1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 22]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 1 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het is een Philips. En hij geeft ook gewoon aan dat het 1080p is.
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Maximale resolutie via VGA is gewoon 1920x1080 ;)
     
  3. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat in het menu van je TV de Scherpte (Sharpness) instelling niet gewoon verkeerd? (Te hoog of te laag.)

    Kijk daar maar even naar en speel er wat mee.

    Het is namelijk per TV model/type verschillend waar die het beste kan staan. (Op mijn Panasonic HD Ready Plasma is dat precies in het midden)
     
  4. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    En Ferry geeft antwoord op iemand die een Panasonic heeft, panasonic's doe niet 1080p over component.
     
  5. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ferry had het over de HD-DVD Addon van de 360 en die doet geen 1080p over component,
    Of je tv het nu aankan of niet.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat pain zegt. Voor dat geld heb een Pana Plasma en dus iets velen malen beter. Geen moeielijke keus dus. ALs je toch tussen die moet kiezen zou ik voor de Sony gaan (maar dat is meer omdat ik anti Samsung ben ;))
     
  7. dopje15

    dopje15 Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Tv gekocht met Full Hd, ik heb nu zo'n kabeltje dat ik hem naar HDTV kan zetten, (standaard bij me 360 gekregen)
    Maar als ik nu een Hdmi kabeltje haal, wordt het dan NOG mooier?
     
  8. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Ja, mnaar dan moet je Xbox dat wel ondersteunen*)
     
  9. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Waarschijnlijk is dit probleem al opgelost, maar zo niet dan bij deze:

    Hoogstwaarschijnlijk zal het inderdaad aan je antennekabel liggen. Hoe langer een kabel is, hoe meer signaalverlies het oplevert. Is het daarnaast ook een wat oudere kabel, dan kan het inderdaad een complete transportstroom platleggen. Voor analoog signaal geeft het meestal slechts een beetje ruis of af en toe wat sneeuw. Bij digitaal zijn de gevolgen groter. Gewone splitters hebben hier ook vaak debet aan. Als het signaal goed bij je binnenkomt, dan zou ligt het per definitie aan kabels of splitters die niet goed functioneren. (Met de kanttekening dat draadloze apparatuur en hallogeenlampen ook wel eens storing willen veroorzaken).
     
  10. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    ook geprobeert maar geen verbetering. hij staat gewoon op 1080p
    scherpte instellen en beeldscan aan of uit geen verbetering.
    zoals je zegt, het moet haarscherp laten uitzien maar dat is het juist niet.
    tijdens trainen,, je weet wel als je zo 1 op 1 tegen de keeper mag schieten in menu, dan is de logo van manchester utd bijvoorbeeld ook niet scherp.
    heb je nog andere tips of dergelijke oplossingen?
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Een beetje. HDMI is digitaal naar digitaal. De component kabel die je nu gebruikt is digitaal >> analoog >> digitaal. De HDMI zal dus minder verlies hebben. Kijk wel of je X360 een HDMI uitgang heeft.
     
  12. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat voor kabels gebruik je precies?
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2009
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Wat is er dan mis met Samsung?

    Ik zat er nu namelijk aan te denken om toch maar voor een 50 inch Samsung plasma te gaan: Ik las zeer positieve reviews erover (de 550 en 650 geloof ik), en ze zijn nog wat groter en goedkoper dan de Panasonics (50 inch FullHD Samsung plasma is ong. even duur of goedkoper dan dan de G10 van Panasonic.
     
  14. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar groter en goedkoper valt in het niet bij beeldkwaliteit en daarvoor kan je beter bij een Panasonic zijn (of nog beter een Pioneer, al zit daar vaak een hoog prijskaartje aan, ook voor mij, helaas).
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Pana >>>>> Samsung. Zeker als je een plasma wilt. Dan zou ik niet eens voior een ander merk kijken. Zelfs als de Pana wat duurder is.
     
  16. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar je de reviews bekijkt Yi-Long, maar zelden zie je een gebruiker(dus niet een critici die nogal weleens over iets totaal onbelangrijks een cijfer omlaag haalt) negatief over een panasonic schrijven, praten. Bekijk datzelfde eens met andere merken als sony, samsung, LG etc.

    Plasma = Panasonic
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    heb mijn kameraad ondertussen zover dat ie toch voor een 32" gaat. Er is een plasma LG van 32" met zeer redelijke reviews. Wat is op lcd gebied de moeite waard met die grote?
     
  18. dopje15

    dopje15 Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhmm hoe kan je precies zien of je een HDMI hebt
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    [​IMG]
     
  20. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    maak eens een foto

    ik vindt fifa 09 ook niet zo geweldig op me g10, maar zo erg als jij het beschrijft is het nou ook weer niet


    overigens nu ik hier toch ben, in sommige games, bv fifa, en ik speel in een stadion met aan beide goals schaduw; dan verspringt het beeld als ik in de 16 meter komt, het lijkt wel of iemand de brightness met +20 omhoog gooit, en zodra ik de 16 uit loopt dan gaat ie weer terug naar normaal, het verspringt heel snel je merkt het amper, maar o zo vervelend als je er op let, en ik kan het niet helpen -.-

    bij Uncharted ook zo iets, soms kijk ik naar iets zwarts en dan in dat zwarte lijkt het de hele tijd te flikkeren, bijvoorbeeld begin van chapter 13 spring je in het water, de rechter de kant die stenen beginnen dan als een mongool te flikkeren, iemand een idee wat dit is? wordt er wel een beetje gek van..
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina