pana moet gaan, maar vind hem er gewoon weg niet mooi uitzien, en weet wel da thet om het beeld gaat, maar vind het te simpel van je dat je zegt dat hij zowiezo niet beter is dan jou pana.

het is namelijk een nieuw scherm die waarschijnlijk nog niemand in de winkel heeft gezien.

heb hem voor 1300,- mocht hij niet goed bevallen heb ik nog steeds 14 dagen om hem te ruilen voor de 50G10 toch?

iig, ik zal hier mjn ervaringen en wat foto's posten van de PS50B650 zodra ik hem heb!

Groeten BekSide

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hey zoalng hij er maar goed uitziet als hij uit staat \o/

14. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dat vind ik nou flauw da je nou zegt, want je mening is nergens op gebasseerd behalve op je fanboy pana gedoe.
    het is een nieuw scherm waarschijnlijk heb je hem nog niet eens op een foto gezien.... dus onderbouw je mening met argumenten

hier een link:
    http://www.samsung.com/at/consumer/...sion&subtype=plasmatv&model_cd=PS50B650S1WXXC

trouwens, ook nog wel lichtelijk ironisch^^ er staat een testje bij waar samsung beter uit komt dan de pana in dit geval:D

maja mijn duits is heel slecht dus kan het hier niet uitleggen, en het is op de samsung site dus ze zullen ook wel een lichte voorkeur voor de samsung hebben verwacht ik zo!

maar zeker even kijken!

en dan hoop ik dat je dalijk met een goed onderbouwde mening komt waarom de pana beter zou zijn dan de sama

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee dat was gericht op het feit dat jij hier ons om hulp vraagt maar daarna aangeeft dat je een keuze hebt gemaakt omdat het design er beter uit ziet. Daar kunnen we jou natuurlijk niet mee helpen.

Fanboy kan ik het niet noemen al kan het zo overkomen. Voordat ik zelf een Pana had twijfelde ik ook. Heb toen 100en TV's bekijken en daarna kan ik mijn mening alleen nog maar realistisch is.

Iig veel plezier met je TV :)

Edit
    Had je verwacht dat op de samsung site zou staan de de Pana beter zou zijn?

Laatst bewerkt: 28 apr 2009
  16. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heb je gelijk in,
    ik vraag mensen hier inderdaad om hulp, maar aan een antwoord als ''koop gewoon een pana want geen samsung is beter'' daar schiet ik natuurlijk niks mee op.

iig ik ga het eens bekijken er staat nog geen revieuw over de betreffende tv, omdat hij nieuw is, en hij klinkt en ziet er veel belovend uit.

bijvoorbeeld de 600hz subfield motion, http://tvlampsnbulbs.com/2009/03/what-does-600hz-subfield-motion-mean/

naja wat heb ik te verliezen? heb hem besteld als hij goed bevalt dan blijft hij lekker hangen, wanneer ik denk dat het beeld dusdanig minder is dan een pana 50g10 ga ik alsnog daarvoor binnen 14 dagen!

prima toch!

iig zal ik hier een stel foto's plaatsen en mijn bevindingen!

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik had sowieso eerst wat reviews afgewacht. Die 600hz subfield motion heeft de G10 ook al is het niks speciaals.

18. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2

tja als iedereen een revieuw afwacht dan worden er nog weinig tv's verkocht;)

ik zal voor jullie een revieuw schrijven! voor zover dit mogelijk is voor mij;)

al is het een stront tv! is ie weer net zo snel terug gestuurd dus helemaal prima!

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan weet je wel wat je koopt ;) En TV's worden wel verkocht alleen misschien iets later, maar het is best veel geld.

20. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hmm, hoop dat het goed gaat met redcoon.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina