Tv is binnen en aangesloten. Ik heb de settings eerst zo ingesteld
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=81452.575
de ps3 geeft een superplaatje, echt helemaal te gek. Echter de 360 lijkt gewoon minder mooi dan op mijn hd ready pv45?!
Het guidemenu is enigzins blurry en vooral de tabbladen waar system enzo op verticaal geschreven staat lijkt een stuk minder scherp dan op de pv45.
Ik heb hdmi reference op expanded gezet en colour space op 709
http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=608195
op cinema vond ik hem vervolgens ronduit niet mooi echter op normal werd het al een heel stuk beter. Ik snap er echt geen hout van, of is het menu van de 360 gewoon niet zo mooi en valt dat meer op op een 50" ?
Spellen als Wipeout op de ps3, of een blu-ray van Planet earth zijn gewoon helemaal te gek.
Ik zal eens kijken of ik twee vergelijkende foto's kan plaatsen vandaag, heb ze nu toch nog allebei staan.
Het vreemde is, is dat ik dit zachte beeld ook herken van bij een vriend van mij.
Heb ook al lopen spelen met sharpness, contrast, gamma etc
edit: ik heb er al naar gekeken en alles eens goed naast elkaar gezet. Twee dingen gedaan:
- De menu's van beide naast elkaar. Conclusie, die guidebutton is aan de zijkanten gewoon lichtelijk blurry en dat valt meer op op een 50"
- De laatste lange cgi trailer van ACII aangezet (veel donkere beelden afgewisseld met licht). Conclusie: eerlijk gezegd zie ik qua kwaliteit van het beeld niet superveel verschil
Op zich houdt natuurlijk al in dat het beeld van de p50g10 een stuk mooier is omdat die dezelfde kwaliteit lijkt te hebben op een veel groter scherm (50" vs 37"). Daarnaast is het filmpje natuurlijk geen 1080p.
Eindconclusie is dat de 37pv45 al een verdomd mooi beeld geeft en dat de p50g10 dit weet te houden alleen dan met een 50" scherm. Als je goed kijkt zie je wel iets meer kwaliteit (meer detail in de schaduw, daardoor lijkt er wat mer diepte te ontstaan), maar als ik heeeeel eerlijk ben had ik nog veel meer verschil verwacht.
Ik zou dit natuurlijk eigenlijk even moeten vergelijken met een 1080p beeld. Ik edit hem zo wel weer
Klik om te vergroten...