1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 22]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 1 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schizo007nl

    Schizo007nl Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Over smaak valt niet te twisten.. de ene kiest liever een Samsung en de andere liever een Panasonic.. heel goed.. zo hou je gezonde concurrentie in stand op de tv-markt! ;)

    Makkelijkste systeem voor Philips is een Vogels VFW40, dit is een systeem dat bestaat uit twee verticale balken (die komen aan de tv) en een horizontale balk en die komt aan de muur. Dan is het een kwestie van hangen en klaar ben je! ;)

    Prijs ligt geloof ik rond de 50-60 euro! ;)

    Edit: sorry je zocht een kantelbare:

    http://www.vogels.com/web/Thuis/Pro...ofpage=81807&equipid=2161&size=32&prodtype=19
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2009
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb je hier al gekeken ??
    http://www.muurbeugel.nl/
     
  3. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Weet het niet precies.. Heb zelf alleen nog WMV gezien, en vind de kwaliteit eigenlijk vrij matig. Zal eens een keer een MKV downloaden.
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Na bijna 1 week werkt het iTV gebeuren bij Ziggo niet steeds niet.
    Snap waarom het zolang moet duren om een abonnement te activeren.

    De Cisco heeft een interne modem en staat 24/7 in verbinding met de server van Ziggo.
    Activeren kan dus snel en simpel met de decoder zelf.

    Ik moet online (site ziggo) mijn gegevens invoeren en dan wordt het binnen 48 uur door een medewerker handmatig in het systeem verwerkt.
    Na >144 uur werkt iTV nog steeds niet.

    --
    Lees in de verschillende forums natuurlijk weer veel nagatieve "ervaringen " over de Cicso.
    Moest de beeldinstellingen van mijn Bravia wel veranderen omdat met de zelfde instellinegn (H360R) het beeld van de Cisco toch minder is.
    Gebruik voor de Cisco de zelfde instellingen als van de PS3 , de beeldkwaliteit is nu net zo mooi als met de H360R.

    1 nadeel heb ik wel gevonden.
    Er is een kleine vertraging tussen het indrukken van de afstandbediening en het reageren van de Cisco.
    Hoop dat dit nog kan worden opgelost door een firmware update.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De 5050c heeft een hele lage hoek voor de IR van de afstandsbediening. Als je er te schuin voor zit reageerd hij niet. Terwijl je met de afstands bediening van de TV de andere kant op kunt richten :)
     
  6. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Melbuuln

    Wat houdt dat Interactive TV nou eigenlijk in? Dat je programma's kan kijken hoelaat jezelf wil ofzo?
     
  7. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
  8. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Wij hebben vandaag de Samsung LE26B450 gekocht. Leuk tv'tje, mijn moeder wou niet zo'n grote jammer genoeg. Maarja, deze is ook leuk.
    We hebben nu analoog signaal, je moet er niet te dicht op zitten heb ik al wel gemerkt:9 Zou UPC digitaal het beeld echt verbeteren of is het vooral om de extra zenders te doen? We waren zowiezo wel van plan om binnekort over te stappen naar UPC digitaal.

    Owja, zijn er nog tips voor de beeldinstellingen? Hij staat op standaard, nog tips voor wat dingetjes die ik zowiezo moet veranderen?? Ik hoef hier niet een heel uitgebreid verslag van wat iemand op zijn tv heeft hoor, gewoon wat standaard dingetjes is goed genoeg.

    Zelf ben ik aan het kijken voor een 40". Daarboven is me toch echt te groot voor op mijn kamer(tje) Ik ben er nog niet uit welke. Waarschijnlijk wel een Samsung of een Sony.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Digitale TV is sowieso aan te raden voor een HDTV.
     
  10. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Interactieve tv van KPN of Digitale Televisie van Ziggo?

    Ik zit op dit moment nog te twijfelen of ik nu Interactieve tv van kpn moet nemen of digitale televisie van Ziggo, kan iemand mij overhalen welke ik moet doen?
    Interactieve Tv van kpn is nog niet beschikbaar, waar kan je zien wanneer dat beschikbaar word? Heeft iemand ervaring met Digitenne van kpn want dat komt dan op de andere televisies?

    Groetjes Michel
     
  11. Schizo007nl

    Schizo007nl Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Digitenne is redelijk, je moet een goed signaal hebben wil je fatsoenlijk tv kunnen kijken en tevens garanderen ze standaard een goede beeldkwaliteit tot 82cm beeld.. dus wil je een grotere tv.. dan kun je contact opnemen met KPN en kunnen ze een buitenantenne sturen zodat je signaal goed blijft!

    Ziggo is op zich een prima tv-provider waarvoor je een decoder (of CAM-module) moet gebruiken om digitale tv te ontvangen.. het zenderaanbod van Ziggo is groter, maar het abbonement kost wel meer!
     
  12. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook ervaring met interactieve tv, want dat krijg ik dan zeg maar op mijn kamer, en op de andere tv's krigjen we dan digitenne (3tv's). Van de decoder wist ik het al van ziggo;)
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Interactieve tv van KPN ??

    iTV van KPN werkt net ze als iTV van Tele2 via een utp-kabel.
    Je moet een utp-kabel trekken van router (Experia) naar iTV decoder.

    Nu de volgende vraag !!
    Wat gebeurt er met het beeldkwaliteit als je stevig aan het downloaden bent ??
     
  14. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft me jaren gekost, maar nu is het zover: ik heb een lcd tv besteld: volgende week vrijdag krijg ik een Samsung LE32A552 binnen (besteld bij Wehkamp.nl, don't ask).. leuke prijs (450 euro). hij gaat op mijn kamer (van krap 8m2, grinnik) staan en ik zit er ong 2,20m vanaf..

    ik kan niet wachten :D 8)
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    552 goede keuze!
     
  16. Schizo007nl

    Schizo007nl Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke TV hoor, is inderdaad niet zo duur meer.. i.v.m. nieuwe Samsung lijn. Geniet ervan zou ik zeggen! ;)
     
  17. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat word zeker mega slecht of niet?
     
  18. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat lijkt me niet, ik kan me voorstellen dat je wanneer je ITV van kpn hebt je extra bandbreedte krijgt toegewezen, die gereserveerd wordt voor je TV.Tenminste dat zou de meest logische oplossing zijn, of ze het ook echt doen is maar de vraag..
     
  19. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel een abbonement van minimaal 8 mb hebben dus ik denk eigenlijk niet dat ze het doen, maar ik zal eens contact opnemen met kpn en vragen wat ze doen.:)
     
  20. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dan zou ik er inderdaad niet op rekenen.. Dus als je veel download lijkt het me geen aanrader.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina