1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 22]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 1 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijde tv's hebben gewoon dat 600Hz. Intelligent Frame Creation.

    Het verschil zit ergens anders:
    Bron.
    Hele Topic.

    En ik vermoed dat het franse model goedkoper is omdat de vraag ernaar in frankrijk laag ligt.
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2009
  2. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik gebruik nu Digitale TV van Ziggo (al een tijdje, maar maakt niet uit). Maar veel zenders zoals RTL4,5,7,8 en SBS6 kan ik niet zien (Geen signaal). Ik denk dat het met m`n draad te maken heeft. Want beneden pakt hij wel alles. (M`n Decoder zit boven).

    We hebben 1 Decoder en die staat dus bij mij op de kamer. Maar hoe moet ik dit probleem oplossen? Het draad is aardig lang (Denk rond de 10 meter). Moet ik een nieuw draad kopen (een betere) of een versterker ertussen doen. Zoja welke raden jullie me dan aan voor een normaal prijsje.

    Ik ga volgende week ongeveer wel overstappen naar Interactiefe TV van Ziggo. Maar ik neem aan dat dat gewoon de zelfde aansluitingen zijn zoals bij een normale Decoder? En dat ik dus ook nog steeds het probleem heb met Geen signaal bij sommige zenders.

    Alvast bedankt voor het antwoorden :D.

    Gr, Mitch

    Ps. Het spijt me als deze vraag al misschien een paar keer zijn beantwoord.
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De Cisco itv decoder kan je niet zo maar aansluiten op de bestaande AOP (Abonnee Opname Punt).
    Deze moet net als bij de kabelmodem geschikt zijn 2-weg (retour) verkeer.

    Alles wat je nodig hebt voor iTV wordt in het pakket meeleverd.
    Hier een foto van mijn situatie van Ziggo.

    [​IMG]

    In het iTV pakket zit een speciale antenne versterker op de antenne-versterker zitten 1 ingang en 4 uitgangen.
    Door de groene coax-kabel komt het signaal het huis binnen.
    1. Coax-kabel naar kabelmodem.
    2. Coax-kabel naar Cisco.
    3. Coax-kabel naar Samsung H360R.
    4. Coax-kabel naar de 2 tv's die boven staan.

    Er is voor jouw probleem maar 1 oplossing en dat ik het plaatsen van een antenne-versterker.
    Dan kan je 2 dingen doen.
    1. Koop een standaard antenne-versterker bij de bouwmarkt voor 14,95 Euro.
    2. Neem iTV , de speciale antenne-versterker zit in het pakket.
     
  4. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens kan iemand me met spoed helpen..

    Ik wil mijn Samsung 32a330 lcd tv ophangen. Ik heb bij de BCC een Vogels 6205 besteld maar die krijgen ze pas over 5 weken, daar ga ik niet op wachten. Iemand heeft me nu wijsgemaakt dat er allemaal verschillende soorten wandbeugels zijn die je allemaal op een andere manier kan installeren op je televisie, kan iemand me helpen want ik snap er niets van.
    [​IMG]
    Deze wil ik halen, is volgens de site van Vogels passend op mijn tv. Maar hoe moet ik deze aansluiten? Via die 4 gaatjes of op de plek waar de standaard nu is??

    De VESA is trouwens 200x200..

    Achterkant vam me tv:
    [​IMG]

    Hier zie je het niet goed maar als je goed kijkt zie je 4 gaten:
    /Mod Dat zijn de bevestigingspunten voor de beugel - Melbuuln

    [​IMG]


    Ik snap er geen ***************** van:D
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2009
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk eens achter op jouw tv ;)
    Daar zie je in het midden 4 gatjes waar de beugel kunt vast schroeven.

    De meeste beugels bestaan uit 2 onderdelen.
    Het eerst deel maak je vast aan de muur en het 2e onderdeel zit vast op de achterkant van de tv.
    Vervolgens schuif je de onderdelen in elkaar op de muur.
     
  6. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    De wandbeugel die ik wil (zie foto) ziet er anders uit, kan ik hem wel vastschroeven op de manier zoals jij het zegt?

    En moet ik nog extra schroeven ofzoiets kopen? Neem aan dat ik die gewoon erbij krijg?

    Sorry voor de n00b-vragen:D
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De foto van de beugel kan natuurlijk ook afwijken ;)

    De schroeven die achterin de tv gaan zitten worden meestal standaard meegeleverd.
    Ik weet alleen niet of de schroeven en pluggen voor in de muur ook worden meegeleverd.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    bij mij niet
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Thanks, dat is duidelijk :) Gewoon een model voor de franse markt dus :) :thumbs:
     
  10. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, erg bedankt :D.

    Ps. over die beugels...

    Je moet indd gewoon 1 deel van het geheel aan de TV schroeven en het ander deel aan de muur. Daarna zet je ze op elkaar of schijven.

    Alle schroeven krijg je er meestal bij, maar je moet zelf (Tenminste moest ik) voor van die plugjes kopen om in de muur te douwen om er een schroef in te doen.

    [Edit]

    Ik krijg hem volgende week vrijdag als het goed is en nu wil ik toch nog een paar dingetjes vragen. Stel nou dat het beeld kwaliteit niet zo goed is of mijn kabel kunnen er niet op (Ik heb COAX kabels) dan wil ik deze kabels bestellen, weet iemand als deze goed genoeg zijn? Heb een beetje gemiddelde kabels gekozen wat ik redelijk vind en wat verguld zijn (HDMI).

    HDMI: http://www.allekabels.nl/HDMI-Kabels/1779/1049090/HDMI-1.3-Kabel.html
    Antenne kabel met F-Connecter (Die had je volgens mij nodig toch?) http://www.allekabels.nl/Antenne-Kabels-F--konnek/75/1019409/HQ-Antenne-kabel-met-F-konnektors.html

    Nogmaals bedankt :D
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2009
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Iedere G10 heeft ifc. Dat zit in het Neo PDP panel.

    Dat het voor de Franse markt is, is geen probleem. Ik heb zelf ook zo'n tv.
    Redcoon doet echter aan parallelle import en dan heb je geen reparatie service aan huis. Daarom zit er een behoorlijk verschil in de prijs.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2009
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je beter de vraag in een nieuwe post kunnen stellen want ik had hem bijna over het hoofd gezien ;)

    Voor de Cisco voldoet een normale HDMI-kabel , je hebt geen HDMI 1.3 nodig.
    De Cisco ondersteund maximaal maar 1080i.
    Heb mijn HDMI-kabel gekocht bij de plaatselijk onderdelenhuis voor € 9,95

    Je hoeft niet speciaal f-connectors te kopen , bij de antenne-versterker zitten een paar adapters van f-connector naar normaal Coax.
    Deze kan je op de antenne-versterker schroeven en daar past dan de normale coax-stekker weer in.

    Het is wel belangrijk dat de huidige AOP (Abonnee Opname Punt) kastje vervangt door de AOP die ook meegeleverd wordt.
    Of de sluit (net als bij mij) de groene kabel rechtstreeks aan op de antenne-versterker.

    Normaal digitale tv werkt zonder problemen via de oude AOP , maar voor het iTV gebeuren moet de aansluiting geschikt zijn voor 2-weg verkeer (retour).
    Anders kan de Cisco namelijk geen informatie versturen naar de server van Ziggo.
     
  13. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke erg bedankt :D. Kan niet wachten tot ik hem heb :D.
     
  14. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedenavond, had eergister het pakket gekregen. Nog geen 3 dagen geleden besteld! En ze zeiden dus ongeveer 10 dagen. Maar dit was dus erg snel. Verder kreeg ik er gewoon een HDMI Kabel bij, wat ze overigens niet zeiden over de Telefoon. Had alles aangesloten en alles deed het, perfect beeld.

    Alleen het Interactiefe gedeelte doet het niet naar behoren. Zoals Ooit gemist. In de handleiding staat dat je naar Ooit gemist moet gaan en dan naar Nickelodeon of MTV. Maar geen van beide staan er in. Maar als ik naar een andere gaat komt er een schermpje van Portal niet beschikbaar. En bij BBC kids krijg ik allemaal Teletubies maar die kan ik ook niet bekijken want dan krijg ik een Netwerkfout.

    Maar als ik hem weer opnieuw instaleer dan zegt hij rond de 2% van Instalitie Bezig, er is een onbekende fout opgetreden. Wat moet ik hiermee doen? Is dit echt een kweste voor de Helpdesk of kan ik dit ook gewoon simpelweg goed krijgen?

    Ook heb ik erg weinig progamma`s bij Net Gemist. Bij Veronica stond er gister (Zaterdag) nog een tabje Zaterdag, maar nu Zondag zie ik alleen zondag staan. Met 4x 1 serie en ook 1x poker.

    Ik hoop dat hier ook iets fout mee zit toch? Want dat is wel erg weinig wat je terug kan zien, daar betaal je dan lekker 5 euro voor. Maar ik kan het toch nog niet zien want m`n Smartcard is nog steeds niet geactiveerd, wat binnen 48 uur zou moeten gebeuren (Via Internet gedaan). Misschien komen de meeste problemen daar wel van maar alsnog moet ik die dingen gewoon horen te zien, toch?

    Ps. Als ik naar Instellingen - Info - Status Interactieve TV ga dan staat er bij Staus installatie Bezig...

    Wie o wie kan me aub helpen?
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zolang de bestelling bij Ziggo nog open staat willen de smartcard niet activeren.
    Bij heeft het bijna 6 weken geduurd voordat alles was afgerond.

    Er is gelukkig een oplossing.
    Meld je even aan op het forum van Ziggo-gebruikers.nl
    Ga dan naar de thread ( interactieve tv topic).
    Hier vindt je de iemand met de naam kitaro1.
    Als je naar hem een PM stuurt met jouw gegevens en smartcard nummer dan activeerd hij het iTV gebeuren.

    Na bijna 3 maand heb ik nog steeds niet de €130 betaald.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mijn G10 heeft een luie pixel :mad:

    Godsamme wat baal ik zeg. Las op tweakers dat 1 op de 3 G10's pixelprobs heeft.

    Ik heb precies midden in het scherm een pixel die groen oplicht/knippert

    Gelukkig heeft pana service in huis, ook bij 1 pixel maar ik baal wel
     
  17. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
  19. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een ruime tijd de Samsung LE32S71B, mar zou graag over willen gaan naar een grotere FullHD televisie die qua prijs/kwaliteit verhouding ideaal is. Denk wel dat ik het liefst een Samsung heb, aangezien de kleuren daarop altijd net iets scherper en fletser zijn in mijn ogen. Iemand enige suggesties? Ik zag wel eens de F serie van de Samsung, maar denk dat die net te duur zijn.
     
  20. harm_ltc

    harm_ltc Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Onzin
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina