1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 22]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 1 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.elite

mr.elite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb n vraagje, als ik nou n dvd recorder n xbox en n ps3 alle 3 op n hdmi splitter stop gewoon met de recorder opnemen terwijl ik op de ps3 of xbox aan t spelen ben???
    zo ja ben ik heeeeeeeeeeeeel erg blij

2. Schizo007nl

Schizo007nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De recorder neemt op van het analoge coax signaal neem ik aan? Dan denk ik dat de recorder zal blijven opnemen.. het maakt tenslotte niet uit of er beeld uitgezonden wordt via de hdmi, anders zou je namelijk ook niet op kunnen nemen als je tv uitstaat! ;)

EDIT: Srry Melbuuln Dubbele post.. hoe voeg ik ze samen? :$
    /Mod Solliciteer naar de baan van Mod of Admin :p

Ik heb geen update ontvangen naar mijn weten, maar kan goed zijn dat ie al verwerkt is! :p

Samsung is vooral populair en daardoor veel verkocht, LG heeft dit ook wel.. Philips komt daarentegen wel erg goed uit consumentenbond testen en ook Philips heeft per 1 juli 2009 --> 24 maanden fabrieksgarantie (dus hetzelfde als Samsung en LG)

LG en Samsung zijn fel van kleur en Philips is over het algemeen wat donkerder maarja, instellen kan altijd.. desalniettemin verschillen smaken! ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 30 jun 2009
  3. Muramasa

Muramasa PS4 Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij bedoeld of hij zijn ps3 of Xbox avonturen op kan nemen via de DVD recorder. Het antwoord daarop is uiteraard nee via die manier. TV opnemen gaat inderdaad gewoon via de analoge coax. Enkele dvd-recorders hebben echter ook composiet-ingang, dan zou je daarmee dus lage resolutie Xbox opnames mee kunnen maken.

4. Schizo007nl

Schizo007nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ahh, nu ik het 3x heb gelezen kan ik er dat uithalen inderdaad.. maar zoals jij al zegt.. dat kan inderdaad niet! :)

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Oke. Interessant. Maar nu weet ik nog steeds niet welke 26 inch TV goed is. En om nou naar een winkel toe te gaan met een gameconsole om daar te gaan spelen, nee bedankt. Misschien deze dan?

6. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een Panasonic px80 en als ik hier mijn 360 op aansluit met VGA heb ik helemaal aan de linker en rechterkant van het scherm een lichte verticale streep van drie pixels breed ofzo. Heb 'm op een monitor aangesloten en daar zijn die strepen niet en met een component kabel op de tv ook niet. Sluit hem het liefst met VGA aan omdat dat iets scherper is. Kan ik het beste Panasonic bellen of de Harense Smid waar ik hem heb gekocht?

7. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Je wilt je hdtv voornamelijk gebruiken om op te gamen, maar het meenemen van je console naar de winkel vind je geen goed idee?

Waarom niet, het is dè manier om een tv uit te zoeken.

(kolere wat een aanbieding: bij www.expert.nl en alleen op donderdag 2 juli
    een 50 inch full hd plasma van Samsung, de PS50A656 voor €995 \o/

Hm, welke resolutie heb je de xbox staan dan? Ik zie namelijk dat de 42PX80 geen 50hz ondersteunt op 1024x768. Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft?
    Alleen 60hz wordt ondersteund dus. Wat gebeurt er als je de xbox op 60hz zet?

Mocht er een defect zijn, dan regel je dit met Panasonic.

Laatst bewerkt: 30 jun 2009
  8. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    50 of 60Hz kan je toch niet instellen met VGA? TV geeft zelf 60Hz aan.
    Ik heb btw de 37 versie.

Het is trouwens maar een lijn van 1 pixel links en rechts, je zou zeggen dat boeit niet, maar je ziet het wel hoor. Heb resolutie aangepast en het blijft aanwezig. Ook is zwart beeld een beetje ruisachtig, dit zit je niet van een afstand, maar bij component is dit wel helemaal strak.

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is bij de Xbox360 niet mogelijk.

10. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat mijn VGA poort op de tv kaduuk is, heb nu laptop aangesloten en heb dezelfde strepen. Heb de tv nog geen half jaar, garantie gaat dan toch via de winkel?

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Bij de laptop kan je bij de (Eigenschappen Videokaart) wel de freq (hz) veranderen.
    Zet eens een tandje lager of hoger !!

12. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ook aanwezig bij 85Hz.

13. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Eh vergis ik me nu? Er zijn toch games die enkel op 60hz kunnen worden gespeeld (halo3 bijv) en dan moet je toch ook je xbox op 60hz zetten, anders kan je de game niet spelen?

Vegetom:
    Garantie gaat via Panasonic. Als je belt met een defect, sturen zij een monteur naar je huis.
    En eh, je hebt nog steeds niet verteld op welke reso je de xbox hebt gezet ;)

14. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Alle reso's die hij aankan geprobeerd. ;)
    Maar probleem is dus ook met de laptop.

15. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Laat een monteur komen via Panasonic, die kan dat constateren en eventueel fixen.

16. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Had het beter moeten zeggen.

50hz en 60hz zijn de enige Frequentie's (hz) die de Xbox360 kan weergeven.
    Er zijn tv's die beter werken op 65hz met een resolutie van 1360x768.
    Het is niet mogelijk om de Xbox360 in te stellen op 65hz.

17. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ja precies, dat dacht ik dus ook ;)

Laatst bewerkt: 1 jul 2009
  18. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik mij trouwens afvroeg: Dat zitafstands schema voor je hdtv schema, als je je daar aan houd zit je volgens mij niet meer in de ideale positie voor je surround, waar je meer naar achteren moet gaan zitten.

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Zo, heb nu een nieuwe tv :cool:

Gelijk mijn eerste vraag/probleem:
    Er zit geen hoofdtelefoon aansluiting op, tenminste ik kan hem niet vinden, maar ik wil wel graag mijn oude computer speakers erop aansluiten zodat het geluid daar door komt. Klinkt al een stuk beter dan het standaard geluid denk ik. Maar hoe sluit ik die speakers nu in vredesnaam aan dan? :+

:)

20. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    dat gaat dan niet of je moet de rood/witte stekker in je speakers kunnen steken. Je kan eventueel ook een kabeltje kopen die van die 2 kabeltjes 1 zo'n 3,5mm kabeltje maakt.

Maar weet je cker dat er geen telefoonaansluiting is ( ook niet aan de zijkant) ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina