1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 22]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 1 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ooit bij nagedacht dat de PS3 ook blu-ray heeft, en dat je dus beter je blu-ray speler gewoon weg kan doen? :)
    Krijg je nog geld toe ook nog in plaats van dat je meer moet uitgeven om alles werkend te hebben.

2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Let in ieder geval op 1080p en HDCP. Die Melbuuln heeft gekocht lijkt mij erg makkelijk. Afstandsbediening is aan te raden.

(wat een mooie E3 gameconventie was het weer, die Microsoft heeft weer behoorlijk uitgepakt met goede games en handige features :) )

Laatst bewerkt: 4 jun 2009
  3. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mijn nieuwe 42v10 en ik ben er blij mee!! super beeld en de weerspiegeling is niet zo erg als op de foto!!

Foto is crap omdat hij van mobiel afkomt!!

Viera cast is grappig maar betwijfel of ik het vaak ga gebruiken!!

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Door de extra externe infrarood oog kan de Vivanco HDX 4.1 verstopt worden in het audio/video meubel.
    Heb meestal 2 apparaten tegelijk aanstaan ( Xbox360 en Cisco iTV decoder) en dan is een afstandbediening heel ideaal.

En bij de Vivanco heb je geen extra netadapter meer nodig , dat scheelt weer een wandcontactdoos.

5. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
  6. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik vind het best tof, en ik denk dat het op sich best een oplossing zou kunnen zijn voor bedrijven, maar niet wanneer de prijs zo hoog is dat je voor minder geld makkelijk 2 22" monitoren langs elkaar kan zetten.

7. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Prachtige tv, veel plezier ermee!

Ik vind wel dat je speakers erg dicht bij je tv hangen, je ook de kabels in een mooi stripje moet verbergen. Is het ook niet mogelijk om de voet van je centerspeaker af te halen zodat deze lager komt te staan en dus niet in beeld komt?

8. Willem-P

Willem-P Fifa 09

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag mijn computer op de tv aansluiten. Ik heb gewoon een Windows computer en een LG PG6000 tv. Maar ik heb hem nu gewoon via de normale kabel aangesloten, RGB volgens mij, maar ik heb maar 1 zo'n aanluiting. Ik zou er graag 1 in mijn computerscherm willen, en 1 in mijn tv. Verder wil ik, als dit goed kan, proberen om dvd's via mijn computer te downloaden en dan af te spelen op de tv. Is dit mogelijk? Of moet je allemaal nieuwe dingen daarvoor gaan kopen?

Iig bij voorbaat dank.

9. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Het ligt aan je videokaart, de meeste moderne videokaarten hebben 2 uitgangen, vaak 2x dvi of 1xdvi 1xvga, maar dat verschilt gewoon per videokaart. Ik heb 2x dvi, de 1e hangt aan mijn pc monitor, de 2e heb ik een dvi>vga adapter opgezet en op m'n televisie aangesloten. Zo kan ik mijn TV als 2e monitor gebruiken en daar dus bijvoorbeeld films op afspelen.

Maar dan moet je TV dus wel een VGA ingang hebben, maar voor zover ik weet hebben de meeste tv's dat wel. (VGA is dus die blauwe poort, met die blauwe stekker, staat meestal ook bij PC in)

10. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf mij positie waar ik zit zit de speaker niet voor het beeld.
    Ga binnenkort verhuizen dus ik ga nou niets wijzigen dadelijk in mijn appartement met nieuwe meubels zal het er anders uit te komen zien :thumbs:

11. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66

Gebruik gewoon de hdmi ingang van je tv en neem een dvi-hdmi kabel die je vanuit je pc naar de tv laat lopen.
    Ikzelf heb alleen geen verstand van beeld klonen zodat je beide schermen tegelijkertijd aan kan hebben.

Bij aansluiting via dvi-hdmi moet je bijna altijd je pc op 1280x720 of 1920x1080 zetten wat betreft resolutie. Zorg dat de tv geen overscan doet, net als je videokaart.

12. Wii

Wii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hulp nodig, en heb 0,0 verstand van televisie e.d.

Wil voor 500-600 euro een nieuwe TV kopen heb geen blu-ray spelers of iets dergelijks allen een simpele dvd speler en een Wii, wat is dus gewoon een goede tv voor 500-600 euro met gewoon goed beeld om 's middags 's avonds tv te kijken? Huidige breedbeeld is namelijk kapot.

13. Schizo007nl

Schizo007nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Als je in de toekomst ook geen BluRay of PS3 of andere HD apparatuur gaat aansluiten kun je best voor een HD-ready kijken..

Leuke modellen zijn dan:
    Samsung LE32B450, 50Hz, HD-ready
    Panasonic TX-L32X10, 50Hz HD-ready

Samsung LE32B550, 50Hz, Full-HD
    Panasonic TX-L32X15, 100Hz, HD-ready

Voordeel van deze merken? Wanneer je NL-modellen koopt heb je twee jaar aan huis garantie! Koop je via internet, let dan goed op land van herkomst.. of het een NL model is of niet! ;)

14. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    2de hands breedbeeld beeldbuis TV zoeken op diverse fora(Bijv. htforum.nl en dan bij het markt gedeelte kijken) of marktplaats, Kun je vaak voor bijna niets ophalen.
    (Zo rond de 82 centimeter beeld diagonaal en soms zelfs nog wat groter, Vaak omdat de vorige eigenaar perse een plat scherm moest want dat hebben anderen ook dus nu moet die grote loge bak weg)

Daar heb je waarschijnlijk nog wel een paar jaar plezier van.

Voor Normaal TV, DVD en een Wii zou ik iemand nooit een lcd of plasma TV aanraden,
    Resolutie is veel te hoog (voor het bronmatriaal) en dat resulteerd in een ontevreden gevoel elke keer dat je er naar kijkt.
    En aangezien je er veel naar zult gaan kijken kun je beter de voor jouw beste keuze maken.

Of je moet perse een plat scherm willen hebben.
    En dan kan ik enkel nog zeggen: koop dan een Panasonic Plasma (Begint bij 37'' / 94 cm)

15. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Bijzonder strakke aanbieding op ibood.com

http://www.ibood.com/nl/nl/product_specs.php

Een onkyo receiver met 4 hdmi inputs en 1 hdmi output. Misschien dat je voor de audio een optische kabel extra moet gebruiken, maar dat weet ik niet zeker. Daar heb je gelukkig ook 2 keer optische input voor.

Er zit ook een audio-delay op. €160, maar alleen vandaag.

16. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Reeds uitverkocht!!!

17. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Mooie reciever voor de beginnende audiofiel :+

Wil zelf graag de Onkyo TX-SR706 hebben , maar heb nog steeds geen dealer hier in de regio gevonden :mad:

18. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Of koop een oudere plasma, NON-HD, daar heb je met de oude input en bronnen nog wel een leuk beeld.

Of inderdaad de 37PX80, die is tegenwoordig voor een schijntje te koop en erg acceptabel met analoog, dvd en Wii beeld.

Maar uiteindelijk heb je wel gelijk, als je 100% zeker weet dat je geen digitale tv, Blurays etc. gaat kijken, dan is het raadzaam om 2e hands een goede beeldbuis te kopen! Heb je echt mooier beeld mee.

Laatst bewerkt: 6 jun 2009
  19. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Nou mijn Samsung LE37B650 is binnen, staat nu super mooi op m'n slaapkamer. Mooi beeld, lekker groot ook. Het kan groter maar dit is ook leuk anders overheerst het weer te veel en daar hou ik weer niet van.

Nu nog een surroundsetje en een blu-ray speler:)

20. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Kan je m niet gewoon bestellen of wil je m eerst testen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina