De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 22]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 1 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Kijk maar uit als je een tv koopt bij Redcoon. Zij doen aan paralelle import en dan heb je wel 2 jaar garantie, maar niet aan huis!
    Je moet de tv dan opsturen als er een defect is, terwijl die bij mij zo mogelijk thuis wordt gerepareerd.
     
  2. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    ja klopt, ach naja mocht dit het geval zijn... in principe bespaar ik zon 800 euro op de tv door hem bij online winkel te kopen dus dan kan ik het nog een keer riskeren om er 1 aan te schaffen!

    maar heb je gelijk in!
     
  3. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Een maatje groter is wel goedkoper daar bij redcoon. Bij plasmadiscounter is ie niet op voorraad. Toch maar daar bestellen dan of echt niet doen?
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Als het zóveel scheelt, dan moet ik Maurice de Hond quoten: ik zeg doen! ;)
     
  5. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Toch maar bij plasmadiscounter bestelt, de Samsung LE37B650 voor €750,-. Ik wou eerst de 40" maar dat vonden mijn ouders weer te groot:+ Nouja, misschien hebben ze ook wel gelijk, helemaal als ik straks op een studentenkamer zit (woon nu nog thuis). 37" is ook leuk:)

    Hij is niet op voorraad maar ik kon deze wel bestellen terwijl dit bij andere tv's die niet op voorraad zijn niet kan. Benieuwd hoelang het duurt voordat ik hem heb.
     
  6. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    gewoon die verkopertjes helemaal gek chatten @ de chat functie!

    ja ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen met Redcoon.nl.

    over die blu ray speler zelfs nog een tegoedbon van 10 euro gekregen en mag nu gewoon een andere bestellen zodat ik hem morgen in huis heb en krijg van andere mijn centen terug!

    prima geregeld!

    veel plezier en succes met je tv:D
     
  7. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Jee zojuist vanmiddag gebeld door goedkopen.nl donderdag komen ze mijn p42v10 afleveren!! Dat is binnen 2 werkdagen.. toppie!!! Nou nog hopen dat ze zich aan hun woord houden!!
     
  8. halo3master3

    halo3master3 If it moves kill it

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Inderdaad, maar ze zijn in dat artikel wel erg positief! "De consument heeft de keuze uit meerdere hdmi-kabels" etc. terwijl dat juist een hele slechte zaak is!

    Nu krijg je weer verwarring en het gezeur van winkeliers dat je echt een Monster kabel moet hebben.

    De specs met audio return en ethernet zijn mooi, maar dan moeten al je apparaten dit ondersteunen. Ik doe het zeker niet.
     
  10. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Aah, mijn bestelling is al verzonden, sneller dan verwacht. Ben morgen/overmorgen niet eens thuis. Mogen mijn ouders 'm mooi in ontvangst nemen:9

    Nu nog ff sparen (lees: loon ontvangen) voor de Z-5500 en een blu-ray. Waarschijnlijk de Sony BDP-S350 omdat daar een audio-delay opzit.

    Nog zaken waar ik speciaal op moet letten bij ontvangst of niet?
     
  11. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    mmh moet dit dan ook de ethernet-kabel gaan vervangen? Kan me namelijk niet voorstellen dat je tussen een BluRay speler en een TV een netwerk nodig hebt...

    Edit:
    zijn hier al videofragmenten van, zo ja waar kan ik die downloaden?
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  12. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    3 weken geleden de panasonic TX-L37G10 bij plasmadiscounter besteld. Had hem binnen 2 dagen in huis.

    erg tevreden over het toestel. Response tijd is goed. Full hd materiaal ziet er top uit.
    digitale tv ziet er mooi uit. DVD's zien er prachtig uit. xbox 360 ziet er top uit.

    enige nadeel is dat de VGA-aansluiting maar tot 720P gaat. Ik had voorheen via vgacable de 360 op mn pc-monitor aangesloten. Aangezien ik een corexbox (geen hdmi)had dus alsnog een component cable moeten aanschaffen.

    37 inch is trouwens een goed formaat hoor. ik zou mezelf niet blind staren op minimaal 40inch.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Had hetzelfde probleem en had daarom maar een elite gekocht...
     
  14. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Huh, ondersteunt VGA geen 1080p? En component dan?
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wie bezorgd de tv ??

    Ik had DHL al voor 8.00 uur aan de deur staan , de man had geen zin om de halve dag met een 40" rond te moeten rijden.
     
  16. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij wordt door TNT Post bezorgd;)
    Als ie voor 15:30 wordt bezorgd kan ik 'm nog in ontvangst nemen:thumbs:
     
  17. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    die tv ondersteund het niet via VGA.


    heb nu component en dat gaat om 1080I.
    Is niet zo'n ramp omdat de meeste spellen toch in 720P worden uitgevoerd en dan upgescaled.

    speel wel 1080P materiaal via HDMI vanaf mn pc. Ziet er prachtig uit.
     
  18. A1gp

    A1gp Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    hdmi switch

    Ik zit met een luxeprobleem, ik heb een xbox360 1 hdmi kabel, blue ray speler 2 hdmi kabels, home cinema set met hdmi en upscaling 3 hdmi kabels en een ps3 komt er nog aan dus 4 hdmi kabels nu heeft mijn lcd helaas nog maar 1 hdmi ingang. Nu verwacht ik natuurlijk al de reactie met dan koop je toch een nieuwe lcd maar nee ik wil deze houden omdat hij perfect past in het interieur van de kamer. Dus nu is mijn vraag weet iemand een goede hdmi switch die vier kabels ondersteund en die qua prijs rond de 100 euro ligt, goedkoper mag natuurlijk ook.

    alvast bedankt.:thumbs:
     
  19. Schizo007nl

    Schizo007nl Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Check deze site maar eens!

    http://www.kabeltje.com/video-hdmi-hdmi-apparatuur-c-14_89.html

    Staan diverse switches op.. ook met afstandsbediening etc.
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zoek in deze thread even op Vivanco.

    Ik heb een automatische Vivanvo splitter gekocht bij Conrad.
    Deze heeft 4 ingangen en ondersteund 1080p.
    Schakelen gaat via hand , automatisch en via een afstandbediening.
    Spanning krijgt de splitter via de aangesloten apparaat , dus je hebt geen aparte netadapter nodig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina