Thanks man. Dus volgens jou geen noemenswaadig verschil!? Dat is op zich geruststellend.
Ik had in 2008 trouwens GTA4 al even op een FullHD Pioneer gespeeld in Hong Kong (PS3 versie), en toen was ik persoonlijk ook al aardig onder de indruk van de beelden, maar goed, dat was ook mijn eerste kennismaking met GTA4 en FullHD gamen
Anyway, ik was gisteren (zondag) even een dagje bij mijn vriendin thuis. Zoals jullie weten hebben die op mijn aanraden een G10 aangeschaft, en ik had dus ook even de PS3 meegenomen om daar te proberen
Paar games gedaan, en zag er allemaal in principe erg goed uit.
Ook het analoge SD beeld was op zich nog best prima te doen, en bijvoorbeeld het voetbal zag er goed uit. Uiteraard verschilde de kwaliteit iets per zender.
Nu was het wel zo dat ik de kleuren iets vond tegenvallen. Het was allemaal een beetje 'flets' en 'somber'. Uiteraard een beetje gespeeld met alle instellingen enzo, maar het was moeilijk om het echt op te lossen.
Daarnaast wat kleine minpuntjes, maar verder wel onder de indruk van het beeld.
De komende maand komen als het goed is de nieuwe Pana's uit, dus dan bekijk ik de recencies een beetje en hopelijk vallen de prijzen ook erg mee enzo (volgens de laatste berichten op tweaker komt dat snel genoeg wel goed), en dan maak ik de keuze tussen de opvolger van de X10, en de G20.
Klik om te vergroten...